Μία συγκινητική ρετροσπεκτίβα στο τεράστιο έργο του πυλώνα της ελληνικής μουσικής, με τις δύο ερμηνεύτριες να κάνουν τις νότες να στριφογυρίσουν, να κοχλάζουν και να πάρουν εν τέλει φωτιά...
Φιλόδοξο, αλλά σφιχτό και επιμελώς φιλοτεχνημένο πρόγραμμα, με πλήρη αξιοποίηση της «επισκέπτριας» καλεσμένης, το οποίο απέδειξε ότι οι δύο τραγουδοποιοί έχουν τελικά περισσότερα κοινά από όσα νομίζαμε· ίσως και απ' όσα νόμιζαν και οι ίδιοι...
Αποτολμώντας να βγει ολομόναχος στη σκηνή και να παρουσιάσει το ρεπερτόριό του απλά με μια κιθάρα, στάθηκε μπροστά σε ένα φισκαρισμένο Κύτταρο στα πιο δυνατά του, αφήνοντας σκέτη ενώπιόν μας την καθαρή ουσία της τραγουδοποιίας του...
Ο Αμερικανός συνθέτης που γεφύρωσε την τζαζ με την κλασική μουσική έδωσε την αφορμή για τη δημιουργία μιας συγκινητικής συνθήκης στην Εναλλακτική Σκηνή της Εθνικής Λυρικής Σκηνής, στην οποία μεγάλος πρωταγωνιστής αναδείχθηκε ο Αντώνης Ανισέγκος...
Έδωσαν μια συναρπαστική συναυλία στο sold-out Six d.o.g.s., φέρνοντας στο προσκήνιο μια σχεδόν θρησκευτική ποιότητα, το δέος της οποίας μετέτρεπαν κατόπιν σε διονυσιακή έξαψη...
Στην πρώτη από τις τέσσερις Κυριακές που θα βρίσκεται στο Six d.o.g.s., έδειξε ότι έχει ζυγίσει πολύ καλά την ορατότητα που της προσέφεραν δύο πολύ επιτυχημένα βιντεοκλίπ, συνδυάζοντας ερμηνευτική δεινότητα και επικοινωνιακή σπιρτάδα...
Έβαλαν τα δυνατά τους και είχαν και ευχάριστες εκπλήξεις στην πρεμιέρα τους στον Σταυρό Του Νότου, εντούτοις το πρόγραμμα άφησε χλιαρή επίγευση και δεν απέφυγε οφθαλμοφανείς κακοτοπιές...
Ρετροσπεκτίβα ζωής με έντονο θεατρικό στοιχείο, που ενώ σε άλλα χέρια θα γινόταν ίσως σακχαρώδης, στα δικά της έδωσε μια παράσταση με ειλικρινή συγκίνηση, μπροστά σε έναν κατάμεστο Παρνασσό...
Τολμηρό βήμα για την Εθνική Λυρική Σκηνή, με τη Μαρία Μητσοπούλου να αποδεικνύεται καλοζυγισμένη στη δεύτερη διανομή έστω κι αν «χάθηκε» ενίοτε στις επιδόσεις της ορχήστρας. Την παράσταση, όμως, κλέβει η Τζούλια Σουγλάκου ως Νεωκόρισσα...
Μια βραδιά με θέρμη και ζωντάνια στο ΙΛΙΟΝ plus, η οποία στερήθηκε όμως την τεχνική υποστήριξη που χρειαζόταν ώστε να μην «πνίγονται» τα φωνητικά και να μην χάνονται οι στίχοι...
Σελίδα 20 από 136
© 1996 - 2024 Avopolis. All Rights Reserved. Powered by Brainfoodmedia