Είναι από τα καλύτερα πράγματα που μπορούν να συμβούν σε έναν μέσο εμμονικό «συναυλιάκια» το να πηγαίνει σε ένα live με χαμηλά τη μπάλα και να φεύγει πετώντας σε εκείνα τα σύννεφα που μπορεί να τον ανεβάσει ο ηλεκτρονικός χορός μιας άψογης performance.
Όχι, βέβαια, ότι η περίπτωση των HVOB, του αυστριακού ηλεκτρονικού ντουέτου που εδώ και μια δεκαετία το πηγαίνει από το καλό στο καλύτερο δισκογραφικά με albums ένα κι ένα, είναι τέτοια που να δικαιολογεί χλιαρές προσδοκίες. Ωστόσο όσο και να έχεις λιώσει το Trialog ή το Rocco στα ακουστικά σου όλα αυτά τα χρόνια που η μελωδική electronica περνάει τον χρυσό αιώνα της αν δεν έχεις δει τους HVOB live δύσκολα μπορείς να συλλάβεις πώς τα tracks τους μεταμορφώνονται σε εκρήξεις χορού, βελούδινου και ωμού συγχρόνως.
Οι HVOB, σε αυτήν την περιοδεία για το τελευταίο, πολύ καλό album τους, TOΟ, που κυκλοφόρησε το 2022 βρίσκονται ίσως στην καλύτερη στιγμή της live απόδοσής τους και το απέδειξαν πέρα από κάθε αμφιβολία με τη βραδιά που μας χάρισαν το βράδυ του Σαββάτου στο Gagarin 205. Είχαν βέβαια και την τύχη να πάρουν το lead in ένα από τα καλύτερα και πιο ταιριαστά opening acts που θα μπορούσαν να ονειρευτούν, τους δικούς μας Lip Forensics που σάρωσαν την έναρξη της βραδιάς σε εξαιρετική διάθεση και φόρμα, και με το νέο τους track – hit από κούνια “Unrest” με το μαγικό feature της Sugahspank, να προοιωνίζεται τα καλύτερα για το επερχόμενο album τους APOPHENIA που θα κυκλοφορήσει λίαν συντόμως από την αεικίνητη Veego Records.
Ανεβαίνοντας στη σκηνή του Gagarin λίγα λεπτά μετά τις 22.30 οι HVOB δεν άφησαν κανένα περιθώριο στο set τους να είναι κάτι λιγότερο από εξαιρετικό με τα παραμυθένια φωνητικά της Anna Müller να συμπλέκονται με τα ευφυή και ακαταμάχητα beats του Paul Wallner ζωγραφίζοντας με ακροβατικά ηχοτοπία μεταξύ βιομηχανικού κρύου μετάλλου και πλούσιων κοιτασμάτων ευαισθησίας, μεταξύ νεανικού λυρισμού και μινιμαλισμού ακριβείας. “Eyes Alive”, “2.16”, “Capture Casa”, “Panama”, "Asrael”, αντιπροσωπευτικά δείγματα από την αφρόκρεμα της δισκογραφίας των HVOB διαδέχονταν το ένα το άλλο σε αψεγάδιαστη ροή και αλληλουχία, πανέμορφα ενισχυμένα από την προσθήκη των live drums και της full band προσέγγισης που κάνει την διαφορά σε αυτό το tour των HVOB, παρασέρνοντας το σχεδόν γεμάτο πια Gagarin στον χορό τους. με τον κόσμο να τους ζητάει στη σκηνή ξανά και ξανά οδηγώντας σε δύο encore πνιγμένα σε επευφημίες και ευχαριστίες από την Anna Müller για αυτήν την απροσδόκητη ανταλλαγή χορευτικής ενέργειας που επεφύλαξε στους HVOB το venue της Λιοσίων και το κοινό του.
HVOB live λοιπόν. Mια αξιοθαύμαστα ισορροπημένη ήρεμη χορευτική δύναμη που δεν είναι καθόλου αυτονόητη στην ηλεκτρονική μουσική. Her Voice Over Boys. Indeed.