Στιβαρό ανέβασμα μιας όπερας που στροβιλίζεται γύρω από ανθρώπους με διπλές ταυτότητες, με τον Δημήτρη Πλατανιά να στηρίζει τον πρωταγωνιστικό ρόλο χάρη στις επιτακτικές προβολές και την κραταιή του πειθώ...
Αν και ο κόσμος που γέμισε ικανοποιητικά το Ρομάντσο διασκέδασε με την ψυχή του σε στιγμές σαν το "Fingers" και τη "Δίνη", o κακός ήχος εμπόδισε το γκρουπ του Γιώργου Δημάκη να παρουσιάσει με τον πρέποντα τρόπο την πρόσφατη βουτιά του στις χρυσές σελίδες της ψυχεδέλειας και της Laurel Canyon τραγουδοποιίας...
Γέμισε ο Φάρος στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος, για μια συναυλία που άνθισε πάνω στις λεπτές ισορροπίες ανάμεσα στην εγκεφαλικότητα και στον συναισθηματισμό, χάρη σε προσιτές συνθέσεις και μετρημένα παιξίματα...
Την επιστροφή τους στην Αθήνα (μετά από καιρό) καλωσόρισε ένα γεμάτο Θέατρο Ροές, κι εκείνοι ανταπέδωσαν με μια ωραία βραδιά, στην οποία δέσποσαν βέβαια οι λύρες, αλλά και όργανα σαν το αφγανικό ραμπάμπ και το τάρχου...
Ποδαρικό με το δεξί για το νεοσύστατο φεστιβάλ, με αρκετό κόσμο να δίνει το παρών στο Gagarin και με τους Allochiria ως headliners, να γιορτάζουν τα 5 χρόνια του Omonoia με ζοφερές προβολές, άψογα συντονισμένες με τη μουσική τους και τα γρυλίσματα της Ειρήνης Παππά...
Ξεδίπλωσαν τη φαντασία τους στο Underflow, αρθρώνοντας ένα ουσιαστικό συνονθύλευμα ήχων, στο οποίο χώρεσαν η post-punk εποχή των Del-Byzanteens, το krautrock των Can, οι Swans, η αυτοσχεδιαστική τζαζ, τα παιχνίδια των Yello, ακόμα και η Εναντιοδρομία του Γιάννη Χρήστου σε μια πιο ηλεκτρική θαρρείς εκδοχή...
Παίζοντας punk και δυνατό rock 'n' roll, διέτρεξαν όλη σχεδόν την ιστορία τους, συνεπαίρνοντας το γεμάτο ΙΛΙΟΝ plus με μια σπαστικά τέλεια συναυλία...
Λιτή και ουσιαστική παράσταση, η οποία ζωντανεύει μια Σαντορίνη άσχετη με τον χλιδάτο τουριστικό προορισμό του σήμερα. Απεικονίζοντάς τη ως ένα νησί όπου η γερμανική Κατοχή αποτελεί βίωμα νωπό, η φτώχεια πέφτει βαριά και το ηφαίστειο είναι επικίνδυνο...
Παρά τις εδώ κι εκεί αστοχίες και την τσαπατσούλικη αναφορά στο επίκαιρο θέμα του queer, είναι ένα τολμηρό ανέβασμα και μια παράσταση που κοιτάει μπροστά, έχοντας μια εντυπωσιακή Μυρτώ Παπαθανασίου στον πρωταγωνιστικό ρόλο...
26 χρόνια μετά τον θάνατό του, ο σπουδαίος συνθέτης ξαναζεί στη σκηνή του Gazarte παραμένοντας ασυμβίβαστα λαϊκός. Επιδιώκει όμως και επικοινωνία με ένα κοινό που διαθέτει περαιτέρω αναφορές, έχοντας κοιτάξει πλέον πέρα από τον ορίζοντα μιας τυπικής γειτονιάς της παλιάς Αθήνας...
Σελίδα 17 από 134
© 1996 - 2024 Avopolis. All Rights Reserved. Powered by Brainfoodmedia