Η απόφαση του ιδρυτικού μέλους των Βήτα Πεις (αλλά και ατομικά επιτυχημένου ράπερ) Hatemost να κυκλοφορήσει τον καινούριο του δίσκο κάτω από άλλο καλλιτεχνικό όνομα, σίγουρα μπέρδεψε αρκετούς. Μάλιστα, η νέα του ταυτότητα ως Prince XXIII πιθανότατα «κόστισε» και αρκετές ακροάσεις στα Χειρόγραφα. Ένα άλμπουμ που δεν χτύπησε views στο YouTube ανάλογα με εκείνα των τραγουδιών των Βήτα Πεις –ή ακόμα και με παλιότερες επιτυχίες του ίδιου του Hatemost– αποτελεί όμως μία υπέροχη κατάθεση, από τις κορυφαίες ραπ κυκλοφορίες της φετινής σοδειάς· το δημιουργικό πάντρεμα των στίχων του με τα μοντέρνας κοπής beats του Vayne (που πλέον χρησιμοποιεί κι αυτός φρέσκο προσωνύμιο, «ακούγοντας» στο DWMND), ταίριαξαν ιδανικά.
Η παρουσία τους στη βραδιά που διοργάνωσε στο Six d.o.g.s. η φεϊσμπουκική σελίδα Hustlin All Day, με παρουσία τόσο στον χώρο της ένδυσης, όσο και στα συναυλιακά δρώμενα, προμήνυε γερή δόση από τις συνθέσεις των Χειρόγραφων, όπως κι έγινε. Στις 22:20, αμέσως μετά το set των Alleyway Rats –το οποίο μας χάρισε new school rap, καθώς και trap bangers– ανέβηκε στη σκηνή ο DWMND, «ζεσταίνοντας» το έδαφος με ένα 10λεπτο set δικών του επιλογών. Το ξεκίνημα του live έγινε με τα πνευστά του “Αλκυώνη” να ακούγονται από τα ηχεία, προτού ακόμα εμφανιστεί ο Γαλατσιώτης ράπερ. Λίγα δευτερόλεπτα μετά, η φωνή του πλημμύρισε την αίθουσα, με τον ίδιο να «εισβάλλει» και να αρχίζει δυναμικά τη συναυλία. Κι αν η λογική έλεγε πως η συνέχεια θα γινόταν με μία ακόμα επιλογή από τον πρόσφατο δίσκο, ήρθε ο “Υδροχόος” να δυναμιτίσει την ατμόσφαιρα (συνεργασία του Hatemost με τον Eversor, μέσα από το Κλειστό Κύκλωμα του 2016).
Η μερίδα του λέοντος, βέβαια, θα άνηκε στα κομμάτια των Χειρoγράφων. Το spacey beat της “Χαρμολύπης”, σε συνδυασμό με το μυοχαλαρωτικό flow του Prince XXIII, πήγε τους θεατές ένα νοητικό, διαγαλαξιακό ταξίδι. “Το Βαγόνι” ανέβασε ρυθμούς, φέρνοντας την έκρηξη στο κοινό, το οποίο κουνιόταν αβίαστα στον ρυθμό του, ενώ η “Φωνή Των Αμνών” άπλωσε τη μελωδική μελαγχολία της από τις πρώτες κιόλας νότες. Το αδιαμφισβήτητο highlight της βραδιάς σημειώθηκε ωστόσο στον “Πέλεκυ”, όταν ο Hatemost εγκατέλειψε το σανίδι και κατέβηκε να το ραπάρει μαζί με τον κόσμο, που σχημάτισε κύκλο γύρω του, χοροπηδώντας στην περίμετρο ασταμάτητα και τραγουδώντας κάθε στίχο. Το υλικό που ακούστηκε μέσα από τα Χειρόγραφα συμπλήρωσαν τα “Sauvages”, “Gigante” και ο “Ξένος”, με τον οποίον κι έκλεισε και το live.
Ο Hatemost δεν λησμόνησε βέβαια να δωρίσει στους θαυμαστές του και εκτελέσεις από αγαπημένες στιγμές της παλαιότερης δισκογραφικής του πορείας, όπως το “Είμαι Τόσο Γειτονιά” (με τη μπιτάρα του Sixteen Pads) ή το “Πέστε Κάτω Με Στυλ”, το οποίο και ενθουσίασε (όπως ήταν αναμενόμενο). Έλειψαν βέβαια οι ζωντανές εκτελέσεις σε τραγούδια όπως το υπέροχο “Δωμάτιο Με Θέα” ή η “Σκόνη”, όμως γι' αυτά θα πρέπει να περιμένουμε την επίσημη παρουσίαση του νέου δίσκου, στην οποία, όπως μας ενημέρωσε ο Hatemost –βγάζοντας παράλληλα και τη μεγάλη είδηση της βραδιάς– θα πραγματοποιηθεί και συναυλιακή επανένωση των Βήτα Πεις.
Κάπως έτσι, και προτού συμπληρωθούν καν 45 λεπτά συναυλίας ο Prince XXIII εγκατέλειψε τη σκηνή του Six d.o.g.s., αφήνοντας τις μουσικές επιλογές στα χέρια του DWMND και των Alleyway Rats, με επιτυχίες όπως το “Jumpman” των Drake & Future και το “Slippery” των Migos να δονούν τα woofer και τα κορμιά όσων επέλεξαν να καθίσουν και μετά το live.
{youtube}uwo1gvYIi44{/youtube}