«Τρίτες». Για αυτές, ως διαστήματα στα μουσικά πεντάγραμμα, τραγουδάει ο έλληνας μουσικός LogOut, στο κλείσιμο του νέου, και πρώτου του ελληνόφωνου δίσκου, ΕΔΩ/ΕΚΕΙ, που διανέμεται στην Ελλάδα από την B-Otherside Records. Είναι, μάλιστα, το κομμάτι και με το οποίο κλείνει τα live του τα τελευταία χρόνια: σίγουρα θα τον έχετε πετύχει στην καθιερωμένη, ετήσια μουσική συνάντηση με τη Nalyssa Green και τη Δεσποινίς Τρίχρωμη -οι οποίες συμμετέχουν και στο δίσκο- κάπου ανάμεσα στα Χριστούγεννα και τη Πρωτοχρονιά (κάτι που δύσκολα θα συμβεί φέτος). Έχοντας παρακολουθήσει τη δισκογραφική του πορεία από τις απαρχές της στην Inner Ear πριν περίπου μια δεκαετία, μπορώ να πω πως το ΕΔΩ/ΕΚΕΙ αποτελεί τη δημιουργική κορύφωση του LogOut και παράλληλα την ιδανική μετάβασή του στον ελληνικό στίχο. Γιατί μέσα στα 30 λεπτά διάρκειάς του, ο έλληνας μουσικός καταφέρνει να πετύχει μία μαγική ισορροπία ανάμεσα στις ηχητικές του επιρροές από το εξωτερικό και την αίσθηση ελληνικότητας που αφήνουν οι λέξεις και οι ρυθμοί, αιχμαλωτίζοντας ακριβώς αυτό το στιγμιότυπο που βλέπουμε τη δεδομένη στιγμή στην εγχώρια, μουσική δραστηριότητα. Βουτώντας βαθύτερα στα ύδατα του άλμπουμ, είναι το υγρό στοιχείο στους στίχους και την παραγωγή, που αναδεικνύεται σε κυρίαρχο θεματικό αλλά και αισθητηριακό μοτίβο, προσδίδοντας μία νοσταλγία και μελαγχολία στο άκουσμα που βρίσκεται σε τέλεια αρμονία με την βασική ηχητική συνιστώσα του, την ψυχεδελική pop. Κυρίως, όμως, αυτό που ξεχωρίζει τη συγκεκριμένη δουλειά από πολλές ακόμη, όχι μόνο ελληνικές αλλά και διεθνείς, είναι ακριβώς αυτό που λείπει από την περισσότερη μουσική σήμερα: χωρίς καμία ευθεία αναφορά στα δικά του βιώματα και χωρίς κανένα προφανές σχόλιο για την κατάσταση του κόσμου σήμερα, μεταφέρει πολύ πιο ειλικρινά, σε μία ένωση, το προσωπικό και συλλογικό βίωμα της ύπαρξης.
Άκου κι αυτό: Nalyssa Green - Μπλουμ (2018), Panda Bear - Panda Bear Meets The Grim Reaper (2015)