>

 

 

Φωτογραφίες: Έφη Κρητικού                                                                                  

Όνομα και πράμα οι Μίκρο, πλήρως εξοπλισμένοι με laptop, loops, synths και τα λοιπά τεχνολογικά κομφόρ τους, μπορεί να άργησαν να βγουν επί σκηνής, αλλά τελικά κατέκτησαν το κοινό του Σαββάτου, στον Σταυρό Του Νότου. Τρελοί και αλλοπαρμένοι, αλώνιζαν στη σκηνή πειράζοντας ο ένας τον άλλο και μεταφέροντας ένα θετικό κλίμα στον όρθιο και έτοιμο «να μην κλείσει μάτι» κόσμο. Δια του λόγου το αληθές, τελείωσαν στις 02.00...

Όπως σε όλες τις εμφανίσεις τους, δεν έλειπε ούτε από την τελευταία ο προτζέκτορας, με βιντεοκλίπ από τα κομμάτια τους, ή υλικό το οποίο έχουν επιμεληθεί οι ίδιοι. Κόσμος που χορεύει στην «οθόνη», κόσμος που χόρευε και στον Σταυρό Του Νότου. Ετερόκλητος μεν κόσμος, αρκετός δε και σίγουρα μέσα στον ρυθμό. Το πάρτι ξεκινούσε έτσι από τα μέλη της μπάντας και κατέληγε σε μας. Από τη μία ο Νίκος Μπιτζένης να χοροπηδάει σαν μικρό παιδί στο κρεβάτι του και από την άλλη η Ρία Μαζίνη, που τραγουδούσε χάνοντας και βρίσκοντας τον ρυθμό με το σώμα και τα χέρια της. Ιδιόρρυθμες παρουσίες αποτέλεσαν αφενός ο κιθαρίστας Γιάννης Λευκαδίτης, ο οποίος έπαιξε σε όλες τις πιθανές οριζόντιες και κάθετες στάσεις, κι αφετέρου ο Στέλιος Εμμανουηλίδης, παίρνοντας μαζί του τα loops και απασχολώντας κάθε φορά κάποιον από τους παραπάνω. Εκείνο που διασκέδαζαν δε ιδιαιτέρως ήταν η παραμόρφωση την οποία προκαλούσαν στον ήχο, κουνώντας τα χέρια τους μπροστά από την κεραία.

Όπως αναμενόταν, στη συναυλία υπερίσχυσε ο ηλεκτρονικός, γενικότερα dance, ήχος των Μίκρο που γέμιζε συνεχώς τον χώρο. Οι φωνές του Νίκου και της Ρίας βρίσκονταν σε δεύτερη μοίρα, πίσω από τα διάφορα samples τα οποία έντυναν τα κομμάτια τους – εκτός από την περίπτωση του “Paradise”, το οποίο τραγούδησε unplugged η Ρία και αποτέλεσε μια ευχάριστη αλλαγή. Αντίθετα, η διασκευή που προσπάθησε ο Νίκος, λίγο πριν το τέλος, στο “Enjoy The Silence” των Depeche Mode δεν σημείωσε την ίδια επιτυχία. Το παραδέχτηκε και ο ίδιος τελειώνοντας, αλλά λίγη σημασία είχε γιατί μετά από αυτή την προσπάθεια ήρθαν για το τέλος τα “Περιστρεφόμενα Κεφάλια” και το “Tronik Πλάσμα”, τα οποία φυσικά αποζημίωσαν τον κόσμο. Και αυτός βέβαια αποζημίωσε με τη σειρά του το συγκρότημα, χορεύοντας έντονα. Πολύ χαρακτηριστικές στιγμές του σετ στάθηκαν επίσης το “Ήρθε Η Σειρά Σου” και το “Αυτή Η Πόλη”.

 

Οι Θεσσαλονικείς φαίνεται ότι έχουν τον τρόπο τους πάνω στη σκηνή, αλλά και το φανατικό κοινό τους ακριβώς από κάτω. Δεν έφυγε σχεδόν κανείς πριν τελειώσει το live και όλοι, άλλοι λίγο άλλοι πολύ, κινούνταν στον ρυθμό της μουσικής τους καθ’ όλη τη διάρκεια των δύο ωρών. Μάλλον οι Μίκρο, αλλά και όσοι τους παρακολουθήσαμε το Σάββατο το βράδυ, θυμηθήκαμε πώς ήταν τότε που χορεύανε όλοι, όταν δεν κοιμότανε ποτέ αυτή η πόλη... 

 

Ακολούθησε το Avopolis Network στο Google News

 

Διαβάστε Ακόμα

Featured