Ιωάννα Νικολάου

Το εργαστήριο καινοτομίας της G-Star RAW, με επικεφαλής τον καλλιτεχνικό διευθυντή Aitor Throup, αποδομεί το denim στην πιο αγνή μορφή του για την τρίτη capsule ανδρική και την πρώτη του γυναικεία συλλογή                             

Με σκοπό να επαναπροσδιορίσει το νόημα του RAW μέσω της αποδόμησης του denim στην καθαρότερη μορφή του, η τρίτη συλλογή της Raw Research παρουσιάζει νέες καινοτομίες στην κατασκευή denim, σε εφαρμογή και σχήμα, χρησιμοποιώντας ένα άβαφο, και ακατέργαστο denim υλικό. Η προσέγγιση αυτή εφαρμόζεται τόσο στις ανδρικές, όσο και στις γυναικείες συλλογές, η κάθε μία από τις οποίες περιλαμβάνει 10 κομμάτια από άβαφο denim τύπου calico. 

Επιπλέον, στην ίδια συλλογή εφαρμόζεται μια χειροποίητη διαδικασία βαφής κατά την οποία η μπλε χρωστική προστίθεται στα ακατέργαστα υλικά, με αποτέλεσμα ένα οργανικό και οπτικά ανομοιογενές εφέ. Σε μια προσπάθεια αμφισβήτησης του συμβατικού ορισμού του “denim”, το εργαστήριο καινοτομίας της G-Star διαχωρίζει, αναλύει και αξιοποιεί τα βασικά στοιχεία του denim -το ακατέργαστο ύφασμα και την indigo βαφή- με νέους πειραματικούς τρόπους. 

Στην παρουσίαση της Εβδομάδας Μόδας στο Παρίσι, η G-Star γιόρτασε, επίσης, το λανσάρισμα της πρώτης  γυναικείας συλλογής Raw Research, η οποία αποτελεί και το πρώτο ολοκληρωμένο project του Throup στη γυναικεία ένδυση. Τα πρώτα γυναικεία σχέδια αντικατοπτρίζουν τη συνολική φιλοσοφία σχεδίασης της Raw Research III, καθώς τα κομμάτια που προκύπτουν συνδυάζουν το μινιμαλισμό και τη λειτουργικότητα, χωρίς να υστερούν σε θηλυκότητα. Τόσο για τις ανδρικές, όσο και για τις γυναικείες συλλογές, το εργαστήριο καινοτομίας του brand ακολουθεί την ίδια σχεδιαστική προσέγγιση - ξεπερνώντας τα σχεδιαστικά όρια του προϊόντος μέσω μιας διαδικασίας εξερεύνησης και πειραματισμού.

Ο Καλλιτεχνικός Διευθυντής Aitor Throup δηλώνει σχετικά: "Βγαίνουμε από μια εποχή όπου ο τεχνικός και ο λειτουργικός σχεδιασμός θεωρείτο ανδρική υπόθεση. Πιστεύουμε ότι το πάθος μας, σε συνδυασμό με τις αρχές σχεδιασμού των προϊόντων, όπως η εργονομία και η συνοχή, είναι το ίδιο σημαντικά για τις γυναίκες, όσο και για τους άνδρες. Συνδυάζοντας την παράδοση με την καινοτομία, τα πρωτότυπα που προκύπτουν λειτουργούν ως αποτύπωμα για τις κύριες συλλογές του μέλλοντος.” 

Το λανσάρισμα της συλλογής Raw Research III πραγματοποιήθηκε στο Garage Lübeck στο Παρίσι, με ένα καλλιτεχνικό και διαδραστικό installation που αντικατοπτρίζει την έμπνευση της συλλογής και αναδεικνύει τα μοναδικά της σχέδια. Όλα τα νέα σχέδια παρουσιάστηκαν σε 44 διαφορετικές “χειροποίητες” αποχρώσεις , ως μια μεταφορά του πώς το brand ξεπερνά οτιδήποτε συμβατικό και περιοριστικό σχετικά με το denim, ενώ παράλληλα προκαλεί την αντίληψη του κοινού σχετικά με το τι μορφή μπορεί να πάρει ένα ύφασμα. Μία μουσική σύνθεση δημιουργήθηκε αποκλειστικά από τη Woodgrain, υπό την καλλιτεχνική διεύθυνση του Throup, για να συνοδεύσει το ταξίδι  των επισκεπτών στην παρουσίαση της συλλογής και να συνδέσει εννοιολογικά το προϊόν με το ειδικά σχεδιασμένο installation.  

 

Ακολούθησε το Avopolis Network στο Google News

 

Featured