Κόρη του Lowell George, ιδρυτή των Little Feat στη δεκαετία του ’70, η Inara George καταφέρνει μέσα στο 2005, με την πολύτιμη συμβολή του Michael Andrews (υπεύθυνου για τα scores του Donnie Darko και Me and you and everyone we know), να καλύψει το κενό της δισκογραφικής απουσίας των Beth Orton και Cat Power.

Κλασσική περίπτωση γυναίκας singer/songwriter που δεν αφήνει τα πάντα στην πανέμορφη φωνή της αλλά «παιδεύει» τις συνθέσεις ώστε να βγει το καλύτερο αποτέλεσμα.

Σε μία χρονιά που από τη μια είχαμε τρεις-τέσσερις θαυμάσιες γυναικείες παρουσίες (Martha Wainwright, Laura Cantrell, Maria Taylor) και απ’ την άλλη αρκετές περισσότερες αξιόλογες παρουσίες (Rosie Thomas, Petra Hayden, Kathleen Edwards, Josephine Foster), η George κατορθώνει να μπει στην πρώτη κατηγορία αμέσως μετά τις πρώτες ακροάσεις του “All rise”.

Το ντεμπούτο της Inara George περιέχει αρκετά εκθαμβωτικά διαμάντια (‘Mistress’, ‘Fools work’, ‘Genius’, ‘Fools in love’) και σε γενικές γραμμές είναι μια δουλειά που μπορεί να ηχεί εύκολη αλλά αυτό έχει να κάνει μόνο με την ατμόσφαιρα που επικρατεί σε κάθε δευτερόλεπτο του “All rise” και σε καμία περίπτωση με την ποιότητα του.

Τσεκάρετε παρακαλώ!!!

 

Ακολούθησε το Avopolis Network στο Google News

 

Διαβάστε Ακόμα

Featured