Η Universal Music Group αντίθετα με το πνεύμα των καιρών μας αποφάσισε να αυξήσει το διαφημιστικό κονδύλι της για τις Η.Π.Α. την επόμενη χρονιά από τα 30 στα 40 εκατομμύρια δολάρια. Αυτό μπορεί να ακούγεται ως μια απλή οικονομική είδηση όμως έχει μεγάλο ενδιαφέρον η αιτία πίσω από αυτή την απόφαση.
Αυτό που εξήγαγαν ως συμπέρασμα οι ιθύνοντες είναι ότι όλο και λιγότεροι καταναλωτές γνωρίζουν τα προϊόντα της εταιρείας, δηλαδή τα τραγούδια και τους καλλιτέχνες. Ανακάλυψαν ότι τα τελευταία χρόνια η προώθηση των δίσκων γινόταν κυρίως με την εξής μέθοδο. Προσέθεταν στη συσκευασία (ηλεκτρονική ή φυσική) διάφορα αντικείμενα/προσφορές κλπ για να κάνουν πιο ελκυστική την πώληση. Αυτό όμως σε καμία περίπτωση δε σήμαινε ότι όλοι οι καταναλωτές γνώριζαν το προϊόν, οπότε δεν ενδιαφέρονταν για τις επιπλέον παροχές παρά μόνο αυτοί που είχαν μέσω ραδιοφώνου ή inetrnet γνώση του εκάστοτε δίσκου / τραγουδιού /καλλιτέχνη.
Οπότε αυτό που αποφασίσθηκε είναι μια επιστροφή στην κλασσική μέθοδο. Διαφήμιση όλου του καταλόγου της εταιρείας (με διαβαθμίσεις φυσικά) ώστε ο καταναλωτής να γνωρίζει ότι υπάρχει μια συνεχόμενη ροή από δίσκους που θεωρητικά μπορεί να του αρέσουν.
{youtube width="480" height="300"}kkpJt0LXWEw{/youtube}