Ο Ben Christophers, ένας σύγχρονος βρετανός ρομαντικός τραγουδοποιός, επιστρέφει με το τρίτο του άλμπουμ, το οποίο διαφοροποιείται σε σχέση με τα δύο πρώτα στο ότι το ηλεκτρονικής υφής - ελέω David Kosten των Faultline - μουσικό χαλί αποδυναμώνεται προς χάριν μιας περισσότερο ορθόδοξης - και τοιουτοτρόπως ισορροπημένης - τραγουδοποιίας.

Στο "The Spaces In Between", ο Ben Christophers παρουσιάζεται άλλοτε μ' ένα τρόπο λιτό και ξεκάθαρο (με τη συνοδεία κιθάρας ή πιάνου χτίζει ερημικές μελωδίες, τις οποίες αποδίδει με το αλά Thom Yorke / Jeff Buckley λαβωμένο ψέλλισμά του) και άλλοτε αυτή η μελαγχολία εξωτερικεύεται μ΄έναν συγκρατημένα φωτεινό τρόπο, κυρίως μέσω των ενορχηστρώσεων. Στην πρώτη περίπτωση ο B, Christophers θυμίζει κάτι μεταξύ John Martyn και Ed harcourt, ενώ στη δεύτερη κάτι μεταξύ Rufus Wainwright και Babybird.

Από τα τραγούδια που εμπεριέχονται σε αυτό το άλμπουμ, μοιάζουν να ξεχωρίζουν το αλά Radiohead - εποχής "Kid A" - "Flowers Drink Upon the Ground", το "River Song" με τα folk στοιχεία, το ρομαντικό μουσικό θέμα του "The Drinking Tree", το θρηνώδες "Where the road bends" και τα ορχηστρικά "Good Day For the Hopeless" και "Everybody Stood to See Us".

Ίσως το καλύτερο, μέχρι σήμερα, άλμπουμ του Ben Christophers.

 

Ακολούθησε το Avopolis Network στο Google News

 

Διαβάστε Ακόμα

Featured