Ο Howard Shore δανείζει το δεύτερο μέρος του κονσέρτου για πιάνο, με τίτλο "Ruin and Memory", που έγραψε για τον περίφημο πιανίστα Lang Lang το 2010, ώστε να συντροφεύσει μια από τις πιο τεταμένες κινηματογραφικές στιγμές της προηγούμενης χρονιάς. Το σχεδόν 10λεπτο μέρος, με τίτλο "Largo", είναι ένα συγκλονιστικό solo piano, εκτελεσμένο από τον  Holger Groschopp με τη συνοδεία μιας μικρής ορχήστρας με βιολιά, 2 φλάουτα, 2 όμποε και 2 κόρνα, που αρχικά γράφτηκε για να τιμήσει τα 200 χρόνια από τη γέννηση του Chopin. Η τραγικότητα της κινηματογραφικής αποτύπωσης του θανάτου ενός νεογνού κατά την διάρκεια της γέννας, ενσωματώνεται πρωτόγνωρα στις νότες που συντροφεύουν τις δραματικές εικόνες και τους αλλάζουν χροιά. Το γεγονός ότι η ακρόαση του άλμπουμ έγινε πριν την παρακολούθηση της ταινίας, έδωσε μια εντελώς διαφορετική ταυτότητα στις συνθέσεις. Σίγουρα η κεντρική σύνθεση και ομώνυμη του φιλμ της πλατφόρμας Netflix, δεν ήταν κάτι το ιδιαίτερο και τη θεωρώ αρκετά άνιση, σε σχέση με την ποιότητα του υπόλοιπου score. Η ατμόσφαιρα των "Motherhood", "Yvette", "Elizabeth" αναδείχθηκε με πολύ πιο φωτεινά χρώματα, μέσα από τις εναλλαγές της έντασης μέσα στο φιλμ, ενώ κάποιες άλλες συνθέσεις τις προτίμησα σαν αυτόφωτες μονάδες, που περιλαμβάνουν έντονες μελωδίες και εξαιρετικούς χρωματισμούς ("Waltz in F Major", "Home").

 

Ακολούθησε το Avopolis Network στο Google News

 

Διαβάστε Ακόμα

Featured