Μια δεκαετία περίπου μετά το πρωτοπόρα νοσταλγικό relaunch της ‘80s συνθετικής αθηναϊκής σκηνής, στο οποίο το ντουέτο των Selofan -ιδίως με την κίνηση ματ της ίδρυσης της Fabrika Records- έπαιξε πρωταγωνιστικό ρόλο, το ντουέτο των Δημήτρη Παυλίδη και Ιωάννας Παυλίδου παραδίδει μαθήματα άοκνης αισθητικής δημιουργίας, σπάζοντας για μια ακόμη φορά το ρεκόρ του καλύτερου εαυτού τους.
Με το Partners in Hell οι Selofan κάνουν το ιδανικό επόμενο βήμα, μετά από μια συνεκτική, εξελικτική και δημιουργικά ανοδική δισκογραφική πορεία, με αφετηρία το «με το καλημέρα» break through ομώνυμο ντεμπούτο τους το 2013, μέχρι την πλέον σύγχρονη και μοντέρνα εκδοχή του ήχου τους με το επιεικώς εξαιρετικό Vitrioli το 2018. Ο έκτος τους δίσκους είναι μια γεμάτη αυτοπεποίθηση, τεχνικά και αισθητικά άρτια επιστροφή στις ρίζες τους, μια ιδιότυπη όαση ηρεμίας μέσα στα άγρια τοπία και ένστικτα που ορίζουν την σκηνή που εκπροσωπούν, ένα απρόσμενα ζεστό πρίσμα μέσα από το οποίο μπορεί να ιδωθεί διαφορετικά η κλασσική γοητευτική ψυχρότητα του darkwave και του coldwave.
Από την απαλή ομιχλώδη αίσθηση του εναρκτήριου “Grey Gardens” με το ρεσιτάλ goth φωνητικών της Παυλίδου μέχρι το κλασικό dark dancefloor hit -φόρο τιμής στη γερμανική σχολή- “Nichts” κι από εκεί στην twist κατακλείδα του “Auf Deiner Haut”, το οποίο αφήνει την πλούσια επίγευση ενός μυστηριώδους σαξοφώνου, το Partners in Hell είναι γεμάτος υψηλές συγκινήσεις για τους ανένδοτους λάτρεις των dark ιδιωμάτων, οι οποίοι είναι οι μόνοι κατάλληλοι να εκτιμήσουν την πατίνα του διαχρονικού βάθους με την οποία έχουν επιμελώς στιλβώσει οι Selofan την επιστροφή τους.
Οι Selofan του 2020 δεν έχουν να αποδείξουν τίποτα, ωστόσο συνεχίζουν να αποδεικνύουν τα πάντα, παραδίδοντας, όχι τον πιο πιασάρικο και ελκυστικό, αλλά ίσως τον καλύτερο δίσκο της καριέρας τους, (πάντα) μέχρι στιγμής.
Το Partners in Hell είναι ένα διαμάντι του σκοτεινού κύματος της εγχώριας και ευρωπαϊκής δισκογραφίας, με σπουδαίες αναφορές, και αβίαστα προορισμένο να αποτελέσει το ίδιο αναφορά για τα dark synth νιάτα του μέλλοντος.