Slasher horror έχουμε, dystopian fiction έχουμε και με το παραπάνω, Λανθιμικό weirdness χορτάσαμε, όμως αυτό που παραδοσιακά μας λείπει τα τελευταία χρόνια από το σινεμά δεν είναι άλλο από μια χορταστική, old school κωμωδία, με αέρα Hollywood και ανακουφιστικό happy ending. Ευτυχώς ο συμπαθής Richard Linklater άκουσε τις προσευχές μας και εκμεταλλεύτηκε εκείνο το κενό που για άγνωστο λόγο δεν αγγίζουν οι σκηνοθέτες και τα μεγάλα στούντιο τα τελευταία χρόνια, σερβίροντάς μας για το καλοκαίρι έναν απολαυστικότατο Hit Man, ό,τι πρέπει για θερινό σινεμά ή για άραγμα με Netflix όταν με το καλό ανέβει στην πλατφόρμα.
Στο Hit Man παρακολουθούμε έναν καθηγητή ψυχολογίας και φιλοσοφίας αμερικανικού πανεπιστημίου, τον Garry Johnson, ο οποίος εμφανίζεται τόσο συμβατικός και βαρετός όσο μπορεί να είναι ένας τύπος που ονομάζεται Garry και οδηγεί στην καθημερινότητά του ένα Honda Civic! Λίγοι όμως γνωρίζουν ότι ο ίδιος τύπος δουλεύει παράλληλα ως undercover συνεργάτης της αστυνομίας της Νέας Ορλεάνης, ως πλαστός επαγγελματίας δολοφόνος που ξεσκεπάζει εγκληματίες που αναζητούν hitmen για να βγάλουν από τη μέση άλλα πρόσωπα. Πώς γίνεται αυτό στην πράξη; Ο Garry απλούστατα εμφανίζεται στο ραντεβού που εκείνα τα πρόσωπα έχουν κλείσει, τους αποσπά μια ρητή ομολογία προθέσεων η οποία ηχογραφείται και σύντομα τους στέλνει στον εισαγγελέα. Η ζωή του θα έρθει όμως σύντομα άνω κάτω, όταν σε ένα ραντεβού της δουλειάς του θα συναντήσει μια εντυπωσιακή γυναίκα που θέλει νεκρό τον κακοποιητικό σύζυγό της. Τότε εκείνος θα παρασυρθεί από τον πειρασμό και θα βρεθεί μπλεγμένος σε μια κατάσταση με απρόβλεπτες εξελίξεις.
Βασισμένο παραδόξως σε πραγματικά γεγονότα, το ιδιαιτέρως διασκεδαστικό και καλογυρισμένο Hit Man συνδυάζει το noir στοιχείο και την αστυνομική περιπέτεια, με την παλιά καλή ρομαντική κομεντί όπως αυτή άνθισε στα ‘90s και τα early zeros, χωρίς ωστόσο να μην αποτελεί ένα κινηματογραφικό έργο μέσα στο οποίο καθρεπτίζεται ο κόσμος όπως τον ξέρουμε σήμερα. Αυτό επιτυγχάνεται μέσα από ευφυής διαλόγους εμποτισμένους με άπλετο και κριτικό χιούμορ, διανθιζόμενο ακόμη και με τα ίδια τα φιλοσοφικά ερωτήματα που ο πρωταγωνιστής διδάσκει στο πανεπιστήμιο, όμως καλείται να αντιμετωπίσει στην πολύπλοκη πραγματική του ζωή. Ερωτήματα σχετιζόμενα κυρίως με τις πολλαπλές ταυτότητες που ο σύγχρονος άνθρωπος καλείται να υιοθετήσει στη ζωή του, όσο αυτή κατακερματίζεται ανάμεσα σε διαφορετικές πλατφόρμες κοινωνικών μέσων, βομβαρδισμό πληροφορίας και αλγόριθμους που αλλάζουν με ταχύτητα φωτός.
Στο πρωταγωνιστικό δίδυμο συναντάμε τον εξαιρετικό και ανερχόμενο Glenn Powell, που παίζει στα δάχτυλα τις μεταμορφώσεις του από uncool ακαδημαϊκό και nerdy birdwatcher σε μυστηριώδη και sexy hitman, αλλά και την εκρηκτική Πορτορικανή Adria Arjona, την οποία γνωρίσαμε στα Andor και Morbius, όπως και στη σειρά Emerald City.
Μια εξαιρετικά fun ταινία με ταχύτατες εναλλαγές ανάμεσα στα κινηματογραφικά είδη, κωμικές σεναριακές ανατροπές με άπλετο σασπένς και αέρα από ένα Hollywood που χάθηκε εδώ και καιρό. Εύπεπτη και χαλαρή όπως αρμόζει σε μια κωμωδία, χωρίς όμως φτηνό χιούμορ και tricks ενθουσιασμού του κοινού που θα την αγαπήσει.
Δείτε το trailer της ταινίας: