Το καταιγιστικό του flow, αλλά και η ποιότητα δίσκων σαν το φετινό Άδυτο, τον έχουν κάνει σημείο αναφοράς στο ελληνικό χιπ χοπ. Λίγο πριν την εμφάνισή του με τον Eversor στο Street Mode Festival 2019 (Λιμάνι Θεσσαλονίκης, Παρασκευή 27, Σάββατο 28 + Κυριακή 29/9), είχαμε την ευκαιρία για μια συζήτηση, η οποία έφτασε ως το autotune, τη θέση των γυναικών στη ραπ κουλτούρα και το ...καλύτερο ελαιόλαδο στον κόσμο!
Λίγο πριν τα μαζέψουμε για διακοπές, το ντεμπούτο τους έκανε δισκογραφικό «θόρυβο», δείχνοντας ότι η παρέα που γνωρίσαμε το 2018 στο φεστιβάλ Μονοκόκαλο έχει βρει στέρεα πατήματα. Με αφορμή τις support εμφανίσεις τους στο πλευρό των Last Drive (Σάββατο 21/9, Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος) και των Gang Of Four (Παρασκευή 27/9, Gagarin) ο Άγγελος Κώττας ξεδιαλύνει το μυστήριο γύρω από το διπλό «Α» του ονόματός τους και μετράει τα καλά και κακά του εγχώριου underground
Τραγουδοποιός με αξία έργου αντιστρόφως ανάλογη της έντασης του χαρακτήρα και της παρουσίας του, συνεχίζει να δίνει αξιόλογο παρών σε δισκογραφία και συναυλίες, 30 χρόνια μετά την πρώτη εμφάνισή του στα μουσικά μας πράγματα. Συζητήσαμε μαζί του καθώς ετοιμάζεται για μια συναυλία με τη Λιζέτα Καλημέρη (Δευτέρα 23 Σεπτεμβρίου, στο Κηποθέατρο Παπάγου).
Αποχαιρετισμός στον αγαπημένο τραγουδοποιό με την αναδημοσίευση μιας συζήτησης που κάναμε το καλοκαίρι του 2015, στην οποία μίλησε με ευθύτητα για τη δίνη της επιτυχίας, για την αγάπη του στους Van Der Graaf Generator, για το πώς θα είχε αλλάξει δουλειά δίχως τα Μπαράκια του Βαγγέλη Γερμανού, αλλά και για τους αγώνες τένις και σνούκερ που του άρεσε να παρακολουθεί...
Κανένας εγχώριος δίσκος δεν τάραξε τόσο τα νερά κατά τη χρονιά που διανύουμε, όσο το ομώνυμο ντεμπούτο τους, το οποίο άνοιξε ένα ακόμα παράθυρο διαλόγου μεταξύ Δύσης και Ανατολής. Αφορμή, λοιπόν, να μάθουμε κάποια πράγματα από πρώτο χέρι για τη νέα αυτή μπάντα και τα όσα σκέφτεται
Ιδιαίτερα αγαπητός χάρη στους Raining Pleasure αλλά και ακριβοθώρητος, ο Βασιλικός Σακκάς επέστρεψε φέτος με πολύ καλό δίσκο. Με αυτήν την αφορμή, μάς μίλησε για την αποχή του από τη δισκογραφία και τις συναυλίες, για τη σχέση του με τις εταιρείες, αλλά και για την αγγλόφωνη σκηνή. Και δεν μάσησε τα λόγια του...
Ο αινιγματικός Αθηναίος μουσικός ετοιμάζεται να παρουσιάσει την πυκνή, ατμοσφαιρική του pop στο Four Days in Aegina 2019 (25, 26, 17 & 28 Ιουλίου) και κατόπιν στο Saristra Festival 2019 της Κεφαλλονιάς (2, 3 & 4 Αυγούστου). Αφορμή κατάλληλη, λοιπόν, ώστε να τον γνωρίσουμε καλύτερα, συζητώντας μαζί του για τις καταβολές του, τον δίσκο Cold Fruit και την απόλυτη ησυχία
Παρουσιάζει το πρώτο Φεστιβάλ Θέρος στην Κοζάνη, όπου κατοικεί μόνιμα (Παρασκευή 26, Σάββατο 27 + Κυριακή 28 Ιουλίου, στο κτήμα Νειός), δίνοντάς μας την ευκαιρία να μιλήσουμε για το όραμα πίσω από τη διοργάνωση, για το πραγματικό πρόσωπο της πόλης στην οποία ζει, αλλά και για τον νέο δίσκο που ετοιμάζει
Έλληνας συνθέτης με έδρα το Λονδίνο, έχει συνδέσει το όνομά του με τις παραστάσεις της Αποστολίας Παπαδαμάκη, κάτι που θα κάνει και πάλι προσεχώς, στο εγχείρημα μουσικής, χορού και ονείρων Anamnesis, στον αρχαιολογικό χώρο της Δήλου, με φόντο την πανσέληνο του Σεπτέμβρη (Σάββατο 14 του μήνα). Αφορμή λοιπόν για μια σύντομη κουβέντα
Με μία σχεδόν αρχιτεκτονική θεώρηση του ήχου, o Νίκος Γιαννακάκης, έφτιαξε ένα δροσιστικό, ευαίσθητο και μινιμαλιστικό ΕΡ, το οποίο τον φέρνει τώρα στο line-up του Four Days In Aegina 2019 (Πέμπτη 25, Παρασκευή 26, Σάββατο 27 + Κυριακή 28 Ιουλίου, σε 6 διαφορετικά σημεία της Αίγινας). Με αυτά ως αφορμή, συζητήσαμε μαζί του για τις ιδέες που τον έθεσαν σε κίνηση, αλλά και για τα ...φραγκόσυκα!
Σελίδα 24 από 128
© 1996 - 2024 Avopolis. All Rights Reserved. Powered by Brainfoodmedia