(Φανταστική) Συνέντευξη με τον Karl Larsson, τραγουδιστή των Last Days Of April.
(Ντριιιιν!!! έχω αφήσει το τηλέφωνο να χτυπήσει ίσα με 284 φορές! ας το σηκώσει κάποιος επιτέλους!)
Ναι;
Κάρλ;
Ο ίδιος!
Από Αβόπολις, ο Κωνσταντίνος είμαι.
Έλα ρε συ! Σόρυ που άργησα να το σηκώσω, ήμουν στην τουαλέτα.
Τι έκανες;
Την καθημερινή μου επίκληση στον πορσελάνινο θεό! Μεγάλη εφεύρεση η κένωση!
Η μεγαλύτερη μετά το κατούρημα Κάρλ. Τι κάνει η κοπελιά σου;
Καλά είναι. Χωρίσαμε.
Άντε ρε συ.
Η δικιά σου;
Χωρίσαμε επίσης.
Ωραία πράγματα. Βρήκες αντικαταστάτρια;
Ναι, την δικιά σου.
Χαίρομαι γι’ αυτό. Κλωτσάει στον ύπνο της όμως, ελπίζω να το κατάλαβες.
Ναι, το διαπίστωσα δυστυχώς.
Και τι κάνεις γι’ αυτό;
Κοιμάμαι στην μπανιέρα γιατί στον καναπέ κοιμάται το λαμπραντόρ της.
Κατάλαβες τώρα γιατί την χώρισα, έτσι;
Απόλυτα … μα είναι μαλλί αυτό που έχει; Αν γλιστρήσει και πέσει θα σπάσει την κόμμωση της …τέλος πάντων, για πες τώρα για το νέο σας άλμπουμ δυο λόγια.
Έχουμε δυστυχώς μπλέξει με τον παραγωγό των Hives και των International Noise Conspiracy, τον Pelle Gunnerfeldt, ο οποίος έχει κάνει την διαδικασία ηχογράφησης κόλαση. Άσε που είναι και γκέι και μας φέρνει στο στούντιο όλους τους γκόμενους του και φρικάρουμε. Οπότε τα συναισθήματα μας για το νέο μας άλμπουμ είναι ανάμεικτα.
Τι εννοείς;
Είναι σαν να βλέπεις να πέφτει η πεθερά σου στο γκρεμό με το ολοκαίνουργιο αμάξι σου. Από την μια βγάλαμε ένα δίσκο με τον τρόπο που το θέλαμε εμείς, αλλά από την άλλη είχαμε τον γενικό δερβέναγα πάνω από το κεφάλι μας που ήθελε να έχει λόγο επί παντός επιστητού. Καταρχάς ο άνθρωπος δεν ήξερε να κρατάει μετρονόμο, μπέρδευε το ρυθμό ηχογράφησης των ντραμς.Αυτός για να μετρήσει μέχρι το 20 χρειαζόταν κομπιουτεράκι. Κι ήθελε να βγάλουμε τα έγχορδα για να κάνουμε λεει τον ήχο μας πιο σκληρό. Καλά, τι είμαστε; Εκμεκ παγωτό να δέσει ή ροκ συγκρότημα;
Τι άλλο προέκυψε με τον Pelle;
Έχω την εντύπωση ότι το θυμικό και το λογικό του έχουν καθηλωθεί σε Νεαντερταλια επίπεδα. Του λέγαμε ότι δεν θέλουμε να ηχούμε σαν τους Smiths , αλλά αυτός καταλάβαινε άλλα. Προσπαθούσαμε να του εξηγήσουμε ότι ο ήχος των Joy Division μας αρέσει μεν, αλλά δεν είναι και η καλύτερη μας, αλλά αυτός εκεί, κολλημένος. Κόντεψε να βγάλει τον ντραμερ μας στην ταράτσα όπως είχε κάνει ο Martin Hannett με τον κακόμοιρο τον Στιβεν που ακόμη να αποψυχθεί από εκείνη την μοιραία νύχτα του 77. Ο τύπος χάνει ένα βαθμό από το I.Q. του κάθε μέρα που περνάει!
Ήταν χρονοβόρες οι πρόβες;
Χρονοβόρες; Μόνο; όταν βρισκόσουν στο στούντιο μαζί του ξεκινούσες στις 6 το απόγευμα και μετά από τρεις ώρες κοιτούσες το ρολόι σου κι έλεγε 6.20. Είχαμε χαθεί στον χωροχρόνο Κωνσταντίνε!
Δηλαδή ακόμη κι εσύ διαπίστωσες μια μονοεπίπεδη παραγωγή, αποστασιοποιημένη από τις πλούσιες συνθετικές δομές των δυο προηγούμενων άλμπουμ σας, του Angel Youth και του Ascend To The Stars;
Α, γεια σου! από το στόμα μου το πήρες!
Η μουσική παρακαταθήκη του Μάντσεστερ πάντως σας πολιορκεί στενά!
Ναι, ο Pelle επέμενε να βάλουμε αυτές τις κλασικές κουδουνιστές Marr-ικες κιθάρες, τους ρυθμούς 4/4 στη ρυθμική κιθάρα και τις ψηλές μπασογραμμες. Ωραίο ήταν το αποτέλεσμα, δεν λέω αλλά βγήκε λίγο.. παιδικό, αν με νοείς…
Και η φωνή σου πάντως δεν έχει αλλάξει καθόλου, είναι στα ίδια επίπεδα υπνωτικής ναρκοληψίας. Πιες και κάνα καφέ ρε αδελφέ μου κι εσύ πριν ηχογραφήσεις!
Απλά είχα ζητήσει από τα υπόλοιπα μέλη της μπάντας να με ξυπνούν 5 λεπτά πριν αρχίσουν οι ηχογραφήσεις.
Περάσατε από το Punk στο shoegaze κι από εκεί στο indie. Θα καταλήξετε επιτέλους τι είδος θέλετε να παίξετε;
Τουλάχιστον καταφέραμε να πετάξουμε από πάνω μας την ρετσινιά του emo που μας είχαν κολλήσει κάποιοι συνάδελφοι σου –ίσως εν μέρει δικαιολογημένα. Αλήθεια ποια κομμάτια σου άρεσαν από το άλμπουμ;
Το ελεγειακό Fast, So Fast, το power pop του Do For Two κι ένα δυο ακόμη κομμάτια που ηχείς επικίνδυνα σαν τον Neil Tennant.
(γρύλισμα ακούγεται από την άλλη άκρη της συσκευής) Φτου γαμώτο! και του το είπα πέντε φορές να μην μου βάλει Pet Shop Boys-ικη χροιά στη φωνή μου! Τώρα θα τον εκδικηθώ και θα τον ξεσκεπάσω τον κερατά! Ξέρεις ότι παλιά τα είχανε με τον Neil; Τι λες γι’ αυτό;
Λέω να περπατάς τοίχο τοίχο και καλού κακού να πάρεις και μια κλειδαριά ασφαλείας να βάλεις γύρω από τον πισινό σου. Οι στίχοι σας για πρώτη φορά είναι απαράδεκτοι. Σχεδόν δεν υπάρχουν και μου δίνουν την εντύπωση ότι λειτουργούν περισσότερο ως συνοδευτικό στο μουσικό χαλί.
Αφού χώρισα ρε συ, τι περίμενες να έχω έμπνευση; Αυτά γίνονται άπαξ και με άτομα προικισμένα. Μόνο ο δικός σας ο Θεοφάνους έβγαλε τόσο καλά τραγούδια μετά από έναν τόσο επώδυνο χωρισμό.
Θα το πω στον Αρχισυντάκτη μου. Ξέρεις, γράφει στίχους ερωτικού περιεχομένου…
Πες του να μου τους στείλει να τους ντύσω με μουσική.
Θα σε δω στην Αθήνα εν ευθέτω χρόνω μάλλον, ε;
Ε, αποκλείεται ο Νομικός να μην κανονίσει κάποια συναυλία όπως αυτή πρόπερσι τον Νοέμβριο.
Από λεφτά καλά πάτε;
Φίλε έχω χρήματα να περάσω όλη μου την ζωή –εκτός βέβαια αν θελήσω να αγοράσω κάτι.
Χαιρετώ.
Κι εγώ. Φιλιά στην πρώην κοπέλα μου. Βάλ’ της και φίμωτρο να μην ροχαλίζει.
- Πληροφορίες
- Κατηγορία: ΔΙΕΘΝΗ
Last Days of April - If You Lose It
- Βαθμολογία: 6
- Καλλιτέχνης: Last Days of April
- Label: Bad Taste / Olon
- Κυκλοφορία: Φεβ-04