Μπορεί να είναι η πρώτη ευρείας διανομής κυκλοφορία του Frog Pocket (aka John Charles Wilson) αλλά έχει ήδη κάνει ουκ ολίγες μικρού βεληνεκούς ηχογραφήσεις από το 1999, είτε σε EP είτε σε CDR για μικρές εταιρίες όπως η Benbecoula και η ιδιόκτητη Mouthmoth. Αυτό του δίνει δυο πλεονεκτήματα. Αφενός μεν έχει ξεπεράσει την νεανική ορμή, ελέγχει την ορμή των breakbeats και βγάζει πιο εκλεπτυσμένη μουσική και αφετέρου έχει τη δυνατότητα στο Gonglot, με αφορμή την αρχή της συνεργασίας του με τη Planet Mu, να συγκεντρώσει αρκετές από τις καλύτερες στιγμές που είχε ήδη συνθέσει και είχαν μείνει στην αφάνεια.

Αυτό που κάνει το Gonglot να ξεχωρίζει από το σορό των υπολοίπων breakcore κυκλοφοριών είναι η διάθεση του Wilson να εξισορροπήσει τα θορυβώδη beats με τη μελωδία και κατ' επέκταση τη μουσική παράδοση της Σκοτίας στην οποία ζει. Έτσι έχουμε στιγμές στις οποίες ο ρυθμός σταματάει εντελώς και το βάρος πέφτει σε όργανα όπως το βιολί και το μαντολίνο τα οποία παραπέμπουν στις κέλτικες ρίζες της μουσικής του.

Ακόμα και αν σε στιγμές οι ρυθμοί ανεβαίνουν, ο Frog Pocket δεν έχει ως αυτοσκοπό τα δαιμονισμένα breaks (όπως συμβαίνει σε ουκ ολίγες κυκλοφορίες της Mu) και εντάσσει στα beats του αρκετούς ασυνήθιστους κρότους και θορύβους. Δεν είναι τυχαίο ότι μιξάρει "με το χέρι" στην τετρακάναλη κονσόλα του τους ρυθμούς που βγάζει το drum machine θέλοντας να δώσει μια πιο ζωντανή και γήινη αίσθηση της μουσικής του.

Ακούστε κομμάτια σαν το Feltar ή το Vaedre και είναι σίγουρο ότι θα εκτιμήσετε τον Frog Pocket ακόμα και αν δεν έχετε την παραμικρή έφεση στο συγκεκριμένο μουσικό ιδίωμα.

 

Ακολούθησε το Avopolis Network στο Google News

 

Διαβάστε Ακόμα

Featured