Το να μιλά κανείς και να γράφει για μουσική δεν είναι και το πιο εύκολο πράγμα, τονίζει ο Μιχάλης Τσαντίλας –κι ας το κάνουν όλο και περισσότεροι στην εποχή του διαδικτύου. Όχι άλλα «κινηματογραφικά» και «ταξιδιάρικα»...
Ναι, έβγαλε σόλο δίσκο ο Will Butler των Arcade Fire, έβγαλε και ο Steven Wilson καθώς και οι Moon Duo, αλλά προκρίνουμε σήμερα τον τραγουδοποιό από το Ντιτρόιτ...
Από τις σεισμικές δονήσεις που προξένησε στη σκηνή το No One Can Ever Know των Twilight Sad, φτάνοντας ως τα φετινά άλμπουμ των Idlewild και Phantom Band...
Το κτίριο θα έπρεπε να προστατεύεται και από τους ίδιους τους λάτρεις της ελεύθερης διακίνησης των ιδεών, λέει ο Νίκος Σβέρκος. Όχι ως «εικόνισμα», χωρίς κόκκο σκόνης...
Ένα καλό light show ανεβάζει την αδρεναλίνη του κοινού, γράφει ο Στυλιανός Τζιρίτας. Οι φωτισμοί είναι σημείο αξιολόγησης του σόου μίας μπάντας...
Ποιον θα βάλετε στη δισκοθήκη δίπλα στον Caribou και τον Nicolas Jaar; Η στήλη ακούει όμως και τις κιθάρες των Screaming Females, το αγχωτικό techno του Levon Vincent και τη noise παραζάλη των Spectres...
Από τους Orange Juice, τους Pastels και τους Delgados, στους Twilight Sad
Αν το 1968 ήταν το «τέλος της αθωότητας», γράφει ο Νίκος Σβέρκος, το 1991 ήταν η αρχή του ρεαλισμού. Οι καλλιτέχνες της μουσικής –επαγγελματίες ή αλάνια, συνειδητοποιημένοι ή παρτάκηδες– κλήθηκαν με τις δημιουργίες τους να γεφυρώσουν ένα χάσμα ιστορικό, κοινωνικό, ιδεολογικό...
Στην Ελλάδα πιστεύουμε ότι μπορούμε να κάνουμε τα πάντα, γράφει ο Νίκος Σβέρκος· καλό σινεμά, καλή μουσική και καλό θέατρο, σε σημείο να ανταγωνιζόμαστε καταστάσεις του εξωτερικού. Ας το δουμε καθαρά: δεν μπορούμε...
Σελίδα 288 από 393
© 1996 - 2024 Avopolis. All Rights Reserved. Powered by Brainfoodmedia