Έναρξη εργασιών κηρύχτηκε την Παρασκευή που μας πέρασε για τις βραδιές +OVER στο 6 D.O.G.S., που –όπως μας γνωστοποιείται και από το δελτίο τύπου– έρχονται «με φιλοδοξία να παντρέψουν στοιχεία της σύγχρονης dance σκηνής με βασικούς άξονες τη disco, το house και το techno». Ξεκίνημα λοιπόν με Chevy από τα Social Grooves πάρτι και με το μεγάλο όνομα που λέγεται Prins Thomas.
Ο Chevy ανέλαβε να μπάσει στο κλίμα τον κόσμο που μόλις είχε ξεκινήσει να συγκεντρώνεται από τους πάγκους του εξωτερικού χώρου στο εσωτερικό του 6 D.O.G.S. Το σετ του περιλάμβανε funky ατμόσφαιρες, house ρυθμούς, ανεβασμένα vibes και διάθεση προετοιμασίας για ένα κεφάτο πάρτι και κατάφερε όντως να ζεστάνει αρκετά τον κόσμο, που όλο και πύκνωνε όσο πέρναγε η ώρα. Κάποια κορμιά είχαν μάλιστα ήδη ξεκινήσει να κουνιούνται ρυθμικά –όπως λ.χ. εκείνη η απίθανη σοκολατί κοπέλα με το τουρμπάνι στο κεφάλι, η οποία δεν σταμάτησε να χορεύει σχεδόν σε ολόκληρη τη βραδιά.
Κάπου γύρω στις 2 εμφανίστηκε και ο επίτιμος καλεσμένος της βραδιάς, ο Πρίγκηψ Θωμάς. Πολυτάλαντος και πολυσυλλεκτικός (όπως φάνηκε από το σετ του) μπήκε με electro ρυθμούς και με δυνατά drum breaks ενώ στη συνέχεια μας πήγε ταξίδι σε πολλά μουσικά είδη, κατευθύνοντας το πλοίο μαεστρικά. Έτσι, κάναμε στάσεις στο σκοτεινό Detroit techno, στην πολύχρωμη disco house, στο ρυθμολάγνο tech house και καταλήξαμε μέχρι και σε funky breaks περιοχές, με την αίθουσα να ηχεί σαν κάποια disco της δεκαετίας του 1970. Κατά τη διάρκεια όλου αυτού του διαστήματος ο κόσμος είχε μπει για τα καλά στο παιχνίδι, χορεύοντας ασταμάτητα στους ρυθμούς που του επέβαλε ο Νορβηγός DJ και παραγωγός.
Στο όλο σκηνικό πρόσθεταν τη δική τους ξεχωριστή πινελιά τα οπτικά των Out Of Time, τα οποία –με τα έντονα χρώματα και τις ψυχεδελικές τους αποχρώσεις– δίνανε ζωντάνια και φως στον, σε γενικές γραμμές, σκοτεινό εσωτερικό χώρο του 6 D.O.G.S., παίζοντας έντονα με το κεντρικό θέμα του πρισματικού φωτός σαν θεματολογία και πηγαίνοντας από εκεί σε κάθε πιθανή κατεύθυνση. Στο μεταξύ όμως ο «γαλαζοαίματος» κύριος πίσω από τις κονσόλες είχε ήδη αναχωρήσει από τις funky κιθάρες και τις τρομπέτες που μας είχε εξαπολύσει προς vocal house περιοχές, ενώ από τα highlights του σετ στάθηκε ένα progressive re-edit που άφησε ελεύθερο πάνω σε κάποιο άγνωστο 1980s πιανιστικό τραγουδιστικό άσμα, το οποίο δεν σε άφηνε σε χλωρό κλαρί.
Άκρως επιτυχημένη επομένως η αρχή των συγκεκριμένων βραδιών, τόσο από μουσική άποψη όσο και από θέμα προσέλευσης του κοινού, το οποίο από ότι φάνηκε πέρασε πραγματικά καλά την Παρασκευή, χορεύοντας με κέφι και παλμό. Αυτός δεν είναι άλλωστε κι ο κύριος προορισμός ενός τέτοιου πάρτι;