Ο Andrew Eldritch έλειπε από τη σκηνή, πιάνοντας τις γωνίες της, ενώ ξεχνούσε ή μασούσε στίχους. Παρ' όλα αυτά, ο κόσμος γέμισε το Gazi Music Hall και οι όποιες γκρίνιες ήρθαν αργότερα, αφού κατά τη διάρκεια της συναυλίας οι περισσότεροι τραγουδούσαν ή κουτσοπηδούσαν...
Ο Luis Vasquez αλώνισε στη σκηνή του Temple σε μια χορογραφία γεμάτη καπνό και σκοτεινιά, τυλιγμένος γύρω απ’ την κιθάρα, σπασμένος πάνω από τα πλήκτρα, ασυγκράτητος σε ξέφρενο stomping πάνω σ’ ένα αυτοσχέδιο κρουστό από κάδο σκουπιδιών...
Με διαστημικά synths, μελαγχολικές πινελιές και μια βουλιμική αγάπη για τον ηχητικό πολιτισμό των πρώιμων 1980s, έκανε μια εμφάνιση-διαφήμιση για τα events ηλεκτρονικής μουσικής στην Αθήνα, ενθουσιάζοντας το κατάμεστο Ρομάντσο...
Ο R.A. The Rugged Man και η Lady Leshurr έφεραν διεθνή «αέρα» στην Τεχνόπολη, ο Τζαμάλ με τον Μικρό Κλέφτη έβαλαν φωτιά στο πλήθος, απόλυτος όμως πρωταγωνιστής αναδείχθηκε ο ΛΕΞ, που έπαιξε με σιγουριά και ορμή, συνεπαίρνοντας άπαντες...
Ποδαρικό με το δεξί για το νέο χιπ χοπ φεστιβάλ της πόλης, με τον Βρετανό Ocean Wisdom να πετάει σπίθες και τους «δικούς μας» RNS, Complex, Bloody Hawk και Social Waste να ξεσηκώνουν με διαφορετικούς τρόπους το νεανικό κοινό στην Τεχνόπολη...
Γέμισαν το Gagarin στην πρώτη τους επίσκεψη στη χώρα, τραγουδώντας μέσα στο ημίφως τα άφαντα και τα γριφώδη της άλλης πλευράς του έρωτα –εκείνης που έχει να κάνει με τα αφόρητα συναισθήματα και τη σύγχυση στην αντιμετώπισή τους...
Αξέχαστη θα μείνει η πρώτη τους εμφάνιση στην Ελλάδα, η οποία έδωσε σύνθημα στο κατάμεστο Tae Kwon Do για γροθιές στον αέρα, άναρθρες κραυγές, υψωμένα κωλοδάχτυλα, ποδοβολητό και βρωμόξυλο...
Στην πρώτη τους εμφάνιση στη χώρα μας, οι Αμερικανοί έχτισαν αδιαπέραστο ηχητικό τείχος στη σκηνή του Temple, ξεσηκώνοντας φρενήρεις αντιδράσεις ανάμεσα στο κοινό...
Έναρξη συναυλιακής σαιζόν με ονειρικό τρόπο, με τους Καναδούς να επιστρέφουν στα μέρη μας μετά από 8 χρόνια, βάζοντας τα γυαλιά σε πολλές μπάντες που φημίζονται για τις επιδόσεις τους στο σανίδι...
Αν και η Αμερικανίδα υψίφωνος Λιζέτ Οροπέσα έλαμψε ως Βιολέττα Βαλερύ χάρη στην ερμηνευτική ζεστασιά της και στον άψογο έλεγχο της φωνής της, η πρεμιέρα της περίφημης όπερας στο sold-out Ηρώδειο υπέφερε σκηνοθετικά, καθώς πάνω της απλώθηκε άκομψα μια μπροκάρ κουβέρτα χωρίς μανιφέστο, σκοπό και νόημα...
Σελίδα 30 από 302
© 1996 - 2024 Avopolis. All Rights Reserved. Powered by Brainfoodmedia