Ξεκινώντας επιτυχημένα από τη bbs της Compulink, αρκετά πριν εμφανιστούν τα πρώτα ελληνικά sites, τον Οκτώβριο του 1996 εμφανίστηκε από τον Τάσο Βογιατζή και στο web, αποτελώντας ένα από τα πρώτα «ηλεκτρονικά περιοδικά», όπως λέγονταν τότε, και το μοναδικό που επιβίωσε, εξελίχθηκε και σήμερα, 20 χρόνια μετά, είναι ακόμα πρωτοπόρο και influential στο νεανικό κοινό.
Από την αρχή της εμφάνισής του, το Avopolis πήρε δημοσιότητα από τον ειδικό και μη Τύπο. Ήταν το πρώτο ηλεκτρονικό περιοδικό που δεν είχε τίποτα να ζηλέψει από τα αντίστοιχα έντυπα. Είχε την αμεσότητα, αλλά και τον ενθουσιασμό μιας παρέας νέων ανθρώπων που ζούσαν από τότε την ψηφιακή εποχή.
Το 1999, το Βήμα της Κυριακής το χαρακτήρισε «ανάγκη για το ελληνικό internet», ενώ για τους αναγνώστες του έγραψε ότι το θεωρούν «ιδέα», ως παράφραση της γνωστής αθλητικής έκφρασης. Την ίδια χρονιά συνεργάστηκε στενά με την πρώτη υπηρεσία παροχής δωρεάν internet (X-stream), φτάνοντας στις οθόνες πολλών νεοεισερχόμενων στον χώρο του internet και την επόμενη διεξήγαγε μία από τις πρώτες μεγάλες διεθνείς έρευνες για τη ψηφιακή διανομή της μουσικής και τα μουσικά formats, σε συνεργασία με το Manchester Metropolitan University.
Το Avopolis ήταν το πρώτο που μίλησε στην Ελλάδα (ναι, το 1997) για τα νέα μουσικά formats (κυρίως το mp3) και την πλήρη αλλαγή της μουσικής βιομηχανίας όπως τη γνωρίζουμε, αλλά και το πρώτο που επιχείρησε τη δωρεάν διανομή μουσικών δειγμάτων από νέες δουλειές. Στα χρόνια που ακολούθησαν, όσα φαίνονταν δυναμικά και επαναστατικά τότε, έγιναν η καθημερινότητά μας. Η αρνητική διάθεση από κάποιες δισκογραφικές έγινε συνεργασία στη νέα πραγματικότητα.
Πολλά μουσικά site (ακόμα και διεθνείς τίτλοι, όπως το Billboard) εμφανίστηκαν και έκλεισαν όλα αυτά τα χρόνια, αλλά το Avopolis ήταν το μοναδικό που έμεινε σταθερό μέσω της συνεχούς εξέλιξης και ανανέωσής του σε όλα τα επίπεδα. Το Avopolis εξελίχθηκε σιγά-σιγά σε ένα έγκυρο μέσο, με έναν διαφορετικό λόγο, με προσεγμένη και αυστηρή κρίση, με αμεσότητα, με μια ατζέντα με δεκάδες προτάσεις καθημερινά, με συνεργασίες ετών σε επίπεδο content (πάροχος περιεχομένου στην κατηγορία του Yahoo για πολλά χρόνια), με χορηγίες μεγάλων festival και διοργάνωση party, μερικά από τα οποία έχουν μείνει αξέχαστα σε όσους τα έζησαν.
Πάνω από 100 άνθρωποι έχουν περάσει από τις συντακτικές και φωτογραφικές ομάδες του Avopolis Music Network, δεκάδες χιλιάδες άρθρα έχουν δημοσιευτεί, χιλιάδες συναυλίες έχουν καλυφθεί και ακόμα και σήμερα είναι το μεγαλύτερο μουσικό μέσο σε επισκεψιμότητα και αναγνωρισιμότητα.
Από το Avopolis προήλθε το Movieworld, το Platform.gr, πρώτα σαν free-press και έπειτα ως portal, αλλά και το μουσικό περιοδικό SONIK που ακόμα και σήμερα εκδίδει συλλεκτικές, θεματικές εκδόσεις, κάποιες από τις οποίες εξαντλούνται. 20 χρόνια μετά είναι η βάση της Brainfood Media, με ανθρώπους που δουλεύουν με τον ίδιο ενθουσιασμό...
Σταθερά στο Avopolis Music Network τη δεύτερη δεκαετία της ζωής του είναι ο αρχισυντάκτης του, Χάρης Συμβουλίδης. Ο άνθρωπος που, πιάνοντας το πνεύμα της πολυσυλλεκτικής εποχής αλλά και την επιθυμία για εξέλιξη από τον ιδρυτή του, άφησε εκτός τις μουσικές ταμπέλες και το μετέτρεψε σε ένα portal ανοιχτό σε όλα όσα αξίζει κανείς να ακούσει, από όλα τα μουσικά είδη. Την Τετάρτη 2 Νοεμβρίου εμφανίστηκε καλεσμένος στην εκπομπή "Στάση ΕΡΤ" του Ανδρέα Ροδίτη και της Σόνιας Φίλη στην ΕΡΤ και μίλησε γι' αυτά τα 20 χρόνια, όπως και για το Sonik, το έντυπο αδερφάκι του Avopolis.