To αθηναϊκό electronica group κυκλοφορεί αυτές τις μέρες το δεύτερο άλμπουμ του με τίτλο Monkshood, μέσω της Ntrop Recordings. Με αφορμή αυτό, αλλά και τη ζωντανή τους εμφάνιση στο 6 D.O.G.S. την Παρασκευή 12 Μαρτίου, το Avopolis επικοινώνησε με τους Joalz και μίλησε με το κεντρικό πρόσωπο του συγκροτήματος και ιδιοκτήτη της Ntrop, τον DJ και παραγωγό Leon Segka...

 

 

Είναι πειραματική electronica η μουσική των Joalz; Πώς θα την περιέγραφες σε κάποιον που δεν την έχει ακούσει;

 

Δυσκολεύομαι αρκετά στους διαχωρισμούς της μουσικής. Σκοπός μου, όταν ηχογραφώ κάτι, είναι να μην θυμίζει τίποτα από όσα ακούω. Έτσι προφανώς επιτυγχάνεται μια τομή μουσικών χαρακτηριστικών, άλλωστε το ίδιο επιδιώκω ως DJ, αλλά και ως Α & R της Νtrop Recordings.

 

 

Αυτές τις μέρες κυκλοφορεί το δεύτερο άλμπουμ του γκρουπ. Ποιες οι προσδοκίες από αυτό; 

 

Κοίτα, μου αρκεί που τυπώνεται ένας δίσκος μου. Από εκεί και πέρα, δεν με χαλάει να πηγαίνει καλά και στα charts. Είναι πάντως νωρίς για τις όποιες προσδοκίες καθώς κυκλοφορεί την επόμενη εβδομάδα στην Ελλάδα – στο εξωτερικό βγαίνει αρχές Μάη. Δηλώνω περίεργος για το πώς θα «κάτσει» το Monkshood στην Αθήνα.

 

Ποιες θα επέλεγες ως μεγαλύτερες μουσικές σου επιρροές;

 

Τangerine Dream, The The και Laurent Garnier.

 

Πώς προέκυψε αλήθεια η συνεργασία με την Julian Kent των Anthony & the Johnsons; 

 

Λίγο-πολύ όπως όλες μου οι συνεργασίες: επιλέγω καλλιτέχνες που θαυμάζω, τους στέλνω τη δουλειά μου και, αν τους αρέσει, συνεχίζουμε σε επόμενο επίπεδο...

 

Τι μπορούμε να περιμένουμε από τη ζωντανή σας εμφάνιση στο 6 D.O.G.S. αυτή την Παρασκευή;

 

Στο  live της Παρασκευής μαζί με τον Δημήτρη Ζωγράφο και τη Sunday θα παρουσιάσουμε το Monkshood. Όμως οι εκτελέσεις των κομματιών του θα είναι σαφώς πιο εξωστρεφείς και κιθαριστικές από εκείνες της ηχογράφησης.

 

Ποια τα σχέδια σας για το άμεσο μέλλον; 

 

Έχουμε ήδη ξεκινήσει το νέο άλμπουμ μαζί με τον Gibby από τους Lounderbach, την Julia και κάποιον αρκετά γνωστό, σε μια νέα φωνητική version του Μοsanto.

 

 

 Ποιους καλλιτέχνες ξεχωρίζεις από αυτό που ονομάζουμε σύγχρονη ελληνική μουσική σκηνή και γιατί; 

 

Τον Felizol, τον The Boy, τον Mr. Statik και τον Blend. Tους ξεχωρίζω γιατί προσπαθούν με επιμονή κάτι δικό τους. Και κατά τη γνώμη μου βελτιώνονται συνεχώς. Σίγουρα υπάρχουν και πολλοί άλλοι ενδιαφέροντες, τους οποίους όμως μάλλον δεν έχω ακούσει.

 

Η Ntrop Recordings δραστηριοποιείται εδώ και τουλάχιστον δέκα χρόνια. Ποια θεωρεις ότι είναι η θέση της στα μουσικά πράγματα του τώρα; 

 

Νομίζω αυτή που ήταν πάντα. Να καταγράφει δηλαδή μουσική που μου αρέσει, κυρίως από Αθηναίους δημιουργούς. Με απασχολεί βέβαια και η όσο καλύτερη δυνατή εξάπλωση-διανομή των ηχογραφημάτων.

 

Τι ακούς με πάθος τον τελευταίο καιρό;  

 

To “Atlas Air”  από το νέο άλμπουμ των Massive Attack – το βρήκα και σε ένα βινύλιο, σε μια διαφορετική εκτέλεση με τίτλο “Μarakesh”! Eπίσης το επόμενο single του Βroken Synths, που θα βγει από τη Ntrop.

 

 

 

Ακολούθησε το Avopolis Network στο Google News

 

Διαβάστε Ακόμα

Featured