Όσοι γνωρίζουν και εκτιμούν (όπως άλλωστε τους αξίζει) τους κύπριους Τρίο Τεκκέ και Monsieur Doumani θα ξέρουν και το μουσικό σύμπαν που διαπραγματεύεται ο ιδρυτής τους Αντώνης Αντωνίου, έναν υβριδικό νεορεμπέτικο, ανατολίτικο, λαϊκότροπο ήχο με στοιχεία rock, ψυχεδέλειας και jazz. Στον προσωπικό του δίσκο -εκ πρώτης όψεως- δεν φαίνεται να συμβαίνει κάτι πολύ διαφορετικό όμως υπάρχουν ουσιώδεις αποκλίσεις που οδηγούν το Κκισμέτιν σε ένα άλλο πεδίο. Το χιούμορ έχει αντικατασταθεί από πολιτικό λόγο, ο ήχος έχει αποκτήσει ένα επιθετικό -σχεδόν punk- attitude, το κυπριακό λαούτο δίνει τον τόνο, τα διαχωριστικά σκουριασμένα βαρέλια που χωρίζουν τη Λευκωσία στη μέση ηχούν στην ρυθμολογία του δίσκου και ο λόγος που χρησιμοποιείται στους στίχους είναι στην κυπριακή ντοπιολαλιά. Σε μία περίοδο που το Κυπριακό κινδυνεύει να πάρει μη αναστρέψιμη και δυσάρεστη τροπή, που η ένταση (η οποία σκοπίμως υποδαυλίζεται) στο νησί όλο και χειροτερεύει, ο Αντώνης Αντωνίου αναζητά μία διαφορετική κατεύθυνση και διατυπώνει μία άλλη άποψη σε ένα εν τέλει πολιτικό άλμπουμ που έχει δύναμη, ουσία και κυρίως, μουσικό και δημιουργικό ενδιαφέρον.

 

Ακολούθησε το Avopolis Network στο Google News

 

Διαβάστε Ακόμα

Featured