Μετά από αλλεπάλληλες ακυρώσεις, επιτέλους έφτασε η ώρα να δούμε τους shame live στην Αθήνα. Πριν από ένα χρόνο ακριβώς, ο Eddie Green, κιθαρίστας και βασικός συνθέτης του βρετανικού post punk θαύματος, είχε συνομιλήσει με το Avopolis.
Ο Δημήτρης Λιλής συζητά με έναν από τους ήρωες της εφηβείας του και ένα από τα πιο επιδραστικά πρόσωπα της indie: το αφεντικό της θρυλικής K Records και ιδρυτικό μέλος των Beat Happening, Calvin Johnson.
Ο φημισμένος μαέστρος Ilan Volkov, ως ένας από τους επιμελητές του Tectonics, μίλησε στο Avopolis και την Αγγελική Λάλου, λίγο πριν από την έναρξη της 4ης έκδοσης του φεστιβάλ, που πραγματοποιείται υπό την αιγίδα του Onassis Stegi.
Ο frontman των Dream Syndicate μιλάει αποκλειστικά στο Avopolis και στον Θανάση Μήνα για τις ημέρες του θρυλικού πρώτου album της μπάντας.
Λίγο πριν την εμφάνιση του την Πέμπτη, 24 Νοεμβρίου στην Death Disco το νεοϋορκέζικο duo στην Death Disco μιλάει στο Avopolis και τον Δημήτρη Μάστορη για τη μουσική του, τις ιδιαίτερες συνεργασίες και τις επιρροές του που καταλαμβάνουν από τον David Bowie μέχρι το Μεξικό.
O Αμερικανός συγγραφέας, σεναριογράφος και τηλεοπτικός παραγωγός μιλάει αποκλειστικά στο Avopolis και στον Θανάση Μήνα για τα πρόσφατα τηλεοπτικά του εγχειρήματα, Deuce και We Own This City , τις noir περιπέτειες του Derek Strange, τον κοινό αγαπημένο τους Ennio Morricone και το NBA.
Μια κουβέντα με τον Aidan Moffat λίγο πριν την επιστροφή των Arab Strap στην Ελλάδα, μετά από δεκαεπτά χρόνια, την Κυριακή 30 Οκτωβρίου, στο Gagarin 205.
Ο σκηνοθέτης του ντοκιμαντέρ ZAPPA που θα δούμε στο Gimme Shelter Film Festival, στις 31 Οκτωβρίου, στο Gagarin 205 μιλάει για το θησαυρό υλικού του Frank Zappa, την αγαπημένη του μονταζιέρα και το πώς κατάφερε να κάνει μια ταινία για μια από τις πιο πολυσχιδείς περσόνες στην ιστορία της μουσικής.
Λίγο πριν την επιστροφή του στην Αθήνα, στις 30 Οκτωβρίου, πάντα υπό τη σημαία του Plissken Festival, ο αγαπημένος παραγωγός Max Cooper μιλά στην Αναστασία Μητρογώγου, μεταξύ άλλων για τη βιωματική του σχέση με τη μουσική, για τις απογοητεύσεις του ακαδημαϊσμού και το αποτύπωμα της φύσης στην τέχνη του, για την πανδημία και την τεχνητή νοημοσύνη, σε μια από τις πιο πλούσιες συνεντεύξεις που έχει δώσει ποτέ.
Το 1970 η Suzanne Ciani έμαθε να παίζει μουσική σε ένα τρομερά περίπλοκο modular συνθεσάιζερ, το οποίο μπορούσε να παράξει ήχους παράξενους και πρωτόγνωρους. 52 χρόνια αργότερα, αυτή η θρυλική περσόνα της ηλεκτρονικής μουσικής επισκέπτεται το ΚΠΙΣΝ για μία εμφάνιση που θα αφήσει ιστορία.
Σελίδα 9 από 139
© 1996 - 2024 Avopolis. All Rights Reserved. Powered by Brainfoodmedia