Έρχονται από τη Θεσσαλονίκη για μια συναυλία στο Six d.o.g.s. (την Κυριακή, 15 Νοεμβρίου, μαζί με τους Mani Deum), κουβαλώντας τη φήμη του δυναμικότερου live act της αγγλόφωνης indie σκηνής, αυτή τη στιγμή. Με την ευκαιρία, μιας και ξεκινάει σιγά-σιγά η «παραδοσιακή» Εποχή της Λίστας, τους ζητήσαμε δυο λόγια για τους δίσκους που άκουσαν και ξανάκουσαν μέσα στο 2015...
Στο Λονδίνο πλέον, με μια σειρά από ενδιαφέρουσες δουλειές (δύο μάλιστα φετινές), είναι ένας Έλληνας μουσικός του πειραματικού ήχου που ξέρει όχι μόνο το πώς, αλλά και το γιατί
Τα τελευταία χρόνια, επικρατεί στο Λος Άντζελες ένας δημιουργικός οργασμός από DIY μπάντες, οι οποίες έφτιαξαν το όνομά τους μέσω αυτοσχέδιων πάρτι σε προαστιακές αυλές. Σε συνδυασμό με την κάθοδο των πρωταγωνιστών του προηγούμενου Indiestopia (από το Σαν Φρανσίσκο), το Orange County έχει μετατραπεί στη Μέκκα του ατίθασου και ανέμελου rock ήχου...
Και ξαφνικά, άνθρωποι που δεν είχαν ποστάρει ποτέ κάποιο βαλς του Μεσοπολέμου κι άτομα που δεν καταδέχονταν τη Σοφία Βέμπο ούτε καν 28η Οκτωβρίου, ανακάλυψαν τη Δανάη και τον Αττίκ βλέποντας τον Αστακό.
Ως μια μικρή λοιπόν πράξη ...πικαρίσματος στην όψιμη αισθηματική λιγούρα του εγχώριου χιπστερισμού –που χρειάζεται πάντα να καβαλήσει ένα «εναλλακτικώς» αποδεκτό coolness σαν κι αυτό για τη νέα ταινία του Λάνθιμου, πριν σφουγγίσει δάκρυα για ανθρώπους από μέσα πεθαμένους και απ' όξω ζωντανούς σε Facebook και Twitter– γνωρίζουμε εδώ λίγο καλύτερα τον κόσμο του Αττίκ. Εξαιρώντας την "Παπαρούνα", καθώς αυτή παραμένει περίφημη...
Ως βασικές επιρροές αναδεικνύονται στο Revolución μεγάλα συγκροτήματα των 1970s και 1980s όπως οι Faces, οι Bad Company ή οι ZZ Top, με τις διασκευές στο “Evil” του Howlin’ Wolf και στο “Midnight Moses” των Sensational Alex Harvey Band να δείχνουν πως οι επιρροές τους πάνε ακόμα πιο πίσω, προς τον ηλεκτρικό blues ήχο.
21η Αυγούστου 1935. Palomar Ballroom. Ο Benny Goodman κοιτάζει ανήσυχος πίσω από τις κουρτίνες το κοινό που έδειχνε να βαριέται το πρώτο μέρος του σόου. “Αν είναι να πεθάνουμε Benny, ας πεθάνουμε παίζοντας τα δικά μας”, του ψιθυρίζει ο ντράμερ...
Από τη γέννηση της σκηνής στη σταδιακή της ωρίμανση, με τη συγκέντρωση αεικίνητων μουσικών στην ευρύτερη Bay Area, μέχρι και την πρόσφατη απόσχιση και (μερική) μετατόπισή της στο L.A.
Πρόταση της στήλης: δεν πρέπει να επιβληθεί κανένας ΦΠΑ στα ωδεία...
Για τα samples ο λόγος σήμερα, με μια συνέντευξη του Richard Meller, production manager της Samplephonics. Η βρετανική εταιρεία κάνει μάλιστα και μια σπέσιαλ προσφορά, ειδικά για τους αναγνώστες του Avotek
Αισθαντικός περίπατος στο κρυστάλλινο, μιναμιλιστικό οικοδόμημα της λονδρέζικης δισκογραφικής, με στόχο την αναζήτηση πνευματικής ηδονής...
Σελίδα 278 από 393
© 1996 - 2024 Avopolis. All Rights Reserved. Powered by Brainfoodmedia