Βραδιά ατμόσφαιρας αυτή της Πέμπτης, δια χειρός της ομάδας Plisskën, καθώς και οι δύο επιλογές της τελευταίας για το λάιβ στο Six d.o.g.s. έδωσαν έμφαση στο συγκεκριμένο στοιχείο. Υπήρχε μάλιστα και σύνδεση μεταξύ τους, μιας και η Butterclock είχε συμμετάσχει σε τραγούδι του oOoOO, οπότε το δίδυμο είχε κλειδώσει ιδανικά.

Ο κόσμος βέβαια στο ξεκίνημα της βραδιάς ήταν ελάχιστος, με αποτέλεσμα η Γαλλίδα να εμφανιστεί, επί της ουσίας, μεταξύ συγγενών και φίλων... Προσπάθησε εντούτοις να δημιουργήσει ανεβαστικό κλίμα με το αμάλγαμα από trap, ηλεκτρονικίζον R'n'B (τύπου Purity Ring), electro beats και επιβλητικά σύνθια το οποίο μας παρουσίασε. Γαρνιτούρα τα φωνητικά της, που παρέπεμπαν στην ποπ των Churches, όπως άλλωστε και η γενικότερη δομή αρκετών από τα τραγούδια που μας παρουσίασε, σε ένα support set το οποίο δεν θα κρατούσε πολύ: όλα έλαβαν χώρα μέσα σε 20 με 25 λεπτά, σε μια εμφάνιση-σφηνάκι εκ μέρους της Butterclock, που έδωσε άμεσα τη σκυτάλη στον oOoOO, μετά από μόλις 1-2 λεπτά αφότου αποχώρησε. 

_2_Butterclock

Ο οποίος και βγήκε στη σκηνή του Six d.o.g.s. φανερά επηρεασμένος στιλιστικά από τα βιντεοκλίπ του σύγχρονου μαύρου ήχου. Κάτι όμως που δεν περιορίστηκε μόνο στο οπτικό μέρος της εμφάνισής του. «Witch house» έχουν βέβαια ονομάσει τη μουσική του Christopher D. Greenspan, όμως οι βάσεις της είναι γερά εδραιωμένες στο σύγχρονο χιπ χοπ, με πιο εμφανείς τις επιρροές από το ύφος της Top Dawg Entertainment ή των Raider Clan. Από την άλλη, οι ατμόσφαιρες των Crim3s στα τραγούδια του Καλιφορνέζου παραγωγού αποτελούν δείκτη ότι τα σχετικά με το «witch house» δεν είναι αβάσιμα, ενώ και ο καπνός με τον οποίο είχε γεμίσει ο χώρος (λόγω smoke machine, όχι λόγω καπνίσματος) βοηθούσε στο spooky κλίμα που προσπαθούσε να χτίσει.

_3

Κάτι τέτοιο φαντάζομαι προσπαθούσαν να κάνουν και τα βιντεάκια που βλέπαμε να προβάλλονται πίσω του καθ’ όλη τη διάρκεια του σετ. Όμως το να βιντεοσκοπείς το οτιδήποτε, να το γυρνάς σε ασπρόμαυρο και να το βάζεις σε αργή κίνηση, δεν συνεπάγεται ένα ντε και καλά νουάρ αποτέλεσμα... Η μουσική πάντως φρόντιζε να συγκεντρώσει την προσοχή σου ώστε να μη σε ενοχλούν αυτά τα πράγματα. Κάπου εκεί ήρθε και η αναλαμπή, καθώς το όλο σκηνικό έδειχνε γνώριμο: είχα πετύχει ξανά λάιβ τον oOoOO πριν μερικά χρόνια, σε ένα φεστιβάλ του εξωτερικού, όταν ακόμα προσπαθούσε να χτίσει όνομα. Θυμήθηκα επίσης ότι δεν με είχε ενθουσιάσει σε εκείνη την εμφάνιση, καθώς επένδυε πολύ στην ατμόσφαιρα, παρά στις κανονικές δομές των τραγουδιών. Αλλά ό,τι παρακολούθησα στο Six d.o.g.s. την Πέμπτη έδειχνε σαφώς πιο σφιχτοδεμένο, με την έμφαση να δίνεται στον ρυθμό και σε ένα ηχητικό στήσιμο ικανό να κρατήσει το ενδιαφέρον του θεατή/ακροατή, αντί να χάνεται σε αμέτρητα στρώματα πλήκτρων και θορύβου.

_4

Συναυλιακή πρόοδος καταγράφεται επομένως για τον oOoOO, ο οποίος παρέδωσε μια καλοστημένη moody παράσταση και εν τέλει κατάφερε να συγκεντρώσει ικανοποιητικό αριθμό ακροατών, κόντρα στις αρχικές εντυπώσεις. Δύο τελευταίες παρατηρήσεις: άλφα, η έκπληξη –η Butterclock δεν εμφανίστηκε επί σκηνής για να πει το "Hustling" μαζί με τον oOoOO• βήτα, ένα μπράβο στη διοργάνωση, καθώς έληξε τη συναυλία πριν τα μεσάνυχτα, ώστε να μπορέσει ο κόσμος να εκμεταλλευθεί τον τελευταίο συρμό του μετρό. Στις εποχές που ζούμε, τέτοιες λεπτομέρειες κάνουν τη διαφορά.

 

{youtube}ps4lzXjGm9U{/youtube}

 

Ακολούθησε το Avopolis Network στο Google News

 

Διαβάστε Ακόμα

Featured