Οι Dead Can Dance επιστρέφουν στην Ελλάδα μετά από κάμποσο καιρό, για 2 συναυλίες σε Θεσσαλονίκη (Δευτέρα 1/7, Θέατρο Γης) και Αθήνα (Τετάρτη 3/7, Ηρώδειο), με τη δεύτερη να είναι ήδη sold-out. Μιας και δεν καταφέραμε λοιπόν να τους μιλήσουμε αυτήν τη φορά, αναδημοσιεύουμε (για πρώτη φορά στο ίντερνετ) τη συνέντευξη που είχε δώσει η Lisa Gerrard στο περιοδικό Sonik, πίσω στο 2012
Ξεκινά το Plisskën Festival 2019, φέρνοντας μια πλειάδα φρέσκων ονομάτων στην Αθήνα. Και σήμερα Τετάρτη 26 Ιουνίου, το ελληνικό κοινό θα έχει την ευκαιρία να δει στην Τεχνόπολη τους Tinariwen, ένα από τα πιο συζητημένα και ιδιαίτερα γκρουπ των καιρών μας. Αφορμή κατάλληλη για να επιδιώξουμε μια συζήτηση με τον Eyadou AG Leche
Μέχρι πέρυσι, ήταν μία από εκείνες τις αθόρυβες μπάντες για τις οποίες όλοι οι μυημένοι είχαν καλά λόγια να πουν, αλλά ποτέ δεν είχαν γευτεί τη σύσσωμη εναλλακτική αποδοχή. Αυτό άλλαξε όταν κυκλοφόρησαν έναν από πιο συναρπαστικούς, αντιπροσωπευτικούς, αλλά και βαθιά πολιτικούς δίσκους του 2018. Με ανανεωμένη λοιπόν ορμή λόγω του Double Negative, επισκέπτονται εκ νέου την Αθήνα για το Summer Nostos 2019 την Πέμπτη 26 Ιουνίου (το φεστιβάλ διοργανώνεται με την αποκλειστική χρηματοδότηση του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος σε συνεργασία με το Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος). Και εμείς βρήκαμε την ευκαιρία να συζητήσουμε τηλεφωνικά με τον ευγενέστατο Alan Sparhawk –για την αναπάντεχη επιτυχία, τον φόβο ως δύναμη δημιουργίας και την κατάθλιψη…
Ο πρώτος καλλιτέχνης από τη Δημοκρατία του Νίγηρα που κέρδισε υποψηφιότητα για Grammy καταφθάνει στην Αθήνα σε λίγες μέρες, για τη 2η μέρα του Plisskën Festival 2019 (Πέμπτη 27 Ιουνίου, Τεχνόπολη). Μια καλή αφορμή για να μιλήσουμε για την παράδοση των Τουαρέγκ, την κατάσταση στην πατρίδα του και τις πειρατικές κασέτες του Ali Farka Touré και του Jimi Hendrix, που στάθηκαν έναυσμα για την πορεία του
Η 29χρονη Anja Plaschg από το Poppendorf της Αυστρίας επιστρέφει μετά από μια μακρά περίοδο αποχής και αλλαγών. Με αφορμή τη συμμετοχή της στο Summer Nostos Festival 2019 (Δευτέρα 24 Ιουνίου, στη σκηνή στο Κανάλι, με είσοδο ελεύθερη) –το οποίο διοργανώνεται με την αποκλειστική χρηματοδότηση του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος σε συνεργασία με το Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος– βρήκαμε την ευκαιρία να αποσπάσουμε μία από τις σπάνιες συνεντεύξεις της
Πέρασε καιρός, αλλά έρχεται και πάλι η μέρα που θα δούμε τους New Order ζωντανά στην Αθήνα, στα πλαίσια του Release Athens 2019 (Κυριακή 16 Ιουνίου, Πλατεία Νερού). Κι έτσι βρέθηκε εξαιρετική αφορμή για να κουβεντιάσουμε με τον φρέσκο από τις διακοπές του Bernard Sumner –για τις μέρες των Joy Division, για τον καιρό του Republic και για τα όσα έφεραν το ιστορικό γκρουπ ξανά μαζί
To Plisskën φέρνει για πρώτη φορά στην Ελλάδα τη θρυλική πλατφόρμα Boiler Room (Τρίτη 25/6, Τεχνόπολη), ορίζοντας ως headliner το πολυσυζητημένο αστέρι της electronica από το Εκουαδόρ –ο οποίος θα παίξει κατόπιν και live set την 1η από τις 2 μέρες του φεστιβάλ (Τετάρτη 26/6, Τεχνόπολη). Ποια καλύτερη αφορμή, λοιπόν, για μια συζήτηση εφ' όλης της ύλης;
Ο σπουδαίος σαξοφωνίστας, συγγραφέας και πολιτικός ακτιβιστής εμφανίζεται στο φετινό Jazz+Πράξεις 2019 (Παρασκευή 7 Ιουνίου, Αίθριο Παλαιού Δημοτικού Νοσοκομείου Πάτρας) μαζί με τους δικούς μας Next Step Quartet. Δίνοντας έτσι μια καλή αφορμή να μιλήσουμε για τα πρώτα τζαζ σκιρτήματα, το πολιτιστικό μποϊκοτάζ στο Ισραήλ και το τίμημα του ακτιβισμού, που πρόσφατα τον έφερε ενώπιον του δικαστικού συστήματος της Μεγάλης Βρετανίας
Ξεκίνησαν από το μικρό Βέλγιο, για να γίνουν ένα από τα πιο σημαντικά γκρουπ στα indie χρονικά, κατακτώντας τον κόσμο με κιθάρες που ακούγονταν σαν να βγαίνουν από κάποιο rock bar κάτω από τη θάλασσα. Ο κιμπορντίστας Klaas Janzoons ήταν εκεί από την αρχή. Και, λίγο πριν τη διακαώς αναμενόμενη εμφάνισή τους στη χώρα μας για τα 20 χρόνια του Ideal Crash (Παρασκευή 31 Μαΐου, στο Fuzz), σήκωσε το τηλέφωνο για να μας μιλήσει
Λίγο πριν την πρώτη του εμφάνιση στην Ελλάδα (Τρίτη 28 Μαΐου, στο Fuzz), μας μιλάει για τον δίσκο C' Est La Vie και τις συγκυρίες που οδήγησαν στη δημιουργία του, αλλά και για τους ορίζοντες που άνοιξε η ζωή του ως οικογενειάρχη και την πεμπτουσία της επικοινωνίας ενός μουσικού με το κοινό του
Σελίδα 19 από 137
© 1996 - 2024 Avopolis. All Rights Reserved. Powered by Brainfoodmedia