Από τα πιο δραστήρια συγκροτήματα της εγχώριας κιθαριστικής σκηνής, οι AVictimOfSociety έχουν ακουστεί πολύ εσχάτως –τελευταία φορά, ως το (αθηναϊκό) support στους BlackAngels. Το 2014 θα είναι για εκείνους σημαντική χρονιά, μιας και κυκλοφορεί το ντεμπούτο άλμπουμ τους (από την InnerEar), στην εκπνοή όμως του 2013 κάνουν μια λάιβ εμφάνιση στο Sixd.o.g.s. (την άλλη Δευτέρα, 30 Δεκεμβρίου). Μ' αυτήν λοιπόν ως αφορμή, κάναμε μια κουβέντα για αυτά που προηγήθηκαν, μα και για όσα έρχονται...
Η πρώτη μου επαφή μαζί σας έγινε στη συναυλία που εμφανιστήκατε παρέα με τον Dirty Beaches. Ταλαιπωρία μεν για πολύ κόσμο, για εσάς όμως ήταν μια εξαιρετική ευκαιρία να γνωστοποιήσετε την καλλιτεχνική σας ταυτότητα σε μεγάλο αριθμό ανθρώπων –και την είχατε αρπάξει από τα μαλλιά. Ποιες αναμνήσεις άφησε σε σας εκείνη η βραδιά;
Ήταν μόλις το δεύτερο μας λάιβ και μία από τις καλύτερες εμπειρίες μας ως τώρα. Μας άφησε μια ικανοποίηση γι' αυτό που κάνουμε. Πολύς κόσμος, μουσική, καχυποψία για τη μουσική και ιστορίες από την περιοδεία την οποία έκανε τότε ο Alex Zhang Hungtai των Dirty Beaches.
Γενικότερα, ποια συναυλία σας έχει μείνει περισσότερο μέχρι στιγμής στη μνήμη (δική σας ή που παρακολουθήσατε ως θεατές) και γιατί;
Το λάιβ μας στα Σκόπια, πριν σχεδόν δύο χρόνια. Πολύ καλοί άνθρωποι, με υγιή συμπεριφορά απέναντι στη μουσική. Ήταν επίσης ένα πολύ ωραίο ταξίδι: περάσαμε πάρα πολύ καλά εκεί, αλλά και σε όλη τη διαδρομή.
Η συμμετοχή σας στη συλλογή Reverb Conspiracy Vol. 1, δίπλα σε γνωστά ονόματα του εξωτερικού στον συγκεκριμένο ήχο, πώς προέκυψε;
Χωρίς κάποιον συγκεκριμένο λόγο... Επικοινώνησε μαζί μας ένας άνθρωπος από τη Fuzz Club Records και μας είπε ότι άκουσε το “You're Gonna Hate Me”, του άρεσε, και ήθελε να το συμπεριλάβει στη συλλογή που έβγαζαν σε συνεργασία με τη Reverberation Appreciation Society. Μόλις κυκλοφόρησε και το Vol. 2, συμπεριλαμβάνει ένα κομμάτι των Acid Baby Jesus!
Είσαστε ιδιαίτερα ενεργητικοί στον συναυλιακό στίβο της πόλης. Πώς θα περιγράφατε ένα λάιβ των A Victim Of Society σε κάποιον που δεν έχει καταφέρει να σας δει; Τι προσπαθείτε να καταφέρετε ως μπάντα, σαν τελικό αποτέλεσμα;
Το λάιβ είναι για εμάς μια ευκαιρία να κάνουμε κάτι καινούργιο πάνω στη μουσική την οποία παίζουμε. Παίζουμε μια μουσική βασισμένη στην κιθάρα και στην παραμόρφωση, αλλά λάιβ είμαστε περισσότερο σαν ένα ηλεκτρονικό σχήμα. Η λογική της επανάληψης και του drum machine αποδίδεται με ήχο φυσικών ντραμς. Δεν είναι από ανάγκη, είναι από επιλογή αυτή τη στιγμή. Στο μέλλον κανείς μας δεν ξέρει πώς θα εξελιχθεί.
Πριν δύο χρόνια η φιλοδοξία σας ήταν να κυκλοφορήσετε τη μουσική σας σε φυσική μορφή, ιδανικά σε βινύλιο. Τι νεότερα έχουμε από αυτό το μέτωπο;
Μέσα σε αυτά τα δύο χρόνια καταφέραμε να βγάλουμε ένα7”βινύλιο, το δεύτερο μας EP σε συνεργασία με το Fractal Press. Όσον αφορά στο πρώτο μας LP, ηχογραφήθηκε με τη βοήθεια του Sonic Playground και θα κυκλοφορήσει από την Inner Ear κάποια στιγμή στην αρχή του 2014. Οπότε καλά πάει.
Υπάρχει αλήθεια περίπτωση να δούμε κάποια επανακυκλοφορία σε εκείνο το πρώτο σας ΕΡ με τις 120 αριθμημένες κασέτες;
Ήταν μια χρονοβόρα διαδικασία, μάς θύμισε όμως ευχάριστες αναμνήσεις από όταν γράφαμε κασέτες μικροί. Το ωραίο με αυτήν την κυκλοφορία ήταν ότι το κάθε μέρος της φτιάχτηκε από μας, από τη συσκευασία μέχρι και το rec που πατάγαμε στο κασετόφωνο –με εξαίρεση το artwork, το οποίο είχε κάνει η φίλη μας η Νεφέλη. Μια επανακυκλοφορία είναι πράγματι στα μελλοντικά σχέδιά μας, μιας και ούτε εμείς έχουμε κάποιο αντίτυπο.
Μιλήστε μας λίγο για τη σημασία του μπάσου στα τραγούδια σας, το οποίο έχετε μνημονεύσει και σε παλαιότερες συνεντεύξεις σας...
Το μπάσο για εμάς είναι από τα βασικότερα στοιχεία όταν γράφουμε ένα καινούργιο κομμάτι, γιατί αποτελεί τη βάση πάνω στην οποία στήνεται όλη η μουσική μας. Μας αρέσουν οι μπασογραμμές λούπες, που μπορούν να κάνουν ένα κομμάτι ενδιαφέρον για πέντε και επιπλέον λεπτά.
Τι θα διαλέγατε, Black Rebel Motorcycle Club λόγω βιωματικής σχέσης ή Jesus & Mary Chain λόγω ιστορικής βαρύτητας;
Οι Black Rebel Motorcycle Club μας έκαναν να ακούμε τη συγκεκριμένη μουσική, οι Jesus And Mary Chain μας έκαναν να θέλουμε να την παίξουμε ζωντανά.
Το τελευταίο κομμάτι που βρίσκει κανείς να έχει ανέβει στο Soundcloud σας είναι μια διασκευή στο "The Revolution Will Not Be Televised" του Gil Scott Heron, στο οποίο έχετε αλλάξει το μεγαλύτερο μουσικό μέρος. Ποια είναι η νοοτροπία σας ως προς τις διασκευές; Σεβασμός στο πρωτότυπο ή πλήρης προσαρμογή στο προσωπικό ύφος;
Είναι ανάλογα το κομμάτι και το πώς θα το παίζαμε εμείς, αν το είχαμε γράψει οι ίδιοι.
Ποια είναι τα μελλοντικά σας σχέδια στην παρούσα φάση, μετά την επικείμενη συναυλία στο Six d.o.g.s.;
Προετοιμασία για την παρουσίαση της επόμενης δουλειάς. Με το λάιβ της επόμενης Δευτέρας στο Six d.o.g.s. ολοκληρώνουμε έναν κύκλο δύο χρόνων, που είχε ως άξονά του τα τραγούδια του πρώτου μας EP. Τώρα ξεκινάμε τον επόμενο κύκλο...
{youtube}IAkN5JI-1b4{/youtube}