Πολύ θα ήθελα να βάλω μεγαλύτερο βαθμό σε αυτό το πόνημα, διότι και δουλειά έχει και ιδρώτα φανερώνει, μα και προσπάθεια. Εκεί, όμως, σταματούν τα καλά νέα για το εγχώριο τρίο.

Στο Escape! οι ΟΚ πλέουν σε πεπερασμένα ύδατα, κάτι μάλιστα που γίνεται άμεσα φανερό από τον μπερδεμένο κώδικα στο artwork του ΕΡ. Το εξώφυλλο, δηλαδή, προβάλλει μια αισθητική που παραπέμπει σε συλλογές του Βασίλη Τσιλιχρήστου, ενώ η φωτογραφία στο εσωτερικό δίφυλλο δίνει μια DIY, garage/rock 'n' roll ατμόσφαιρα. Σε καμία όμως περίπτωση δεν θα επικοινωνήσει ο θιασώτης μιας τέτοιας λογικής με το ηχητικό υλικό και τα όμοια ομοβροντίας παραταγμένα όργανα των OK (synths, μικρόφωνα, κιθάρες, ενισχυτές και άλλα συμπαρομαρτούντα). Το τελευταίο, αντιθέτως, δείχνει να απευθύνεται σε νυχτερινές παρεμβολές σε μεγάλες πίστες, στις οποίες ανεβαίνουν οι Vegas και κατεβαίνουν οι Stavento. 

Από τη μία, είναι οπωσδήποτε ειλικρινές το electro των OK. Έχει πέσει λ.χ. δουλειά στις συνθέσεις, ώστε να χτιστούν γέφυρες: δεν μιλάμε απλά για μερικές γραμμικότητες τυχαία βαλμένες στα κανάλια μιας εικονικής κονσόλας μίξης. Όμως δεν γίνεται να παραβλέψουμε το γεγονός ότι στη δεκαετία του 1990 ακούσαμε καραβιές από τέτοιους δίσκους. Δεν μπορώ επίσης να μην επισημάνω τα πικαρίσματα των ψηλών συχνοτήτων. Στην προσπάθειά τους (πιθανολογώ) να κάνουν ένα ΕΡ μπιτάτο, κατάλληλο για χορό και για clubs, οι ΟΚ τσίμπησαν λίγο παραπάνω το gain με αποτέλεσμα το Escape! να βγαίνει υπερβολικά δυνατό, ακόμα και με τα σημερινά κριτήρια mastering. Κάτι βέβαια που έχει γίνει σε βάρος συχνοτήτων. Τα φωνητικά μάλιστα της ενίοτε υπερβολικά φωνασκούσης Εβίτας Μιτσοπούλου, θα σας πιστοποιήσουν το κατά τη γνώμη μου λάθος mastering. 

Και είναι κρίμα που αναγκάζομαι να γράψω τέτοια λόγια για τη μπάντα, γιατί ιδέες υπάρχουν. Για παράδειγμα, το "What Υou Make Ιt" είναι ένα τραγούδι που με την α-λα-U2 κιθάρα του θα μπορούσε να πάει prima vista σε μια pop/rock πορεία. Αντί αυτού, οι ΟΚ επέλεξαν να πουσάρουν ηλεκτρονικές μπότες πίσω από τη βασική μελωδία, με μια λογική η οποία θυμίζει τη mainstream ηλεκτρονική ποπ που αναπτύχτηκε στα τέλη των 1990s, αλλά και την electro disco εκείνη που στρατολόγησε η Δέσποινα Βανδή όταν θέλησε να περιπλανηθεί στα ευρωπαϊκά charts με το remix του "Γεια". Το τελευταίο δεν το λέω για κακό. Απλά το τρίο των ΟΚ θα πρέπει να ξεκαθαρίσει ποιος τελικά είναι ο κώδικάς του και ποιο το κοινό στο οποίο επιθυμεί να απευθυνθεί.     

{youtube}2EyXRYfS3FM{/youtube} 

 

 

Ακολούθησε το Avopolis Network στο Google News

 

Διαβάστε Ακόμα

Featured