Μπορεί ο Sun Glitters να είναι λάτρης του shoegaze και της dream pop, η δικιά του όμως μουσική δεν περιορίζεται σε τέτοιους χαρακτηρισμούς. Οι θορυβώδεις τοίχοι και οι γλυκές μελωδίες του δημιουργούν θολά ηχητικά τοπία και συμβάλλουν στην παρουσίαση δουλειών ολοκληρωμένων από κάθε άποψη –από το εξώφυλλο μέχρι την τελευταία νότα. Την επόμενη Παρασκευή, 27 Απριλίου, ο καλλιτέχνης από το Λουξεμβούργο θα βρίσκεται στο 6 D.O.G.S. κι αυτό ήταν η αφορμή για την κουβέντα μας...
Πείτε μας λίγα λόγια για το τέλος του προηγούμενου σας πρότζεκτ, Sug(r)cane και τη γέννηση του Sun Glitters...
Το πρότζεκτ Sug(r)cane ποτέ δεν τελείωσε για μένα. Βρίσκεται στο «ψυγείο» προς το παρόν και ίσως για αρκετό καιρό ακόμα, αλλά όλα είναι ανοιχτά για το μέλλον. Το Sun Glitters είναι το αποτέλεσμα της ανάγκης μου για αλλαγή και εξερεύνηση νέων μουσικών περιοχών.
Το 2011 ήταν μια γεμάτη χρονιά για εσάς, με πολλές κυκλοφορίες. Αυτές περιέχουν και παλαιότερα, ακυκλοφόρητα κομμάτια σας ή το 2011 αποδείχθηκε χρονιά έμπνευσης;
Υπήρχαν κάποια κομμάτια που επρόκειτο να κυκλοφορήσουν το 2010. Πέραν αυτών, όμως, σίγουρα το 2011 υπήρξε χρονιά έμπνευσης για μένα.
Τον Μάρτιο του 2011 κυκλοφόρησε το άλμπουμ Everything Could Be Fine, το οποίο συνδύαζε πολλά διαφορετικά μουσικά είδη, με ενδιαφέροντα αποτελέσματα...
Το Everything Could Be Fine είναι, από κάθε άποψη, μία από τις πιο σημαντικές δουλειές που έχω κάνει. Όλα συνδέονται με τη μουσική πολύ περισσότερο από πριν, όπως το εικαστικό κομμάτι, τα βίντεο κλπ. Η μίξη διαφορετικών μουσικών ειδών ίσως να έγκειται στο γεγονός ότι τα ακούσματά μου προέρχονται από πολλά διαφορετικά είδη. Είμαι λάτρης της shoegaze και dream pop μουσικής.
Το sampling φαίνεται να είναι βασικό εργαλείο της δουλειάς σας. Το να δουλεύετε πάνω σε υλικό άλλων καλλιτεχνών αποτελεί πρόκληση;
Το ξέρω πως η μουσική μου ακούγεται σα να είναι βασισμένη σε samples, αλλά δεν είναι. Είναι η διαδικασία παραγωγής που την κάνει να ακούγεται έτσι. Βέβαια μπορείτε να ακούσετε κάποια δείγματα του Forrest Reiff από το samplebasedlife, τα οποία χρησιμοποίησα με την άδειά του.
Δουλεύετε εξίσου με software και hardware; Θα μοιραστείτε μαζί μας κάποια από τα από τα μυστικά της παραγωγής της μουσικής σας;
Προς το παρόν δουλεύω μόνο με software. Παλιότερα χρησιμοποιούσα ως βασικό όργανο την κιθάρα. Τώρα όμως δουλεύω το πρόγραμμα Ableton Live, με κάποια όργανα από το Reaktor. Και φυσικά τα συναισθήματά μου.
Η βάση σας είναι στο Λουξεμβούργο. Υπάρχει ενεργή ηλεκτρονική σκηνή στη χώρα σας; Και κατά πόσο νιώθετε μέρος της;
Ναι, υπάρχει μια μικρή σκηνή, από την οποία κανείς μέχρι σήμερα δεν είχε την τιμή να γίνει γνωστός διεθνώς. Πρώτη φορά συμβαίνει κάτι τέτοιο και ελπίζω να είναι για καλό!
Το High είναι το τελευταίο σας πόνημα αλλά και η πρώτη κυκλοφορία της εταιρείας Music Is For Losers. Μιλήστε μας για αυτό, καθώς και για τη συνεργασία σας με αυτή τη νέα δισκογραφική.
Για να είμαι ειλικρινής, δεν θυμάμαι πώς ακριβώς συνέβησαν τα πράγματα. Μου έστειλαν ένα e-mail και μου έγραφαν ότι τους άρεσε πολύ η μουσική μου και αν θα με ενδιέφερε μια συνεργασία μαζί τους, για την πρώτη τους κυκλοφορία. Μετά από πολλές ανταλλαγές ηλεκτρονικών μηνυμάτων, καταλήξαμε στην κυκλοφορία αυτού του 12ιντσου EP. Πάντως, η πρώτη μου συνεργασία με δισκογραφική εταιρεία ήταν με την πορτογαλική LebensStrasse, η οποία απέφερε μια digipack κυκλοφορία.
Τα εξώφυλλά των άλμπουμ σας προσομοιώνουν πολύ επιτυχημένα το περιεχόμενό τους. Επίσης όλα μοιάζουν να συνδέονται με κάποιον τρόπο μεταξύ τους, σα μια ιστορία που ποτέ δεν τελειώνει. Εσείς είστε υπεύθυνος για τα εικαστικά του Sun Glitters;
Ναι, κάνω μόνος μου τα εξώφυλλα κι αυτό είναι ένα πολύ σημαντικό κομμάτι για μένα. Επίσης έχω συνεργαστεί μία ή δύο φορές με εικαστικούς.
Ποια είναι τα επόμενα σχέδιά σας;
Θα εμφανιστώ ζωντανά σε διάφορα μουσικά φεστιβάλ και θα συνεχίσω να δουλεύω για την κυκλοφορία ενός νέου άλμπουμ, πιθανώς και ενός 7ιντσου. Είμαι επίσης στη διαδικασία παραγωγής κάποιων remixes, τα οποία ελπίζω να φέρω σε πέρας σύντομα.
{youtube}y1VoEC5krBo{/youtube}