Καιρό είχε η KLIK να κυκλοφορήσει ένα album τέτοιου επιπέδου. Συγκεκριμένα από την εποχή του album του Milto Εph πριν από δύο χρόνια. Πίσω από το παραπάνω project κρύβεται ο κατά κόσμον Θωμάς Κοσίδης. Ο ήχος του κινείται σε ελαφρώς διαφορετικά μουσικά πεδία απ’ ό,τι οι συνηθισμένες Κlik records κυκλοφορίες. Πρόκειται μεν για ηλεκτρονική μουσική φτιαγμένη όμως με την προσθήκη φυσικών οργάνων όπως drums, μπάσο και κιθάρα και ηχογραφημένη ως επί το πλείστον με αναλογικές μεθόδους. Το αποτέλεσμα είναι ένα album ατμοσφαιρικό (παλιά μου τέχνη κόσκινο για την Klik), αρκούντως ψυχεδελικό, με world/ethnic αναφορές, ζεστό, βαθύ με πολυεπίπεδη παραγωγή που ακούγεται ολόκληρο χωρίς να το καταλάβεις, ειδικά αυτούς, τους καλοκαιρινούς μήνες.
Περίγραψέ μου τη διαδικασία ηχογράφησης του album.
To “Flight…” ήταν αρκετά περιπετειώδες όσο αφορά τη διαδικασία ηχογράφησης. Κι αυτό γιατί είχα τα tracks ηχογραφημένα χρόνια πριν σε αρκετά πειραματικό στάδιο, βασικές ιδέες του album υπήρχαν αλλά έπρεπε να τα φρεσκάρω. Κάθε ήχος των drums, basses, Rhodes κ.λπ. ηχογραφήθηκε, κωδικοποιήθηκε και προσαρμόστηκε με τη βοήθεια του recycle. Το arrangement έγινε στο Reason οπού έλαβε χώρα και το γενικό mix.
Ποιες είναι οι μουσικές σου φιλοδοξίες;
Δεν αφήνω τον εαυτό μου να φυλακίζεται από τις φιλοδοξίες του. Παίζω μουσική για να είμαι ελεύθερος. Χωρίς φιλοδοξίες, λοιπόν, βρίσκομαι στη μέση του δευτέρου album μου και αισθάνομαι ότι θα ακολουθήσουν αρκετά ακόμη.
Ποιους Έλληνες μουσικούς εκτιμάς και γιατί;
Θα χρειαζόμουν αρκετές σελίδες από το περιοδικό σας προκειμένου να αναφέρω ποιους και γιατί τους εκτιμώ. Είναι γεγονός ότι τα τελευταία χρόνια υπάρχει μια άνθηση στην ελληνική μουσική σκηνή με νέες ιδέες και δημιουργίες που δεν έχουν τίποτα να ζηλέψουν από τις σκηνές του εξωτερικού, πράγμα που φαίνεται άλλωστε από την ανταπόκριση του κοινού στην εγχώρια σκηνή.
Ποια η γνώμη σου για τη σύγχρονη εγχώρια μουσική σκηνή;
Διακρίνω μια σύγχυση. Πάντα έψαχνε την ταυτότητά της και σε σπάνιες περιπτώσεις είχε να μας προσφέρει κάτι καινούργιο και ουσιαστικό. Αισιόδοξο είναι βέβαια αυτό που συμβαίνει τώρα με εταιρείες όπως η Klik, Music kitchen κ.λπ. οι οποίες φιλοξενούν στο roster τους νέους δημιουργούς, οι οποίοι δίνουν έναν φρέσκο αέρα και δημιουργούν έναν πυρήνα που βάζει δυνατές βάσεις για το μέλλον.