Η πλέον πιο κλισέ έναρξη κειμένου όταν αυτό αναφέρεται σε Ιάπωνες: Χαθήκαμε στην μετάφραση!

Μα αφού δεν μετέφραζε κάποιος...

Λεπτομέρειες αγαπητέ…

Εξαιρετικός ο τρίωρος μαραθώνιος στο Μικρό Μουσικό Θέατρο που μας επεφύλαξαν οι Γιαπωνέζοι Sotto. Παρουσιάζοντας ένα πρωτοποριακό show επηρεασμένο από την προαιώνια ιστορική παράδοση της πατρίδος τους, τα καμάρια του πειραματισμού και του αυτοσχεδιασμού της χώρας του Ανατέλλοντος Ηλίου, οι Sotto, ήταν αρκούντως εντυπωσιακοί, ιδίως για τα βαρετά συναυλιακά δεδομένα της χώρας μας.

Στο background μία τεράστια Ιαπωνική σημαία και μπροστά της ένα πανάρχαιο σπαθί να κρέμεται. Λέγεται ότι το σπαθί άνηκε στον προπροπροπάππου του φοβερού frontman των Sotto, Seichiro Tomimoto, πασίγνωστου και θρυλικού δάσκαλου σαμουράι. Ο Τomimoto όμως δεν ανέβηκε στην σκηνή του Μικρού Μουσικού Θεάτρου κραδαίνοντας το σπαθί, αλλά ένα ηλεκτρικό πριόνι, ο οποίος σε συνδυασμό με την φοβερή μάσκα που φορούσε φάνταζε κάτι μεταξύ στον ήρωα της κινηματογραφικής ταινίας "Ο Δολοφόνος με το πριόνι" και στον τύπο που αποκεφάλισε με τόση χάρη μπροστά στις κάμερες αυτόν τον Αμερικανό προχθές.

Ο Tomimoto, o οποίος παράλληλα με την καριέρα του ως μουσικός, έχει κάνει πολλές εμφανίσεις ως guest star σε σημαντικές κινηματογραφικές ταινίες όπως το Kill Bill 2, το Zatoichi, το Lost In Translation, το American Pie 3 καθώς και στην επερχόμενη κινηματογραφική μεταφορά του Garfield, ήταν όλα τα λεφτά αφού δεν έπαψε ούτε λεπτό να δίνει μία εξαιρετική καλλιτεχνική performance. Μουρμούριζε, ούρλιαζε, κουνιόταν με έναν τρόπο αρρωστημένα sexy, χτυπιόταν στο πάτωμα, πάντα με καλυμμένο το πρόσωπό του με μάσκα και φυσικά στο άτυπο δεύτερο μέρος, παίζοντας κλαρινέτο.

Όπως με μάσκα βέβαια ήταν και η μεγάλη περσόννα του ηλεκτρονικού πειραματισμού, ο μέγιστος, εξώφυλλο προ αμνημονεύτων ετών στο Wire αλλά και στο Γιαπωνέζικο Smash Hits, όταν έκανε παράλληλη καριέρα και ως pin up Pop Star, Masato Nishimura.

Στην γωνία, η έκπληξη της βραδιάς, αποκλειστικά για την Αθηναϊκή τους εμφάνιση, ο διάσημος πρωτεργάτης του Ιαπωνικού pop πειραματισμού, με συνεργασίες με τους Pizzicato Five, τους Acid Mothers Temple και τους Rallizes Danudes, o Konosuke Yasukawa (να μην τον μπερδεύετε με τον εξίσου διάσημο αλλά πιο δαπανηρό, Κonosuke Yasubara).

Ερμήνευσαν με απαράμιλλο τρόπο τραγούδια από την πολύχρονη καριέρα τους, με ειδική αναφορά στο κλασικό album "Sayonara Coupa", κάτι που χαροποίησε ιδιαίτερα τους παλιούς τους φίλους, αφού το καινούργιο album με την συμμετοχή της ακτιβίστριας/performer Kazume Lipe δεν θα αποδιδόταν είναι η αλήθεια με τον καλύτερο τρόπο, χωρίς την παρουσία της. Κρίμα που δεν ήρθε, χάσαμε τα πιο όμορφα μάτια της Ιαπωνίας μετά βέβαια της θεάς Nasumiam Unara.

To encore συγκλονιστικό: Αφού ο Seichiro Tomimoto τεμάχισε προσεκτικά τρεις Barbie, δύο Donald Duck, μία κούκλα Tony Blair και μία κούκλα George W Bush, ανέβασε ένα σετ barbecue και έψησε στα κάρβουνα τα τεμαχισμένα μέλη στην μέση του Μικρού Μουσικού Θεάτρου.

Φάγαμε μία μπουκιά πλαστικού βυζιού από την μία Barbie και αποχωρήσαμε τραγουδώντας τον ύμνο της Ιαπωνίας

Σημείωση: Τίποτα από τα παραπάνω δεν συνέβησαν και δεν ισχύουν (σχεδόν). Οι Sotto δεν είναι Ιάπωνες, αλλά ένα ακόμα επιτυχημένο, με τον τρόπο του, project κάποιων από τους συνήθεις υπόπτους της "γιάφκας" του Μικρού Μουσικού Θεάτρου... Τι έγινε, ξενερώσαμε τώρα;

 

Ακολούθησε το Avopolis Network στο Google News

 

Διαβάστε Ακόμα

Featured