Μια κάτω παύλα διαφοροποιεί μονάχα το καλλιτεχνικό ψευδώνυμο του Θανάση Καπρούλια από την πρωτεύουσα της Βοϊβοντίνα – αυτόνομης επαρχίας της Σερβίας. Αρκετά άλλα όμως τον διαφοροποιούν ως δημιουργό από την ελληνική πραγματικότητα. Οι ανησυχίες και το ως τώρα έργο του έχουν κερδίσει μεγαλύτερη προσοχή διεθνώς, παρά στην πατρίδα του και ο ίδιος δηλώνει έτοιμος για νέες ασυνήθιστες περιπέτειες, με το πρότζεκτ Neuroplanets. Λιγομίλητος σε σχέση με άλλη συνέντευξη την οποία έχει στα υπόψη ο υπογράφων μα σαφής, μίλησε στο Avopolis Greek ενόψει της εμφάνισής του στο διήμερο Hertz Festival, την ερχόμενη Παρασκευή, 19 Φεβρουαρίου, στη συναυλιακή αίθουσα Παρνασσός...
Η βρετανική Touch, η αμερικάνικη Sedimental, προσφάτως και η ολλανδική Staalplaat έχουν μέχρι τώρα αποτελέσει τα δισκογραφικά σου «σπίτια». Προέκυψε, ή συνειδητά θέλησες να μην έχεις καμία σχέση με το ελληνικό δισκογραφικό σύστημα;
Όχι, δεν θα έλεγα ότι προέκυψε. Ήταν αντίθετα μια απόλυτα συνειδητή επιλογή απέναντι σε ό,τι χαρακτηρίζεται ως ελληνικό δισκογραφικό σύστημα.
