Χάρης Συμβουλίδης

φωτογραφίες: André Villedepluie (1), Hyper Radiance (2), Chris Amat (3)

Έχεις ήδη ταξιδέψει αρκετά ανά τον κόσμο, αλλά αυτή θα είναι η πρώτη φορά που έρχεσαι στην Ελλάδα (Σάββατο 7 Δεκεμβρίου). Ή μήπως μας έχεις επισκεφθεί ξανά στο παρελθόν, π.χ. ως τουρίστρια;

Όχι, δεν έχω ξανάρθει ποτέ στην Ελλάδα. Και ανυπομονώ πραγματικά να δω από κοντά κάποια μοναδικά αρχιτεκτονικά μνημεία, αλλά και να δοκιμάσω φρέσκες ελιές, τυρί φέτα και μέλι! Θα είναι νομίζω μια ευχάριστη αλλαγή, να αφήσω πίσω μου το κρύο του Καναδά.

Τι σκοπεύεις να παρουσιάσεις στο Winter Plisskën Festival 2019; Θα ακούσουμε κάτι σχετικό με το Mahogani Forest (2018); Ή να περιμένουμε ένα από τα διάσημα, πολυσυλλεκτικά σου DJ sets;

Γι' αυτό ειδικά το σόου ετοιμάζω ένα live set βασισμένο σε διάφορα εξαρτήματα. Επί σκηνής θα έχω δηλαδή drum machines και ημι-αναλογικά synths, καθώς και άλλα πολυ-συνθεσάιζερ. Να περιμένετε το απροσδόκητο από την Korea Town Acid: αυτοσχεδιαστική techno jazz, ανακατεμένη με πειραματικό, υπνωτικό, αφηρημένο techno με acid στοιχεία.

Πώς σχετίζεις τους ήχους του Mahogani Forest με το ομώνυμο, φουτουριστικό δάσος από την περιπέτεια φαντασίας του Kim Yong-hwa Along With The Gods: The Two Worlds (2017);

Η ταινία εμπνέεται από τη μετά θάνατον ζωή και τον ψηφιακό κόσμο. Η μουσική σε παίρνει λοιπόν σε ένα ανάλογο ταξίδι: γίνεται κάτι σαν ψηφιακός χώρος, στον οποίον δεν έχεις μεν ξαναβρεθεί, αλλά νιώθεις ότι έχεις ξανάρθει. Όλα έχουν να κάνουν με τη φαντασία, που κόβεται και ράβεται ανάλογα με τις ικανότητές σου.

Κατάγεσαι από τη Σεούλ της Νότιας Κορέας, αλλά εδώ και χρόνια ζεις στον Καναδά. Εξακολουθεί να σε εμπνέει η κορεάτικη ταυτότητά σου;

Εξακολουθεί, πρώτα-πρώτα με το να ονομάζομαι Korea Town Acid. Άσε που θέλω να τρώω κορεάτικη κουζίνα κάθε μέρα, ώστε να έχω ενέργεια να προετοιμάζομαι για τα σόου στα οποία καλούμαι να παίξω. Αυτό σημαίνει ότι, σε κάθε πόλη που πάω, πρέπει να βρίσκω ένα κορεάτικο εστιατόριο. Έστω και με τις βασικές επιλογές. Τέλος, ομολογώ ότι η k-pop είναι μία ένοχη απόλαυσή μου.

Στο Τορόντο, από την άλλη, πώς είναι σήμερα τα πράγματα, όσον αφορά την underground ηλεκτρονική σκηνή;

Βαστάει γερά, παρότι πρόσφατα έκλεισαν πολλοί σχετικοί χώροι. Υπάρχουν όμως ακόμα σπουδαίοι DJ και γενικότερα καλλιτέχνες, ενώ στήνονται διάφορα πάρτι, κάθε Σαββατοκύριακο. Εξακολουθώ λοιπόν να εμπνέομαι από καλούς χορευτές, ωραίους δίσκους και καλούς φίλους.

Ξέρω ότι ξεκίνησες από τη κλασική μουσική, παίζοντας πιάνο. Σε έχει βοηθήσει αυτό το παρελθόν στις δικές σου, ηλεκτρονικές περιπέτειες;

Η κλασική μουσική παραμένει το θεμέλιο των δημιουργικών μου δυνατοτήτων, οπότε είναι πάντοτε παρούσα στις δικές μου συνθέσεις. Η 3η κίνηση της Σονάτας του Σεληνόφωτος του Λούντβιχ βαν Μπετόβεν (1801) είναι το αγαπημένο μου κλασικό κομμάτι, ειδικά σε αυτήν εδώ την εκτέλεση.

{youtube}BV7RkEL6oRc{/youtube}

Σε μια συνέντευξή σου με το Now Toronto, ανέφερες στη Michelle Da Silva ότι οι κύριες ηλεκτρονικές σου επιρροές ήταν ο Theo Parrish, οι Motor City Drum Ensemble και ο Moodymann. Τι θαυμάζεις περισσότερο, σε κάθε μία περίπτωση;

Και οι 3 αυτοί καλλιτέχνες διακρίνονται για τον κλασικό, «μουντρούχικο» ήχο που έχει το house του Ντιτρόιτ, αλλά και για τα techno vibes τους, τα οποία και με δονούν ιδιαιτέρως. Το στοιχείο της τονικής εξέλιξης στη μουσική τους είναι απλό μα αποδοτικό, ενώ πάντα υπάρχουν ήχοι με πειραματικούς υπαινιγμούς. Πλέον, βέβαια, το γούστο μου έχει γίνει πιο τρελό. Μου αρέσει δηλαδή να ακούω και καλλιτέχνες πολύ πιο πειραματικούς, σαν π.χ. τους Pelada και τον Tom Place.

Πώς σκοπεύεις να κινηθείς για το υπόλοιπο 2019; Θα παραμείνεις απασχολημένη με ζωντανές εμφανίσεις;

Το 2019 φτάνει σιγά-σιγά στο τέλος του και σκοπεύω να χαλαρώσω λίγο, επιστρέφοντας από την Ευρώπη. Την επόμενη εβδομάδα από αυτήν που θα παίξω στην Ελλάδα θα πάω στο Βερολίνο. Θέλω να διασκεδάσω όσο γίνεται περισσότερο την παραμονή μου στην Ευρωπαϊκή Ένωση.

{youtube}rjwuIY0X96U{/youtube}

 

Ακολούθησε το Avopolis Network στο Google News

 

Διαβάστε Ακόμα

Featured