Λίγο η πανδημία και λίγο οι δισκογραφικές υποχρεώσεις για την ηχογράφηση του τελευταίου και πιο πολιτικού άλμπουμ της καριέρας τους, οι Black Angels χρειάστηκαν μισή δεκαετία για να επιστρέψουν σε ευρωπαϊκό έδαφος για συναυλίες, κάνοντας το αθηναϊκό – και όχι μόνο – κοινό που τους αγαπάει πολύ, να στερηθεί τον θαυμαστό ψυχεδελικό κόσμο του συγκροτήματος από το Texas. Αυτό φυσικά άλλαξε την περασμένη Τρίτη, όταν και οι Angels έδωσαν ένα εκκωφαντικό live στο (sold out) Fuzz Club του Ταύρου, έχοντας πρώτα ταρακουνήσει τη συμπρωτεύουσα δύο μέρες πριν. Το Avopolis βρέθηκε φυσικά στη συναυλία τους και αυτές είναι οι εντυπώσεις του.

 Το gig άνοιξε από τους εγχώριους και πολύ αγαπημένους στο psych κοινό Steams, οι οποίοι και εμφανίστηκαν στο stage του Fuzz ακριβώς τη στιγμή που αναγραφόταν στο timetable της συναυλίας. To κουαρτέτο, που αποτελείται από τους Πάνο Δημητρόπουλο, Ανδρέα Κοκοβίκα, Άλεξ Μπόλπαση και Νικόλα Μαμάση, αποτέλεσε το πιο ταιριαστό opening act για τους rockers από το Austin, μιας που όχι απλά μοιράζεται τις ίδιες ψυχεδελικές επιρροές και έναν ήχο εκκωφαντικό, όπως αυτός των Angels, αλλά έχει καταφέρει παράλληλα να δημιουργήσει ένα σημαντικό κοινό που παρακολουθεί συστηματικά τις άκρως ενδιαφέρουσες δουλειές του. Δεν είναι άλλωστε καθόλου τυχαίο το γεγονός ότι οι Steams έχουν επιλεγεί αρκετές φορές ως opening σε συναυλίες εμβληματικών καλλιτεχνών και συγκροτημάτων, από τους Cure μέχρι τον Peter Murphy, ενώ οι ίδιοι δεν χάνουν ευκαιρία για tour σε άλλες πόλεις της Ελλάδας που τους τιμούν και με το παραπάνω.

 Ανοίγοντας το set τους με το κομμάτι “The Horror”, οι Steams παρουσίασαν συνθέσεις από το ντεμπούτο άλμπουμ τους, Wild Ferment, όπως και από τον τελευταίο δίσκο τους, το Mild Conquest. Στα 40 περίπου λεπτά που διήρκεσε η εμφάνισή τους, όχι απλά κατάφεραν να μας βάλουν στο κατάλληλο mood για ό,τι θαυμαστό θα ακολουθούσε, αλλά παράλληλα εντυπωσίασαν με τις μέχρι τώρα δουλειές τους – απότοκο της επαγγελματικού επιπέδου προσπάθειας και των τεσσάρων ετερόκλητων, μα άκρως ταιριαστών μεταξύ τους μελών τους – παρουσιάζοντας ένα σύνολο που όσο περνούσε ο χρόνος γινόταν όλο και πιο θορυβώδες και ζωντανό. Οι ίδιοι, πριν κλείσουν το set με το “The Harvest”, θα ερμήνευαν το “Lament” – ένα κομμάτι τους αφιερωμένο στον θρήνο για το πώς η ανθρωπότητα εκμεταλλεύεται το φυσικό περιβάλλον – αυτή τη φορά όμως ως μοιρολόι για τους ανθρώπους που χάθηκαν στην τραγωδία των Τεμπών.

thesteams1thesteams2

thesteamsvertical1thesteams3thesteamsvertical2

 Μετά την εμφάνιση των Steams, μια μισάωρη αναμονή θα έκανε το κοινό να ξαποστάσει από τα ομολογουμένως αυξημένα γκάζια που οι ίδιοι είχαν ανεβάσει, εν αναμονή των τεχνικών να στήσουν τον εντελώς διαφορετικό εξοπλισμό των Black Angels. Όταν εκείνοι θα ανέβαιναν τελικά στη σκηνή θα άνοιγαν τη συναυλία με το παλαιότερο “You On The Run” του Directions To See A Ghost από το 2008, εισπράττοντας αποθέωση από τον κόσμο που φάνηκε να είχε επιθυμήσει πολύ ένα live του συγκροτήματος.

 Τα “El Jardin”, “Icon” και “History of the Future”, από τον πιο πρόσφατο δίσκο τους, Wilderness of Mirrors, θα έρχονταν στη συνέχεια, δίνοντας τον ρυθμό για ένα πλούσιο σε κομμάτια set τους, που όμως σε πρώτη φάση θα κινείτο θα λέγαμε υποτονικά, με πιο ατμοσφαιρικές συνθέσεις και ίσως μειωμένη ένταση από αυτήν που έχει συνηθίσει το κοινό που τους έχει απολαύσει σε προηγούμενες επισκέψεις τους σε Ελλάδα και εξωτερικό. 

 Το “Grab as Much (as You Can)” από το Death Song του 2017, όπως και το “Manipulation” από το Passover του 2006 θα ακολουθούσαν, όσο οι θεατές της συναυλίας θα τρίπαραν με ψυχεδελικές συγχορδίες, αλλά και με τη βοήθεια των visuals πίσω από το stage, εμπνευσμένα από την ‘60s pop art που το συγκρότημα έχει αποδείξει διαχρονικά ότι λατρεύει, επιλέγοντας παρεμφερή μοτίβα και οπτικές συνθέσεις για τα artworks στη δισκογραφία τους. Αυτά θα άλλαζαν ανά διαστήματα και από περισσότερο political content, συνεπές στις διαχρονικές αντιπολεμικές και αντικαπιταλιστικές θέσεις του συγκροτήματος.

 “Entrance Song”, “The River”, “Mission District”, “Black Grease”, “Empires Falling” και πολλά ακόμη κομμάτια θα ανέβαζαν με γραμμική εξέλιξη την ένταση της συναυλίας, το αποκορύφωμα της οποίας θα ερχόταν τελικά μέσα από ένα μεγάλης διάρκειας encore [ή και Part 2 θα λέγαμε καλύτερα] στο οποίο και επέστρεψαν στη σκηνή για 9 ακόμη κομμάτια. Ανάμεσα σε αυτά θα ήταν τα “Bloodhounds on My Trail”, “Bad Vibrations”, “Vermillion Eyes” και “Yellow Elevator #2”, με το κοινό να αφηνιάζει στο άκουσμα του “Young Men Dead”, που αποτελεί ίσως τη μεγαλύτερη επιτυχία των Black Angels επί ελληνικού εδάφους και που μεσουράνησε στο εναλλακτικό αθηναϊκό ραδιόφωνο την προηγούμενη δεκαετία (θυμηθείτε εποχές Εν Λευκώ).

 Το closing μιας εξαιρετικά επιτυχημένης εμφάνισης θα ερχόταν μέσα από το “Haunting at 1300 McKinley”, από το Phosphene Dream του 2010, στο οποίο και οι Black Angels αφήνουν την τεξανή τους καταγωγή να φανερωθεί με μεγαλειώδεις όρους σε ένα από τα πλέον feelgood κομμάτια τους και όσο το video wall θα ταξίδευε το κοινό σε έναν ωκεανό ψυχεδελικών ηχοχρωμάτων.

 Αν και με σχετικά μειωμένη ένταση μέχρι τα μέσα τουλάχιστον της συναυλίας, οι Black Angels υπήρξαν για ακόμη μια φορά συνεπέστατοι απέναντι στο κοινό μιας πόλης που κατά δήλωση του frontman τους, Alex Maas, αγαπούν πολύ, ενώ η ερμηνεία του “The River” αποτέλεσε την πιο συγκινητική στιγμή της βραδιάς, με τον ίδιο να το προλογίζει εκφράζοντας βαθιά θλίψη για το δυστύχημα στα Τέμπη. Αξίζει επίσης να σημειωθεί η εμφάνιση της Stephanie Bailey, drummer του συγκροτήματος, που δεν παύει να μας εντυπωσιάζει κάθε φορά με τις απίθανες ικανότητές της, που ανεβάζουν το σύνολο της εμπειρίας ενός live των Angels στην κορυφή.

 theblackangels2theblackangels3theblackangels4theblackangels5theblackangels6theblackangelsvertical2theblackangels7theblackangels8theblackangelsvertical1

Η setlist της εμφάνισης των Steams:

The Horror
Amdajitr (The Odyssey of Young)
Entrance
Black Sand
Perfect Storms from Afar
Lament
The Harvest 

Η setlist της εμφάνισης των Black Angels:

You On The Run
El Jardin
Icon
History of the Future
Grab as Much (as You Can)
Manipulation
Firefly
Without a Trace
A Walk on the Outside
The Prodigal Sun
Entrance Song
The River
Mission District
Black Grease
Empires Falling

Encore:
Wilderness of Mirrors
Bloodhounds on My Trail
Bad Vibrations
Vermillion Eyes
Yellow Elevator #2
Choose to Choose
La Pared (Govt. Wall Blues)
Young Men Dead
Haunting at 1300 McKinley

 

Ακολούθησε το Avopolis Network στο Google News

 

Διαβάστε Ακόμα

Featured