Η πόλη της Omaha έχει εξελιχθεί τα τελευταία χρόνια σε μία ανεξάντλητη μουσική δύναμη απαρτιζόμενη από πολλές μπάντες, οι οποίες έχουν κυκλοφορήσει φανταστικούς δίσκους και έχω την εντύπωση ότι θα μας απασχολεί, ως μουσική σκηνή, για πολύ καιρό ακόμα.

Από εκεί μας έρχονται και οι Tilly And The Wall, προστατευόμενοι του Conor Oberst, με τον οποίον τους συνδέουν πάρα πολλά. Όλα ξεκίνησαν πίσω στη χρονιά του ’96 όπου μέλη της παρούσας σύνθεσης των Tilly συνεργάστηκαν με τον Oberst στο «όχημα» των Park Ave. Λίγα χρόνια μετά, μόλις πέρυσι, η εταιρεία που ίδρυσε ο δαιμόνιος ηγέτης των Bright Eyes βλέπει το πρώτο της τίτλο να φέρει το όνομα των Tilly And The Wall.

Και να που είμαι μπροστά σε τούτο εδώ το αξιοθαύμαστο ντεμπούτο. Η εκρηκτικότητα των Cursive συναντά την pop χροιά των Good Life, το glamour post-gospel των Polyphonic Spree δένει υπέροχα με την ιδιοφυΐα των Decemberists και τα δέκα, εν λόγω, αποσπάσματα μου ξυπνούν μνήμες της εποχής που ανακάλυπτα τα προαναφερθέντα ονόματα.

Τα εναρκτήρια ‘Fell down the stairs’ και ‘Nights of the living dead’ κάνουν τον Oberst να διερωτάται αν τα καινούργια του κομμάτια ακούγονται τόσο σπουδαία, ενώ στο ‘You and I Misbehaving’ υπάρχει μια απίστευτα δεμένη χημεία ανάμεσα στα πνευστά και τα πλήκτρα και ανάμεσα στα γυναικεία και τα ανδρικά φωνητικά.

Το ‘Reckless’ είναι με διαφορά το πιο κολλητικό απόσπασμα από το “Wild like children”, το ‘Let it rain’ χαμηλώνει αρκετά του τόνους για να ακολουθήσουν τα ‘Shake it out’ (σύνθεση που μου φέρνει στο μυαλό τους Lush και τους Pale Saints εποχής “Lovelife” και “Slow buildings” αντίστοιχα) και ‘A perfect fit’… ρυθμικά δείγματα μιας πολυτάλαντης παρέας…

Αυτός ο δίσκος είναι για όλους τους «χρυσοθήρες» της μουσικής, για όλους όσους ζουν για να ανακαλύπτουν τα πιο άσημα συγκροτήματα από την πιο μικρή επαρχιακή πόλη της Αμερικής…

 

Ακολούθησε το Avopolis Network στο Google News

 

Διαβάστε Ακόμα

Featured