Aυτή είναι η συλλογή με τα καλύτερα της φίλτατης Beth (ασχοληθήκαμε προ ημερών με τη συλλογή remixes και εναλλακτικώνεκτελέσεων από κομμάτια της τελευταίας τηε δουλειάς), έπειτα από από 10 χρόνια στο δισκογραφικό κουρμπέτι -αν συνυπολογίσετεκαι το Superpinkymandy, κυκλοφορία μόνο για την Ιαπωνική αγορά, πίσω στα 1993. Και για να σας πω την αλήθεια, ακούγονταςμαζεμένες μερικές από τις πιο αγαπημένες μου μελωδίες που έχει γράψει ποτέ η Beth, με έπιασε μία ελαφρά συγκίνηση.

24 κομμάτια (14 + 10) σε δύο cd, αν υπολογίσετε και το bonus disc (με συνεργασίες της, αποκλειστικά τραγούδια καισπανιότητες), που φτιάχνουν ένα super ελκυστικό πακέτο, που προτείνουμε ανεπιφύλακτα και όχι μόνο σε όσους έχουν κενά από τηνδισκογραφία της. Άλλωστε, υπάρχει και καινούριο τραγουδάκι, το Pass In Time, που δυστυχώς δεν καταφέρνει να ξεχωρίσει ανάμεσαστις υπόλοιπες τραγουδάρες που βρίσκουμε εδώ. Μάλλον βαρυφορτωμένη παραγωγή, που δεν καταφέρνει να «φωτίσει» την ομορφιά τωνστίχων, της μελωδίας και της φωνής της.

Και πάνω από όλα το δεύτερο cd, που όπως διαβάσατε και πιο πάνω, παρέχει αρκετούς σοβαρούς λόγους ακόμα και στους fans, νααγοράσουν αυτό το άλμπουμ. Το Dolphins π.χ που τραγουδάει με τον Terry Callier, από το Ep Best Bit, ή το It’s Not TheSpotlight των Goffin και Goldberg σε ολοκαίνουρια (επαν)εκτέλεση. Προσωπικά βρίσκω και άλλους λόγους (10 συνολικά) για να έχωστη δισκοθήκη μου αυτό το cd. Βλέπετε δεν έχω φροντίσει να προμηθευτώ έστω και ένα από τα singles της, οπότε η συγκεκριμένηπροσφορά προς το παρόν με καλύπτει απόλυτα.

Τώρα, να γκρινιάξουμε γιατί λείπουν ορισμένα αγαπημένα μας tracks; Για αχαριστία μου κάνει. Οκ, λείπει το Blood Red River ήτο Ted's Waltz από το Central Reservation και το Daybreaker αντίστοιχα. Ε, και; Άλλωστε τα ίδια «παράπονα» όλοι λίγο πολύέχουμε σε κάθε συλλογή. Πάντα θα λείπει κάτι που μας άγγιξε για προσωπικούς λόγους. Για αυτό υπάρχουν άλλωστε και ταολοκληρωμένα άλμπουμς... Για το σκοπό της όμως το εν λόγω πακέτο, με τα 2 αυτά cdάκια, είναι η καλύτερη εισαγωγή και–ταυτόχρονα- το καλύτερο συμπλήρωμα στη δισκογραφία της 33χρονης τραγουδοποιού από το Norwich, της Αγγλίας.

Πάω να ξαναδιαβάσω το πολύ ενδιαφέρον εισαγωγικό σημείωμα του Sean O’Hagan από τους High Llamas…

 

Ακολούθησε το Avopolis Network στο Google News

 

Διαβάστε Ακόμα

Featured