To Woman (2016) δεν έδωσε στους Justice την επιστροφή που ίσως φαντάζονταν, αφού ούτε οι κριτικές υπήρξαν διθυραμβικές (δείτε τη δική μας εδώ, από τον Ανδρέα Κύρκo), ούτε και οι εμπορικές επιδόσεις ανάλογες της zeros δόξας: στην πατρίδα Γαλλία το άλμπουμ βρέθηκε μακριά από το top-10 (#17), στη Βρετανία έμεινε στο #47, ενώ στις Η.Π.Α. έπιασε μόλις ένα #154.
Ωστόσο οι Gaspard Augé & Xavier de Rosnay βρήκαν άλλους τρόπους να συζητιέται το όνομά τους, π.χ. με το βιντεοκλίπ το οποίο λάνσαραν για το "Fire", έχοντας ως πρωταγωνίστρια τη Σούζαν Σάραντον.
Κάτι ανάλογο, λοιπόν, πέτυχαν και το τελευταίο διάστημα, όταν για να προμοτάρουν τις μεγάλες βρετανικές τους συναυλίες ανέθεσαν στον Alexandre Courtès να τους φτιάξει ένα βιντεοκλίπ για το "Pleasure", ένα κομμάτι με 1980s soul αναφορές και φωνητικά από τη Morgan Phalen των Diamond Nights.
Και πέτυχαν διάνα, αφού ο γαλλικός Τύπος αναφέρει πως το αποτέλεσμα (το οποίο μπορείτε να δείτε στον σύνδεσμο στο τέλος) είναι μάλλον το πιο συζητημένο βιντεοκλίπ του φετινού φθινοπώρου. Στον κόσμο του ίντερνετ και των social media τουλάχιστον, αφού τα views στο YouTube (κοντά στις 300.000 τη στιγμή που γράφονται αυτές οι γραμμές) είναι μεν κάμποσα για μια μπάντα του βεληνεκούς των Justice, μα δεν συνιστούν και κάτι το φαινομενικό.
Με δεδομένο βέβαια το παρελθόν του Courtès, δεν είναι να απορεί κανείς για τον ντόρο: μιλάμε για τον άνθρωπο που σχεδίασε τα κράνη των Daft Punk και γύρισε για τους White Stripes το κλιπ του "Seven Nation Army".
Ο ίδιος, πάντως, δίνει στους Justice τα εύσημα της αρχικής ιδέας: «ήθελαν μια υπερβατική σκηνή αγάπης, κάτι που να απεικονίζει ένα είδος συμβίωσης συναισθημάτων την ώρα του σεξ». Από εκεί, λοιπόν, πήρε τη σκυτάλη για να φτιάξει ό,τι περιγράφει ως «ένα μικρής διάρκειας αισθησιακό φιλμ», με μια δυνατή σκηνή σεξ.
{youtube}4m5zEM2T5Fg{/youtube}
- Πληροφορίες
- news.team
Ποιο είναι το πιο συζητημένο βιντεοκλίπ του φθινοπώρου;
Η «κοσμική» απεικόνιση μιας σκηνής σεξ, έκανε καθώς φαίνεται το θαύμα της...