Βγήκε την Παρασκευή ο νέος, πολυαναμενόμενος δίσκος της Lana Del Rey Norman Fucking Rockwell, αλλά το βιντεοκλίπ για τη διασκευή της στο "Doin' It" των Sublime που δημοσιεύσαμε κι εμείς δεν ήταν τελικά το φινάλε του σχετικού promo.
Το Σαββατοκύριακο, λοιπόν, ειδικά φορτηγάκια γεμάτα με παγωτά και πόστερ της Αμερικανίδας σταρ, ανέλαβαν ένα άλλου είδους promo, στοχευμένο στα ευρύτερα ακροατήρια που δεν ενημερώνονται από τα μουσικά sites για το τι κυκλοφορεί -και βέβαια στους fans, που δεν θα έχαναν τη σχετική ευκαιρία.
Η ίδια η Del Rey κάλεσε μέσω Instagram το κοινό να δώσει το παρών αν δει κάποιο από τα καμιόνια «για παγωτό ξυλάκι και βινύλιο». Και αποκάλυψε ειδικά για τους fans στην Καλιφόρνια ότι, αν δουν το πρασινολεμονί φορτηγάκι, στο τιμόνι θα βρίσκεται ο ίδιος ο Steve Berman -ο αντιπρόεδρος δηλαδή της δισκογραφικής εταιρείας Interscope!
Από όσα μάθαμε μέσω των μουσικόφιλων social media, το παγωτο-promo τα πήγε εξαιρετικά.
{youtube}LrSX_OcpeJg{/youtube}