Εύη Παπαγιάννη

Όλα (σχεδόν) τα κορίτσια που έχουμε μεγαλώσει με κιθαριστικά ακούσματα έχουμε ονειρευτεί, έστω και για μια στιγμή, να βρεθούμε στο πίσω μέρος ενός βαν μαζί με μια μπάντα, είτε ως μέλος της είτε ως roadie. Όμως, σαφώς δεν ζούμε στο καλοκαίρι της ατελείωτης νιότης, και τα πράγματα δεν είναι ακριβώς σαν σκηνή από την ταινία Almost Famous. Ευτυχώς, βέβαια, η τεχνολογία έρχεται πολλές φορές να δώσει τη λύση.

Κι αυτή τη φορά, τη λύση έδωσε το Instagram, και τα όνειρα αυτού εδώ του κοριτσιού έκαναν -περίπου- πραγματικότητα οι Desert Monks. Οι Αθηναίοι rockers,που δημιουργήθηκαν από τους Ανδρέα Ντρούλια (κιθάρα, φωνή), Βαγγέλη Μπουγιατιώτη (κιθάρα, φωνητικά), Θάνη Παρασκευόπουλο (μπάσο, φωνητικά) και Κώστα Αμαργιανιτάκη (τύμπανα), έχουν ήδη δύο ολοκληρωμένες δισκογραφικές δουλειές στο ενεργητικό τους και αυτή εδώ δεν είναι η πρώτη τους φορά στην Ευρώπη.

Με αφορμή την μουσική τους εξόρμηση στα Βαλκάνια, που αναμένεται να κορυφωθεί αυτή την Παρασκευή, 11 Οκτωβρίου στο ΑΝ club, ζητήσαμε από τους Desert Monks να μας πάρουν μαζί τους, σε μία ιδιότυπη «συνέντευξη» που κράτησε 13 ημέρες, μέτρησε πολλά χιλιόμετρα, πολλές αναμνήσεις και πολλές, πολλές candid φωτογραφίες.

26 Σεπ, 15:49

Καλησπέρα Εύη! Σου στέλνουμε από το δρόμο. Είχαμε ένα πολύ κακό ξεκίνημα. Χθες τη νύχτα που ξεκινήσαμε από Αθήνα, στην πρώτη μισή ώρα έβγαλε βλάβη το βαν. Ταλαιπωρηθήκαμε ώρες με την οδική βοήθεια και 24ωρο συνεργείο, και καθώς ο χρόνος πιέζει και δεν γνωρίζουμε αν και εφόσον διορθώνεται, νοικιάσαμε άλλο. Ξεκινάμε ξανά σήμερα το μεσημέρι και είμαστε καθ' οδόν για τη Σόφια, παλεύοντας να προλάβουμε να παίξουμε, έστω και για λίγο.

Σίγουρα δεν περίμενα κάτι τέτοιο! Υποθέτω ούτε εσείς. Ποιοι είστε αυτή τη στιγμή στο βαν που ανεβαίνει Σόφια; Ας συστηθούμε!

Οι 4 Monks: Ανδρέας, Θάνης, Βαγγέλης, Κώστας. Και ο ηχολήπτης μας, ο Γρηγόρης. Το στοίχημα είναι να φτάσουμε γύρω στις 22:30 και να παίξουμε όσο αντέχουμε, χωρίς soundcheck.

Fingers crossed. Περιμένω το feedback σας αύριο!

27 Σεπ, 22:16

Καλησπέρα, καλησπέρα! Είμαστε 8 ώρες στο δρόμο σήμερα, οπότε είμαστε συνεχώς άυπνοι γιατί κοιμηθήκαμε μόνο τέσσερις ώρες. Μπαίνουμε τώρα να παίξουμε στην Κωνστάντζα. Θα σου στείλουμε αύριο το ήρεμο feedback μας. Καλό βράδυ!

Να περάσετε τέλεια!

29 Σεπ, 00:14

Καλησπέρα από το Sibiu, πρωτεύουσα της Τρανσυλβανίας. Μόλις τελειώσαμε ένα περίεργο live σε ένα πολύ ωραίο μαγαζί. Περίεργο, γιατί, ας πούμε, είχε μικρή προσέλευση, καθώς συνέπεσε το live μας με ένα ροκ φεστιβάλ στο κέντρο της πόλης, με δωρεάν είσοδο.

Παρ' όλα αυτά, και απόψε το ευχαριστηθήκαμε.

Λέμε «κι απόψε», γιατί το χθεσινό στην Κωνστάντζα ήταν πάνω από τις προσδοκίες μας, λόγω της συμμετοχής και της παρουσίας εκπληκτικού κοινού.

Από αύριο, που παίζουμε στην Τιμισοάρα, χαλαρώνει λίγο η διαδρομή. Χθες και σήμερα κάναμε 600+600 χλμ. Όλα αυτά μετά την εξαντλητική ιστορία με το βαν και τον αγώνα δρόμου να φτάσουμε και να παίξουμε στη Σόφια. Χθες στην Κωνστάντζα, μας πλησίασε ένα ζευγάρι μετά το live, να μας πει πως πέρασαν υπέροχα και ήρθαν για εμάς από το Βουκουρέστι αυθημερόν. Μας είδαν πέρυσι σε live στο Βουκουρέστι μαζί με τους Naxatras και έγιναν φαν μας. Οκ, συγκινηθήκαμε. Πλησιάζει και η μέρα ρεπό! Καλό βράδυ!

Έχετε περάσει ήδη από τρεις πόλεις σε τόσες λίγες μέρες. Τι σας έχει κάνει την πιο θετική εντύπωση;

Η ανταπόκριση του κοινού στην Κωνστάντζα και το ζευγάρι που ήρθε από το Βουκουρέστι!

Σας αξίζει ένα ρεπό μετά από τόσα χιλιόμετρα! Τα λέμε σύντομα.

30 Σεπ, 10:33

Καλημέρα! Από την Τιμισοάρα. Χθες παίξαμε σε ένα πολύ ωραίο μαγαζί, και είχε σχετικά κόσμο. Όμως o Θάνης αρρώστησε με 38.5 πυρετό, ρίγη κ.τ.λ. Έπαιξε καθιστός, βγάλαμε το live και ξανά κρεβάτι. Το σπίτι που μας δόθηκε είναι από μόνο του μια όχι καλή ιστορία. Φεύγουμε για την Μπρατισλάβα σε λίγο, όπου θα κάνουμε το ρεπό μας, πριν πάμε στην Πολωνία αύριο.

Δεν φαίνεται καθόλου καλή κατάσταση, πράγματι. Περαστικά, Θάνη!

30 Σεπ, 23:45

Καλησπέρα, Εύη! Είμαστε στην Μπρατισλάβα, μένουμε σε ένα πολύ άνετο και cosy διαμέρισμα, ξεκουραστήκαμε και βγήκαμε βραδινή βόλτα στην Μπρατισλάβα.

The tour life με πίτσα και σκάκι καθ' οδόν! Τέλειο. Πώς αποφορτιστήκατε στο ρεπό σας; Πώς σας φάνηκε η βραδινή Μπρατισλάβα;

Μόνο και μόνο η μέρα χωρίς timetable, και ένα άνετο σπίτι (και καθαρό) ήταν αρκετά!

Τα λέμε στην επόμενη στάση!

03 Οκτ, 02:06

Καλησπέρα! Πολωνία χθες και σήμερα, Τσεστόχοβα και Κρακοβία αντίστοιχα. Μικρή και μαζεμένη πόλη η πρώτη, ωραίο στέκι και underground venue το μαγαζί που παίξαμε, στο οποίο μας άνοιξε μια μπάντα της πόλης. Ενδιαφέρουσα μπάντα και καλά παιδιά. Ζεστό κλίμα και για εμάς εκεί.

Σήμερα, στο δρόμο για την Κρακοβία, κάναμε προγραμματισμένη στάση για επίσκεψη με ξεναγό στο Άουσβιτς. Η βροχερή αυτή μέρα έγινε κυριολεκτικά μαύρη. Δεν ξέρω αν έχει νόημα να προσπαθήσω να περιγράψω το τι νιώθει κανείς εκεί. Ας πούμε πως είναι η ντροπή του ανθρώπινου είδους και τίποτε άλλο...

Η συναυλία στην -πανέμορφη- Κρακοβία δεν ήταν και ό,τι καλύτερο από άποψη τεχνικών προβλημάτων που προέκυψαν, καθώς το venue δεν θα το χαρακτήριζε κάποιος επαρκές.

Σε κάθε περίπτωση, ο κόσμος που μας παρακολούθησε, μας ζέστανε και αποκτήσαμε νέους και νέες fans.

Αύριο ξεκινάμε για τις δύο τελευταίες συναυλίες του τουρ στην Ουγγαρία: Έστεργκομ την Πέμπτη και τελευταίος προορισμός η Βουδαπέστη.

04 Οκτ, 10:38

Καλημέρα! Καλό ταξίδι επιστροφής!

07 Οκτ, 16:17

Γεια σου Εύη! Το Έστεργκομ της Ουγγαρίας είναι μια πανέμορφη, μικρή και γραφική πόλη. Κυριολεκτικά πανέμορφη. Το διαμέρισμα που μείναμε ήταν ένα έργο τέχνης, σαν σε ταινία του Wes Anderson, σε συμμετρία, χρώματα, αποστάσεις και χώρους. Παίξαμε σε ένα πραγματικά μοναδικό venue, σε ένα -κάτι σαν- αυτοδιαχειριζόμενο στέκι-χώρο πολιτισμού, η σκηνή του οποίου ήταν σε μια σπηλιά!

Ιδιαίτερος χώρος, με ωραίο vibe. Και εκεί αποκτήσαμε νέους φαν.

Την επομένη, Παρασκευή και τελευταία μέρα της περιοδείας, σειρά είχε η Βουδαπέστη. Η οποία κάνει μπαμ πως είναι πανέμορφη, αλλά την πετύχαμε σε βροχερή μέρα, οπότε δεν περιηγηθήκαμε όσο θα θέλαμε. Το venue, ένα σωστό underground μαγαζί, είχε ταυτόχρονα 2 σκηνές, από 3 μπάντες η κάθε μία. Στη δικιά μας περίπτωση μας άνοιξαν δύο καλές αγγλικές μπάντες. Ο κόσμος ήταν αρκετός, ζεστός, και το καταευχαριστηθήκαμε!

<Γυρίσαμε χθες αργά στην Αθήνα, μετά από ταξίδι ενός ολόκληρου Σαββατοκύριακου.

Πήραμε το δρόμο του γυρισμού για την Αθήνα, όχι από την βέλτιστη διαδρομή, καθώς δεν είχαμε (εν γνώσει μας) ένα χαρτί απαραίτητο για διέλευση από Σερβία και Βόρεια Μακεδονία. Επομένως, Ρουμανία και Βουλγαρία ξανά. Μας πήρε όλο το Σαββατοκύριακο ο γυρισμός και, καθώς μπλέξαμε σε βουνά και ομίχλες και βροχές της Βουλγαρίας, διανυκτερεύσαμε σε ένα ξενοδοχείο στο Μπλαγκόεβγκραντ. Την Κυριακή διασχίσαμε το υπόλοιπο της Βουλγαρίας, περάσαμε τα ελληνικά σύνορα και ο δρόμος για την Αθήνα ήταν "βούτυρο". Σίγουρα χαιρόμαστε που γυρίσαμε στα σπίτια μας. Πιο σίγουρα, όμως, μας λείπει και ο δρόμος.

Όπως έλεγαν σε στίχο οι Deep Purple: “No matter what we get out of this, I know, I know we'll never forget.

08 Οκτ, 17:47

Σόφια, Κωνστάντζα, Σιμπίου, Τιμισοάρα, Τσεστόχοβα, Κρακοβία, Έστεργκομ, Βουδαπέστη. Λίγο πριν την κορύφωση αυτής της τουρνέ στην Αθήνα, τι κρατάτε από όλο αυτό το ταξίδι; Πώς σας επηρέασε σαν μπάντα και, τέλος, τι φέρετε μαζί σας στη σκηνή του ΑΝ την Παρασκευή;

Κρατάμε τις εικόνες. Τα δάση και τη βροχή, τον Δούναβη, τις πεδιάδες, τα στενά, τα βουνά, τις ταβέρνες στη μέση του πουθενά και μέσα στην ομίχλη. Κρατάμε τα καλά σχόλια από τον κόσμο, κάθε γνωριμία και τα πρόσωπα. Μας έδεσε κι άλλο. Μας απέδειξε πόσο δεμένοι είμαστε μάλλον. Γιατί, παρά τις όποιες αναποδιές/ατυχίες, παρά την εξάντληση και τα 6000 χλμ., και τα διαφορετικά δωμάτια κάθε βράδυ για 12 μέρες... Ξέρεις τι, Εύη; Γυρίσαμε και είχαμε όλοι μίνι (ή και όχι) κατάθλιψη. Τελικά, φέρνουμε τους Desert Monks, καλύτερους, πιο ώριμους και πιο δεμένους από ποτέ.

Ευχαριστώ που με πήρατε μαζί σας σε όλο αυτό, με αυτό τον ιδιαίτερο τρόπο! Σας ζήλεψα!

Εμείς ευχαριστούμε! Και σε περιμένουμε την Παρασκευή στο ΑΝ.

Οι Desert Monks εμφανίζονται στο ΑΝ Club την Παρασκευή 11 Οκτωβρίου με special guests τους The Same River και opening act τους Noiz Ritual. Περισσότερα εδώ.