Γήινα χρώματα, αγορίστικη καθαρότητα και κοριτσίστικη «εναλλακτική» ευαισθησία, σε τραγούδια που δεν κάνουν κανέναν κόπο να ξεφύγουν από τη ζώνη ασφαλείας των δημιουργών τους...
Αν και δεν προσφέρει κάτι διαφορετικό σε σχέση με όσα έχουμε ακούσει κατά την τελευταία δεκαετία, αποδεικνύεται ένα όμορφο, πομπώδες και συμπαγές άλμπουμ –ίσως αυτό που θα έπρεπε να είχε διαδεχθεί το Aealo...
Δίσκος κατάλληλος μόνο για millennials που χρησιμοποιούν τη λέξη κατάθλιψη με την πρώτη στραβή και αντιμετωπίζουν κάθε νέα τραγωδία στον πλανήτη με «σκέψεις και προσευχές» σε Instagram stories...
Το συγκρότημα από τη Χιλή έχει στήσει εικόνισμα στους Slayer σε αυτό του το ντεμπούτο, χτίζει ωστόσο εύληπτα τραγούδια χωρίς να ιδρώνει, στα οποία ανά πάσα στιγμή συμβαίνει κάτι το ενδιαφέρον...
Ο δίσκος συστήνει μία από τις καλύτερες γυναικείες φωνές που έχουμε ακούσει τα τελευταία χρόνια, σε αφήνει όμως με λίγα πράγματα σε επίπεδο τραγουδιών, παρά τις εμφανώς γερές του βάσεις...
Χωρίς να πρόκειται για κάτι το ρηξικέλευθο, είναι μια φωτεινή αναλαμπή της «σκέτης» ποπ, στην οποία η 25χρονη Αμερικανίδα παρουσιάζεται με εξομολογητική διάθεση και με όλα της τα χαρτιά ανοιχτά...
Αν και οι θορυβικές δομές επιμένουν να συνθλίβουν την τέρψη της μελωδίας, ο ακροατής μπορεί να ξεκολλήσει ψήγματα ποπ ζάχαρης, αν βαρεθεί να καταδύεται στις ηλεκτρονικές δίνες του Loke Rahbek...
Ηδονική αναπαράσταση του ατόφιου ατσαλιού των 1980s, μια αλάνθαστη ακτινογραφία της μεταλλικής αχρονικότητας με αιχμή του δόρατος τα καταπληκτικά φωνητικά του Jean-Pierre Abboud...
Το ντεμπούτο τους δικαιώνει τη διαχρονικότητα του βρετανικού alternative rock, όντας γεμάτο από τραγούδια-hansaplast για τις πληγές που μας αφήνει η ταλαιπωρία της καθημερινότητας...
Αν και δεν κομίζει πρόταση ενάντια στα αδιέξοδα, είναι ένα πηγαίο και μερακλίδικο ντεμπούτο –μια όαση στα αποβουτυρωμένα λαϊκά τραγούδια της εποχής μας, με τις συμβατικές, Δυτικές ενορχηστρώσεις...
Ο Λευτέρης Μουμτζής μεταμορφώνεται ξανά, βαπτίζεται σε μια εύφορη μελωδική νηφαλιότητα και παραδίδει έναν καλαίσθητο art pop δίσκο με διαυγείς ιδέες και στιλιστικό εύρος...
Επιστροφή με έναν μουντό και βροχερό δίσκο, που δεν κάνει όμως καμία έκπτωση στη γνωστή post-rock ομορφιά των Ιαπώνων, καθώς αποτυπώνει τη γκρίζα ματιά τους προς τα δυσδιάκριτα ουράνια του εξωφύλλου...
Είναι ιδιαίτερα πειστικό και ακριβές το αθηναϊκό τρίο σε αυτό που κάνει στο πρώτο του ΕΡ, αφήνοντας το μυστήριο, την απειλή και μια υποβόσκουσα ένταση να κυριαρχήσουν στον ήχο του...
Είναι η δεύτερη φορά στην ιστορία των εγχώριων ήχων που τον ορίζοντά τους τον προχωρά η δράση ενός Ιρλανδού μουσικού, τις περιπέτειες του οποίου έχουμε κάθε λόγο να ακολουθήσουμε...
Δίσκος μάλλον άνισος –και λίγος, αν αναλογιστεί κανείς τα πολλά που συμβαίνουν εντός του. Και τελικά όχι τόσο «αλλιώς», όσο φάνταζε αρχικά...
Όσα τους έκαναν αγαπητούς στο κοινό που λατρεύει την αποδόμηση της μελωδίας βρίσκονται εδώ, όμως δείχνουν σαν να το προσπαθούν (πολύ) για να παραμείνουν η avant-garde εμπροσθοφυλακή της pop κουλτούρας...
Δίσκος αναμενόμενος, ωστόσο ηλιόλουστος και με αδιαμφισβήτητη ποιότητα παραγωγής, βρίσκει τον Zach Condon να επιστρέφει στη φαρφίσα, κρατώντας τα αυτιά σου ευχαριστημένα...
Ο νεαρός Πολωνός βρήκε μεν τον τρόπο να βάζει τη μουσική του σε αμερικάνικα σίριαλ, όχι όμως και για να αυτονομήσει επαρκώς την πρότασή του κόντρα στον Bon Iver ή στα soundtracks του Nick Cave και του Warren Ellis...
Η επιδημική πώρωση και η καύλα εκείνη των 17 ετών που σμπαραλιάζει τα πάντα στο διάβα της, συμπορεύονται με απροσδόκητο συνθετικό βάθος, έστω κι αν παραμένουν αρκετά προβληματικά ζητήματα, τεχνικής φύσεως...
Η Αμερικανίδα τραγουδοποιός τόλμησε να αφεθεί και να ανοιχτεί, με αποτελέσματα τα οποία συχνά είναι συναρπαστικά. Έστω κι αν δεν κρύβουν μια αλλαγή στις ισορροπίες, που θα χρειαστεί χρόνος για να αντιμετωπιστεί...
Σελίδα 52 από 483
© 1996 - 2024 Avopolis. All Rights Reserved. Powered by Brainfoodmedia