Οι μέρες σκοτεινές, κατειλημμένες από ένα δυστύχημα που άνοιξε ή ξανάνοιξε ατομικά και συλλογικά τραύματα με έναν αδιανόητο τρόπο που κάνει την όποια επούλωση να ξεμακραίνει όλο και περισσότερο στον παθογενή μας ορίζοντα. Οι νύχτες περίεργες, αμήχανες, δεν ξέρεις τι να κάνεις, πώς να τις περάσεις, αν είναι σωστό ή όχι να συνεχίσεις σα να μη συμβαίνει τίποτα. Το σίγουρο είναι ότι η όρεξη για ένα μεγάλο, ξεσηκωτικό techno party έχει, λόγω της συνθήκης, περιοριστεί, αν όχι εξανεμιστεί. Από την άλλη η καλή techno έχει πάντα την τάση να επιβεβαιώνει τον κανόνα ενός από τα πιο διάσημα quotes ορισμού της: Happiness is when the bass kicks in.
Το EΧHALE, το mobile πολύωρο techno party της Amelie Lens που γυρνάει τον κόσμο με στόχο την προώθηση νέων ταλαντούχων DJs και παραγωγών σε ένα θελκτικό combo με μερικά από τα πιο «βαριά» ονόματα του χώρου, επέστρεψε στην Αθήνα, προγραμματισμένο για τις 12 ώρες μεταξύ της νύχτας του Σαββάτου, 4 Μαρτίου και τους πρωινού της Κυριακής 5 Μαρτίου. Περασμένο ίσως στα «ψιλά» για τους πολλούς, σε υψηλή προτεραιότητα για τους ορκισμένους ravers που πίνουν νερό στο όνομα του dancefloor και γέμισαν την κλειστή αρένα του Tae Kwon Do έτοιμη να χαθούν μέσα σε αυτό το πολύωρο techno δάσος μέχρι να βγουν στο ξέφωτο.
Σε αυτό το ξέφωτο, ακριβώς στη μέση της βραδιάς έλαμψε, για μια ακόμη φορά, η δημιουργός και οικοδέσποινά του, η DJ από το Βέλγιο που κατέκτησε, μέσα σε λίγα χρόνια, τον ηλεκτρονικό μουσικό κόσμο, κερδίζοντας σε πολλά έντυπα, blogs, sites και δημοσιογραφικές αναφορές τον τίτλο της «Βασίλισσας της Techno». Η συγκεκριμένη βασίλισσα βέβαια, θέλησε ευθύς εξαρχής να χρησιμοποιήσει τα προνόμιά της για να φέρει μαζί της στον θώκο του DJ booth όσο περισσότερα promising αναδύομενα techno και rave ονόματα μπορεί και να τα συστήσει σε όσες περισσότερες γωνιές του κόσμου γίνεται, υπηρετώντας έτσι, ουσιαστικά, το μέλλον της σκηνής που την ανέδειξε.
Ξεκινώντας από το Labyrinth Club στο Βέλγιο όπου είχε και το πρώτο της μεγάλο residency ως νεόκοπη techno DJ στα μέσα της προηγούμενης δεκαετίας, curation το curation διαμόρφωσε μέσα σε σχετικά σύντομο χρονικό διάστημα το party brand του EXHALE, βαφτισμένο στο legacy του ορόσημου hit της και του εκρηκτικού δισκογραφικού της ντεμπούτο το 2016. Αποτέλεσμα, μεταξύ άλλων, ωφέλιμο και για τους ντόπιους αμετανόητους ravers μιας και η Αθήνα λατρεύει την Amelie Lens και η Amelie Lens αγαπάει πολύ την Αθήνα. Κάπως έτσι οι εγχώριοι πιστοί της techno να μπορούν να προσδοκούν συχνά ότι απολαύσουν πάνω από μία φορά ένα διεθνών προδιαγραφών techno event κάτω από τη σημαία του Exhale Athens.
Σε αυτήν την εκδοχή του Exhale Athens απολαύσαμε ένα εξαιρετικό άνοιγμα από την «δικιά μας» ANNĒ, ταχύτατα ανερχόμενη DJ και παραγωγό από τη Θεσσαλονίκη, αφοσιωμένη στα κλασσικά techno ιδιώματα, που γυρνάει την Ευρώπη κυνηγώντας το ηλεκτρονικό όνειρο, με αξιοσημείωτα αποτελέσματα, ιδίως στην απαιτητική πρωτεύουσα του Βερολίνου και στο HÖR berlin. Έναν ακόμα γνώριμο του HÖR και μάστορα της βερολινέζικης techno με σαφή αισθητική άποψη, τον Koboyo. Φυσικά το απολαυστικό, εθιστικό δίωρο set με τα techno cocktails της Amelie Lens που δεν αφήνει καμία εμφάνιση στην τύχη και στις χάρες της φήμης της και έχει, μεταξύ άλλων, ένα μεγάλο ταλέντο να μεταδίδει αστραπιαία στο κοινό της την ευτυχία που φαίνεται ότι τη διακατέχει εκεί πάνω, πίσω από τα χιλάρια Pioneer RMX. Αμέσως μετά τον -σύζυγό της πλέον- Farrago, μια ακόμη εγγύηση της νέας techno γενιάς, resident του EXHALE που φάνηκε ότι έχει τελειοποιήσει την παραλαβή σκυτάλης από την Amelie Lens ώστε να διατηρεί την ενέργεια στα ύψη και να την εκτοξεύει ακόμα παραπάνω. Και κατά τις πρώτες πρωινές ώρες το γερμανικό ντουέτο των SHDW & Obscure Shape και back to back ο Ahl Iver και ο Milo Spykers, αντιπροσωπευτικά ονόματα της νέας σκηνής του Βελγίου, που μεγάλωσαν και «έδεσαν» μουσικά μέσα στα clubs που απέκτησε τη φήμη της η Amelie Lens και στις βραδιές των πρώτων Exhale.
Εxhale Athens λοιπόν. Εισπνοή – εκπνοή, the bass kicks in. Ακόμα και στις πιο σκοτεινές ημέρες και νύχτες.