Για τον μέσο εναλλακτικό ακροατή ο κατάλογος της PAN δεν ήταν ποτέ στρωμένος με ροδοπέταλα. Μάλιστα, η εξέλιξη μέσα στο χρόνο καλλιτεχνών όπως η Κινέζα Pan Daijing, που πάντα απαιτούσε την πλήρη προσοχή των ακροατών της, αποδεικνύει ότι όσα περισσότερα ρίσκα παίρνει κανείς στη πειραματική σκηνή, τόσο πιο πολύ μεγαλώνει η σφαίρα επίδρασης του σε αυτή.
Έχοντας χτίσει την φήμη της πάνω σε ακραίες performance, δοκιμάζοντας εκ νέου τα όρια του κοινού αλλά και τα δικά της πάνω στο θόρυβο, τον αυτοσχεδιασμό και τoν χορό -ή τη διάδραση αν προτιμάτε-, μέχρι το 2018 είχε κερδίσει αρκετό σεβασμό από τους φίλους της πειραματικής τέχνης. Οι κυκλοφορίες της για τη PAN του Bill Kouligas που της προσέφερε την βασική πλατφόρμα ώστε να ξεδιπλώσει το όραμα της και η τριβή της σε σχετικούς με τη μουσική τομείς όπως οι εκθέσεις σε gallery και μουσεία, η μόδα και ο κινηματογράφος, αναλαμβάνοντας συχνά την επιμέλεια σχετικών παραγωγών ,μέχρι το 2018, της είχαν δίκαια εξασφαλίσει μία από τις κεντρικές θέσεις ομιλητών στο τέλος της περίφημης Red Bull μουσικής ακαδημίας.