Αν είστε από εκείνους που, αν υπάρχει κάτι που δεν ανέχονται στους Archive είναι το ξεδιάντροπο φλερτ τους με την progressive rock αισθητική, τότε το πιθανότερο είναι να εκτιμήσετε πολύ περισσότερο ετούτη τους την κυκλοφορία από το επίσης φετινό τους άλμπουμ “Noise”.

Όπως προδίδει και το όνομά του, αυτός ο δίσκος είναι ηχογραφημένος ζωντανά σ’ ένα στούντιο στο Παρίσι, παρουσία κοινού που αποθεώνει την κάθε τους προσπάθεια, με τη συμμετοχή μονάχα του Craig Walker στην κιθάρα και τη φωνή, του Darius Keeler στο πιάνο και δύο ακόμη κιθαριστών (του ενός ευκαιριακά). Η λιτή ενορχήστρωση απογυμνώνει τα κομμάτια από τα στολίδια που τους δίνουν οι στουντιακές επεξεργασίες και τα αφήνουν να λειτουργήσουν με τις δικές τους δυνάμεις και μόνο. Το βάρος σηκώνει η φωνή του Walker, από εκείνη εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό το κατά πόσο το όλο εγχείρημα μπορεί να χαρακτηριστεί επιτυχημένο ή μια ναρκισσιστική απόπειρα του γκρουπ να εκμεταλλευτεί τους οπαδούς του, και θεωρούμε ότι καταφέρνει να εκτελέσει με απόλυτη επιτυχία την αποστολή της.Τα περισσότερα απ’ τα κομμάτια που ακούμε εδώ προέρχονται από το “Noise” ασφαλώς (“Fuck U”, “Noise”, “Sleep”, “Conscience”, “Me And You”), ενώ έκπληξη αποτελεί η εκδοχή τους στο “Girlfriend In A Coma” των Smiths, μια ωραία διασκευή σε ένα τραγούδι που διαθέτει εξ ορισμού μια εθιστική μελωδία.

Συμπερασματικά, ο δίσκος λειτουργεί συμπληρωματικά στο “Noise” μα αφορά και ένα κοινό που πιθανόν να έχει απορρίψει την αισθητική μέσα στην οποία κινείται το τρίο. Ίσως μέσα εδώ να ανακαλύψουν μια καρδιά που βρίσκεται κρυμμένη στα κανονικά άλμπουμ του συγκροτήματος, και ίσως να βρουν κάτι που τελικά τους αγγίζει στην υπόθεση Archive. Αν κάτι τέτοιο δεν συμβεί, καλύτερα να εγκαταλείψουν κάθε προσπάθεια προσέγγισης της μουσικής τους…

 

Ακολούθησε το Avopolis Network στο Google News

 

Διαβάστε Ακόμα

Featured