Ουρές στη Λιοσίων με ανθρώπους που περίμεναν να μπουν στο Gagarin, μια ραπ συναυλία σε έναν sold-out χώρο γεμάτο στην πλειονότητά του από γυναίκες, χορός, ιδρώτας και κέφι δίχως αύριο.
Σίγουρα δεν ήταν ένα συνηθισμένο βράδυ αυτό της Τρίτης, με τον πρώτο ερχομό της Princess Nokia στην Ελλάδα να γίνεται η πλέον επίκαιρη συζήτηση στους κύκλους των εγχώριων μουσικόφιλων, προσελκύοντας στο live ανθρώπους που δεν ανήκουν στον σκληρό πυρήνα του χιπ χοπ κοινού της πόλης. Όχι ότι κάτι τέτοιο αποτέλεσε ιδιαίτερη έκπληξη, καθώς το μείγμα των ξεσηκωτικών hits, της απελευθερωμένης ρητορικής, της zero fucks given περσόνας και του εκρηκτικού ταπεραμέντου της Πριγκίπισσας, αποδείχθηκε ιδιαίτερα θελκτικό για τα (κυρίως νεότερα) στρώματα των Αθηναίων.
Η εισαγωγή της Νεοϋορκέζας έγινε υπό τους ήχους των ...Sum41 (όχι δεν είναι τρολάρισμα), αφού ο DJ της διάλεξε το “Fatlip” για να την υποδεχθεί επί σκηνής. Εκείνη πάλι επέλεξε μια ενδυμασία πιστή στο κλίμα της ημέρας (31 Οκτωβρίου, τουτέστιν Halloween για τους Αμερικανούς και αισίως όχι μόνο), οπότε η ξανθιά περούκα, τα γυαλιά ηλίου, τα αυτάκια λαγού στο κεφάλι και η στολή της Lola Bunny από το Space Jam αποτέλεσαν ιδανική επιλογή για την 25χρονη καλλιτέχνιδα. Η οποία κυριολεκτικά αποθεώθηκε από τους θεατές της συναυλίας, που επέδειξαν πραγματική λαχτάρα για την έναρξη της δράσης.
Και τι έναρξη! Σαρωτικό ήταν το ξεκίνημα για την Princess Nokia, που άρχισε το live με μια τριάδα-δυναμίτη. Πρώτο το “Tomboy”, με κάθε γωνιά της αίθουσας να πιάνει τον χορό, συνέχεια με τη μπιτάρα του “Kitana”, η οποία προκάλεσε πανδαιμόνιο εντός του Gagarin, οδηγώντας την Αμερικανίδα στα χέρια των θεατών (τη μετέφεραν για μερικά δευτερόλεπτα επάνω στις παλάμες τους), ύστερα το "Brujas". Με λίγα λόγια, μέσα σε λιγότερα από 10 λεπτά, είχε ρίξει τις 3 μεγαλύτερες επιτυχίες της. Μια κίνηση αρκετά τολμηρή, καθώς μετά από μια τόσο εκκωφαντική εκκίνηση ήρθε η αναπόφευκτη κοιλιά, δεδομένης και της μικρής έκτασης της δισκογραφίας της.
Σε αυτά τα αρχικά λεπτά, ωστόσο, είχαν εξαχθεί ορισμένα ιδιαιτέρως χρήσιμα και κρίσιμα συμπεράσματα. Πρώτον, η Νεοϋορκέζα απέδειξε πως είναι μια πρώτης τάξεως show woman: γνωρίζει καλά πώς να ανεβάζει ρυθμούς στο κοινό, που έμοιαζε να κρέμεται από τα χείλη της ανά πάσα στιγμή. Δεύτερον, πως η έννοια ενός «παραδοσιακού» live δεν θα εφαρμοζόταν εδώ, μιας και το playback ήταν πανταχού παρόν σε όλα τα κομμάτια, με τα φωνητικά της Πριγκίπισσας να αποτελούν απλά το αλατοπίπερο σε ένα (από μουσικής άποψης) DJ set. Τρίτον, το συγκεντρωμένο πλήθος δεν θα άφηνε τέτοιες λεπτομέρειες να μετριάσουν τη διάθεσή του για μια βραδιά ξεφαντώματος.
Κατά τη διάρκεια του “Mine”, η νεαρή ράπερ έφερε στη σκηνή και πέταξε προς το μέρος μας 2 φουσκωτές κούκλες. Λίγο μετά επιδόθηκε σε ένα twerking διαρκείας, ενώ μας «ψέκαζε» συχνά-πυκνά με κομφετί. Το “Saggy Denim” έφερε αέρα από golden era στο Gagarin, το "Bart Simpson" προκάλεσε head nodding και λίκνισμα γλουτών, εκδηλώσεις που συνεχίστηκαν και κατά το "ABCs Οf New York".
Η αφόρητη κάπνα που είχε δημιουργηθεί στον χώρο δεν ενοχλούσε τελικά μονάχα εμάς, αλλά και την ίδια την καλλιτέχνιδα, η οποία ζήτησε δια μικροφώνου από τους παρευρισκομένους να καπνίζουν όσο λιγότερο γίνεται, μιας και είναι ασθματική. Πιστή στα λεγόμενά της, πάντως, έσπευσε να ξεκαθαρίσει πως το χόρτο είναι απολύτως ΟK για εκείνη και δεν χρειαζόταν να επηρρεαστεί η αντίστοιχη κατανάλωση από τους θεατές. Είχε προλάβει στο μεταξύ να ζητήσει και δυο τσιγάρα από το κοινό, το οποίο με χαρά της τα προμήθευσε, αν και φάνηκε να αδυνατεί να καταλάβει τις διεστραμμένες επιλογές του DJ της, ο οποίος έπαιξε το “Wait & Bleed” των Slipknot, πιθανότατα έτσι για την αλητεία.
Στο άκουσμα του “Flava” οι fans οδηγήθηκαν σε νέο ξεσηκωμό, χορευτικές φιγούρες και ξεφάντωμα, ενώ αντίστοιχες αντιδράσεις δημιουργήθηκαν και κατά το “Apple Pie”, που πλησιάζει αισίως το ενάμιση εκατομμύριο views στο YouTube, κερδίζοντας μια θέση ανάμεσα στα δημοφιλέστερα κομμάτια της. Και αν τα χέρια πήγαιναν δεξιά-αριστερά κατά τα τραγούδια της, ο μεγαλύτερος χαμός κάτω από τη σκηνή έγινε την ώρα που η 25χρονη ζήτησε πανικό για να βγάλει μια selfie (ή και boomerang, ποιος μπορεί να ξέρει αλήθεια;).
Με αυτά και με αυτά, προτού συμπληρωθεί καλά-καλά 1 ώρα συναυλιακής εμπειρίας, η Αμερικανίδα μας εγκατέλειψε, ολοκληρώνοντας την εμφάνισή της και αφήνοντας την αίσθηση πως ό,τι είχε να δώσει, είχε δοθεί. Οι μεγαλύτερες επιτυχίες της ακούστηκαν, το ξακουστό της σόου επάνω στο σανίδι επιβεβαιώθηκε και αρκετά λίτρα ιδρώτα χύθηκαν στο παρκέ του Gagarin. Ήταν τελικά και τα μοναδικά που μετρούσαν στο συγκεκριμένο event, αντί της τεχνικής στο μικρόφωνο, της αρτιότητας του ήχου ή της αψεγάδιαστης setlist. Μεγαλύτερη απόδειξη; Τα χαμογελαστά πρόσωπα των θεατών που εξέρχονταν από τον χώρο, γεμίζοντας ξανά το κομμάτι του δρόμου μπροστά από το 205 της Λιοσίων.
Τη βραδιά άνοιξε ο Κωστής των Black Athena με επιλογές από τον σύγχρονο urban ήχο, στο γνώριμο ύφος που μας έχει συνηθίσει τόσο κατά τις πολλαπλές εμφανίσεις του στα αθηναϊκά bar, όσο και από τη ραδιοφωνική εκπομπή της ομάδας. Μαζί του στα warm up slots και η Dednewb, η οποία, αν και διαθέτει ορισμένα απολαυστικότατα instrumentals στη φαρέτρα της, δεν κατάφερε να κερδίσει το κοινό: τα όσα έκανε επί σκηνής έμοιαζαν περισσότερο με αστείο, παρά ως αποτέλεσμα μιας γόνιμης και δημιουργικής νεανικής τρέλας. Το νεαρό της ηλικίας της, πάντως, αφήνει χώρο για εξέλιξη και βελτίωση των όποιων ατελειών.
{youtube}AH-LyInSNYw{/youtube}