Η γερμανική Monika Enterprise το συνηθίζει να μας παρουσιάζει ενδιαφέροντες νέους καλλιτέχνες και αυτό ακριβώς κάνει και τώρα με την Michaela Melian. To Baden-Baden είναι μια μικρή έκπληξη και κερδίζει επάξια μια υψηλή θέση στα καλύτερα ντεμπούτο της φετινής χρονιάς.

Παρ’ όλο που συνήθως στην πρώτη σου εμφάνιση προσπαθείς με όλα τα μέσα να εντυπωσιάσεις και καταλήγεις στο τέλος να γίνεσαι πομπώδης, η Michaela κάνει ακριβώς το αντίθετο. Επιλέγει απλά αλλά κολλητικά beats πάνω στα οποία δένει με λιτό αλλά συμπαγές τρόπο αρκετά ακουστικά όργανα, όπως βιολοντσέλο, ακουστική κιθάρα, ακορντεόν, όργανο και μελλοντικά. Όλα τα tracks είναι μελωδικά και προσιτά, με τον ρυθμό να κινείται σε λίγα bpm, ίσα για να κουνάς το πόδι σου. Αυτός ο 4/4 ρυθμός συνήθως ‘γεμίζει’ με κιθαριστικά μοτίβα ενώ στο background κάποιο από τα άλλα όργανα κρατάει τη μελωδία.

Το βιογραφικό βέβαια της δεσποινίδος Melian δεν είναι εντελώς άδειο. Ασχολείται παράλληλα με visual arts, εξού και κάποια από τα κομμάτια της τα έγραψε αρχικά για ηχητική συνοδεία των εκθέσεων της. Επίσης μετείχε ως μπασίστρια και τραγουδίστρια στο συγκρότημα των F.S.K όπως και ο Carl Oesterhelt ο οποίος αναλλαμβάνει τα synths στο Baden-Baden.

Το ότι είναι και τραγουδίστρια μη σας ξενίζει καθόλου, η Michaela διαθέτη μια φωνή με όμορφη και επιβλητική χροιά και μας την παρουσιάζει στο κομμάτι που κλείνει εντυπωσιακά το δίσκο. Αυτό είναι μια απογυμνωμένη διασκευή στο ‘A Song for Europe’ των Roxy Music, του οποίου η επιλογή τη δεδομένη στιγμή και η ελεγειακή στυλ-Laurie Anderson εκτέλεση του δίνουν μια νέα πνοή.

Ας ελπίσουμε ότι θα χρησιμοποιήσει περισσότερο την φωνή της στις μελλοντικές της ηχογραφήσεις, αλλά ακόμα και ως έχει, η μουσική της Melian ακούγεται ευχάριστα ακόμα και από ακροατήρια χωρίς μεγάλη έφεση στον ηλεκτρονικό ήχο.

 

Ακολούθησε το Avopolis Network στο Google News

 

Διαβάστε Ακόμα

Featured