Οκτώ ορόφους πάνω από την Κάνιγγος. Με το φως να σιγοσβήνει πίσω από τον άνθρωπο-επίκεντρο της βραδιάς/απογεύματος, καθώς ξεδίπλωνε τα ποιήματα του Μίλτου Σαχτούρη που είχε τοποθετήσει σε μουσική διάσταση, στον δίσκο που εκείνη την ημέρα πρωτοπαρουσιάστηκε μπροστά μας.

Μπορεί να φαίνεται απλή η κατασκευή του κώδικα, αλλά τα πράγματα είναι διαφορετικά.

Ο Κτίρια Τη Νύχτα έπλεξε έναν σκελετό μεταξύ των τραγουδιών που δεν επέτρεπε πολλά στον ακροατή –μήτε να χειροκροτήσει, μήτε να κινηθεί άτσαλα ή ασυλλόγιστα στον χώρο, χωρίς ευθύνη για τον παραμικρό θόρυβο που θα παρήγαγε και θα έσπαγε τη ροή. Αισθανόσουν μεν απόλυτα ελεύθερος, μιας και όλοι είχαν απόλυτα χαλαρή λογική στο πώς βρίσκονταν στο Pseudon (τρανή απόδειξη, οι πολυποίκιλοι και τελείως διαφορετικοί τρόποι με τους οποίους έβλεπα να κάθονται οι θεατές), αλλά και απόλυτα υπεύθυνος την ίδια στιγμή: απέναντι στον καλλιτέχνη, στους υπόλοιπους θεατές, στη σωστή διεξαγωγή του live. Άψογο το λέω εγώ κάτι τέτοιο, πραγματικά.


Εύγε, διότι σπάνια βλέπουμε τόσο ζυγιασμένες παρουσίες επί σκηνής. Κι ένα επιπλέον εύγε που δεν πρέπει να ξεφύγει επ' ουδενί από το λογισμικό αυτής της αποτίμησης αξίζει στον Άγγελο Κυρίου, ο οποίος είχε τη γενικότερη επιμέλεια της κυριακάτικης μαεστρίας στο Pseudon.
{youtube}jJvhL2PmISs{/youtube}