Οι ανάγκες του σχεδιασμού της παρεχόμενης λύσης, ήταν τόσο η αδιάλειπτη λειτουργία των επιχειρησιακών μοντέλων της Brink’s Hellas, όσο και ο εναρμονισμός με τα διεθνή πρότυπα που θέτει o όμιλος Brink’s σαν παγκόσμιος ηγέτης στην παροχή υπηρεσιών και λύσεων ασφαλείας στο χρηματοπιστωτικό τομέα. Πιο συγκεκριμένα, η ελαχιστοποίηση του ρίσκου απώλειας υπηρεσίας και η παράλληλη μείωση στο ελάχιστο δυνατό της χρονικής παραμέτρου ανάκτησης υποδομών, Recovery Time Objective (RTO).
H Brink’s Hellas επέλεξε τη Nova για τη μελέτη και την υλοποίηση αυτού του σύνθετου έργου, στηριζόμενη στην πολυετή εμπειρία των μηχανικών που απαρτίζουν τα τμήματα σχεδίασης, διαχείρισης και υποστήριξης επιχειρηματικών λύσεων. Η Nova παρέχοντας για περισσότερα από 10 χρόνια υπηρεσίες Data Center & Cloud, είναι σε θέση να υλοποιήσει ολοκληρωμένες λύσεις υπηρεσιών Telecom και Business Continuity σχεδιασμένες για τις ανάγκες του εκάστοτε εταιρικού πελάτη.
Αναλυτικότερα, το έργο που υλοποιήθηκε αποτελείται από υπηρεσίες MPLS VPN διασύνδεσης και πρόσβασης στο Internet με εφεδρεία πολλαπλών κυκλωμάτων, υπηρεσίες Τηλεφωνίας και Cloud Servers, Cloud & On-Premise Back-up, καθώς και πλάνο ενεργειών Disaster Recovery.
Η Nova, συμβάλλει στην ανάπτυξη της ελληνικής επιχείρησης και στην εξυπηρέτηση των διαρκώς μεταβαλλόμενων αναγκών της, ως ο πάροχος που προσφέρει εξειδικευμένες και τεχνολογικά προηγμένες λύσεις, με δίκτυο και εξοπλισμούς νέας γενιάς.
Για περισσότερες λεπτομέρειες για τις Business Υπηρεσίες επισκεφθείτε το www.nova.gr/business & www.linkedin.com/showcase/nova-businessservices/