Σύμπραξη επί σκηνής για δυο Έλληνες παραγωγούς ηλεκτρονικής μουσικής, την «έμπειρη» πλέον Όλγα Κουκλάκη και τον νεοφερμένο μεν, πολλά υποσχόμενο δε, Ντέιβιντ. Η βραδιά της Παρασκευής στο Bios είχε τον άτυπο χαρακτήρα μιας κατάθεσης διαπιστευτηρίων περί της ύπαρξης ταλέντου στην εγχώρια ηλεκτρονική σκηνή και σε αυτόν της τον σκοπό πέτυχε πλήρως.
Το ξεκίνημα έγινε με τον Ντέιβιντ, ο οποίος άρχισε το σετ του με τις επιρροές του σε πλήρη έκθεση. Έτσι, η αγάπη του για το γαλλικό house των 1990s και το electro των ’00s ήταν εμφανέστατη αλλά και απολαυστικότατη, με το πνεύμα των Daft Punk και Cassius από το πρώτο αλλά και των Boys Noize και Sebastian από το δεύτερο να αποτελούν ισχυρά σημεία αναφοράς. Όταν δε οι συγκεκριμένοι ήχοι εμπλουτίζονταν συνεχώς με εμπνευσμένα από τα 1980s & 1990s φωνητικά, τότε το αποτέλεσμα προέκυπτε νοσταλγικό μεν, υπέρ το δέον ευχάριστο δε καθώς και –κρίνοντας από το αποτέλεσμα– πολύ χορευτικό, με τον κόσμο να δείχνει εμφανή σημάδια κεφιού.
Σε κάποιο σημείο ανέβηκε στη σκηνή και η Όλγα Κουκλάκη, με διάθεση σαφώς διαφορετική, τουλάχιστον σε μουσικό ύφος. Ψυχροί και απόμακροι ήχοι επικράτησαν, μαζί με ατμοσφαιρικά beats και synths και με μια μυσταγωγική ατμόσφαιρα που έφερνε στο νου τους Knife. Με τον Ντέιβιντ στις κονσόλες και την Κουκλάκη στο μικρόφωνο, το αποτέλεσμα μπορεί να μην είχε κοινά με το σετ το οποίο είχε προηγηθεί, περιείχε όμως μια καλλιτεχνική φλέβα και με το παραπάνω ικανοποιητική, για όσους τουλάχιστον έδωσαν την πρέπουσα σημασία.
Επειδή πάντως η βραδιά είχε χαρακτήρα γιορτινό, η συγκεκριμένη ενότητα δεν κράτησε πολύ. Έτσι, ο Ντέιβιντ επανήλθε λίγο μετά πίσω από τα πλατώ, ξεκινώντας με έναν κλασικό 4/4 ρυθμό και έναν πιο παραδοσιακό electro ήχο. Μετά από λίγο παρέδωσε και πάλι τη σκυτάλη στην Κουκλάκη, η οποία, με αλλαγμένες και άγριες αυτή τη φορά διαθέσεις, μας άρπαξε από τα μαλλιά, πετώντας μας κατάμουτρα γερές δόσεις βερολινέζικου (αλλά και γενικότερου) techno, που έκανε τον κόσμο να κουνιέται και πάλι σε έντονους ρυθμούς. Και μπορεί στην αρχή να δυσφορήσαμε με κάποια τεχνικά μικροπροβλήματα –πότε με τα μηχανήματα, πότε με τις αλλαγές– αλλά μετά από λίγο όλα ομαλοποιήθηκαν. Όχι ότι ο κόσμος ενοχλήθηκε κι ιδιαίτερα: είχε αρχίσει να χορεύει για τα καλά, πράγμα το οποίο και συνέχισε να κάνει για όση ώρα παρέμεινα στον χώρο.
Επιτυχημένο λοιπόν το πείραμα, με τα προαναφερόμενα διαπιστευτήρια των Ντέιβιντ και Όλγας Κουκλάκη να πείθουν όσους παρευρέθησαν στο Bios την Παρασκευή. Οι οποίοι, παρεμπιπτόντως, ήταν και ικανοποιητικοί σε αριθμό, αλλά και εφοδιασμένοι με όρεξη για χορό και διασκέδαση.