Αναμφισβήτητα ήταν μία από τις επιτυχίες του χειμώνα. Μπορεί τα εισιτήρια του Θα Σε Πάρω Να Φύγουμε και οι sold-out βραδιές του στο Badminton να ήταν το ίδιο εντυπωσιακά, αλλά οι Δαίμονες, ένεκα του καλτ χαρακτήρα τους, πέρασαν την ύπαρξή τους σε ένα άλλο κοινό. Οι Δαίμονες έφτασαν τα 53.000 εισιτήρια και ως εκ τούτου θα επιστρέψουν στο Παλλάς στις 5 Οκτωβρίου, σχέδιο που δεν υπήρχε εξ αρχής για την παράσταση.
Την προηγούμενη Κυριακή, 2 Ιουνίου, δόθηκε λοιπόν η τελευταία παράσταση της σαιζόν και η ροκ όπερα του Νίκου Καρβέλα με πρωταγωνίστρια (ως γνωστόν) την Άννα Βίσση κέρδισε μέχρι και standing ovation από το κοινό. Μπορεί το δελτίο τύπου να αναφέρει τις επόμενες παραστάσεις ως «συλλεκτικές» (η φράση «λάθος λέξη» είναι μάλλον λίγη), πάντως το σίγουρο είναι ότι οι 10 οκτωβριανές παραστάσεις θα είναι επίσης sold-out, ακριβώς όπως κι αυτές της άνοιξης.
Και μη νομίζει κάποιος ότι στο κοινό βρέθηκαν αποκλειστικά «βισσηκοί» και «καρβελικοί». Τουναντίον. Μια βόλτα κατά το μεσημέρι από τα εκδοτήρια του Παλλάς θα σας έπειθε για του λόγου το αληθές. Κατά πως φαίνεται το κοινό αποζητούσε κάτι το διασκεδαστικό, του οποίου οι 1990s παρυφές (όταν και πρωτοπαρουσιάστηκαν, μέσα σε γενική αρχικώς δυσπιστία, οι Δαίμονες) έδιναν τη ζώνη ασφαλείας που χρειάζονταν για να δικαιολογήσουν σε εαυτό και φίλους ότι οι Δαίμονες, με το περίεργο μείγμα θράσους-θάρρους και ξεροκεφαλιάς εκ μέρους του συνθέτη τους, είναι κάτι που έχει τα εχέγγυα παρακολούθησης. Εξάλλου και στα 1990s, όταν τα πράγματα ήταν και πιο σκληροπυρηνικά σε επίπεδο επιλογής στρατοπέδων, με τον ίδιο ακριβώς τρόπο είχε λειτουργήσει το θέλγητρο της παρακολούθησής τους.
Μέχρι το ραντεβού του φθινοπώρου, μπορείτε να διαβάσετε την κριτική του Avopolis για την παράσταση εδώ.