Έχοντας πίσω του ενεργό συμμετοχή σε δύο από τα σπουδαιότερα και πιο πολυσυζητημένα συγκροτήματα του ελληνόφωνου rock, ξεκινώντας με τα Μωρά Στη Φωτιά και δημιουργώντας, κατόπιν, τα Ξύλινα Σπαθιά, ο Παύλος Παυλίδης – ως σόλο πλέον καλλιτέχνης, με δύο albums ήδη στο ενεργητικό του – ταξίδεψε ως τη Σύρο και το θέατρο Απόλλων για δυο live εμφανίσεις, στις 22 και 23 Μαρτίου αυτής της χρονιάς.
Περισσότερα: Παύλος Παυλίδης & B-Movies - Live Στο Θέατρο Απόλλων, Σύρος, 22 & 23.3.08
Η νέα (14η στούντιο) δισκογραφική κατάθεση του Cave και των Κακών του Σπόρων είναι, όπως πολλοί είχαν προβλέψει πριν καν τις σχετικές δηλώσεις του Cave, πιο κοντά, ηχητικά, στο Grinderman project και στις τωρινές, μουστακαλίδικες, ανησυχίες του μεγάλου Αυστραλού τραγουδοποιού, παρά κάτι που αντανακλά το μεγαλείο των albums τα οποία τον καθιέρωσαν.
Περισσότερα: Nick Cave & The Bad Seeds - Dig!!! Lazarus Dig!!!
Η εξαιρετική συλλογή που εμφανίστηκε το 2006 στα ράφια των δισκοπωλείων με όλα τα singles και τα video clips των Hooverphonic δεν σήμανε το τέλος μιας από τις πιο όμορφες pop ιστορίες που πήγασαν τα τελευταία χρόνια από το Βέλγιο.
Περισσότερα: Hooverphonic - The President Of The LSD Golf Club
Κουβαλώντας στην πλάτη του την τεράστια καλλιτεχνική και εμπορική επιτυχία της μουσικής για την παράσταση του 2, ο Κωνσταντίνος Βήτα επιστρέφει με το νέο πολυαναμενόμενο και φιλόδοξο διπλό του album (το πρώτο cd με 14 τραγούδια, εκ των οποίων το ένα hidden, και το δεύτερο με 14 ορχηστρικά κομμάτια), με τον συμβολικό τίτλο Άργος να παραπέμπει τόσο στο πιστό σκυλί της μυθολογίας, όσο και στο ίδιο το ταξίδι προς την Ιθάκη.
Το τέταρτο Disco άλλαξε την παράδοση και την προσέγγιση των Pet Shop Boys στις κυκλοφορίες αυτού του είδους, αφού, αντί για το σύνηθες μενού των δικών τους τραγουδιών σε remixes άλλων καλλιτεχνών, μας σέρβιρε τραγούδια άλλων ρεμιξαρισμένα από τους ίδιους, όπως και μερικά δικά τους σε εναλλακτικές μείξεις.
Ο προσωπικός μου ήρωας γράφει την πρώτη συμβατική δουλειά της καριέρας του και δίνει το δικαίωμα σε διάφορους να τον αμφισβητήσουν.
Οι ζωντανές ηχογραφήσεις ανέκαθεν ήταν δίκοπο μαχαίρι, αλλά όταν είσαι ένα από τα σπουδαιότερα pop σύνολα όλων των εποχών κάτι τέτοιες προκλήσεις μοιάζουν ιδανικές.
Το Ρόδον στάθηκε σημείο αναφοράς για όσους μουσικόφιλους αυτού του τόπου τόλμησαν να κοιτάξουν πέρα από τον ελληνοκεντρικό ορίζοντα στον οποίον βρίσκονται σταθερά βουτηγμένοι οι περισσότεροι συμπατριώτες μας. Δεν είναι λοιπόν τυχαίο ότι ο Κωνσταντίνος Βήτα διάλεξε να συνδυάσει το τέλος του ιστορικού club με το κλείσιμο ενός προσωπικού μουσικού κύκλου, παραδίδοντας ένα υποδειγματικό live για όλους όσους «πίστεψαν στα χαζοτράγουδά του», όπως αναφέρει το συνοδευτικό της έκδοσης κειμενάκι.
Το Ρόδον στάθηκε σημείο αναφοράς για όσους μουσικόφιλους αυτού του τόπου τόλμησαν να κοιτάξουν πέρα από τον ελληνοκεντρικό ορίζοντα στον οποίον βρίσκονται σταθερά βουτηγμένοι οι περισσότεροι συμπατριώτες μας. Δεν είναι λοιπόν τυχαίο ότι ο Κωνσταντίνος Βήτα διάλεξε να συνδυάσει το τέλος του ιστορικού club με το κλείσιμο ενός προσωπικού μουσικού κύκλου, παραδίδοντας ένα υποδειγματικό live για όλους όσους «πίστεψαν στα χαζοτράγουδά του», όπως αναφέρει το συνοδευτικό της έκδοσης κειμενάκι.
Το Ρόδον στάθηκε σημείο αναφοράς για όσους μουσικόφιλους αυτού του τόπου τόλμησαν να κοιτάξουν πέρα από τον ελληνοκεντρικό ορίζοντα στον οποίον βρίσκονται σταθερά βουτηγμένοι οι περισσότεροι συμπατριώτες μας. Δεν είναι λοιπόν τυχαίο ότι ο Κωνσταντίνος Βήτα διάλεξε να συνδυάσει το τέλος του ιστορικού club με το κλείσιμο ενός προσωπικού μουσικού κύκλου, παραδίδοντας ένα υποδειγματικό live για όλους όσους «πίστεψαν στα χαζοτράγουδά του», όπως αναφέρει το συνοδευτικό της έκδοσης κειμενάκι.
Σελίδα 8 από 10
© 1996 - 2024 Avopolis. All Rights Reserved. Powered by Brainfoodmedia